کارخانه تولید حوله پالتویی کوتاه با کیفیت در یزد

حوله پالتویی کوتاه، با کیفیتی استثنایی، ظاهری شیک و زیبا و همچنین قیمتی مقرون به صرفه، در انواع مختلف، توسط کارخانه تولید حوله پالتویی اعلاء در یزد تولید و در اقصی نقاط کشور به صورت عمده و یا جزئی به دست مشتریان می‌رسد. این محصول درجه یک، با استفاده از مرغوب ترین پارچه‌های حوله ای مخصوص، به وسیله پیشرفته ترین ماشین‌آلات روز دنیا و زیر نظر کادری متخصص و مجرب، با رعایت استانداردهای بین‌المللی و انجام مراحل سخت گیرانه‌ی کنترل کیفی، تولید می‌گردد. ظاهر شکیل، قابلیت آبگیری فوق‌العاده مناسب، رنگ و طرح‌های فانتزی منحصر به فرد و در نهایت قیمت تمام شده‌ی ارزان و رقابت ناپذیر، موجب گردیده تا تجار و فعالان اقتصادی در این حوزه، کالای یاد شده را، حتی نسبت به نمونه های ترک وارداتی، برای خرید ترجیح دهند.

کارخانه تولید حوله پالتویی کوتاه با کیفیت در یزد

عوامل موثر بر قیمت حوله پالتویی

عوامل موثر بر قیمت حوله پالتویی حوله‌ها، در اقسام مختلف وسایل شخصی بهداشتی بوده، که به صورت مستمر توسط افراد مورد استفاده قرار گرفته و جز کالاهای خاصی می‌باشند، که به صورت مستقیم در تامین سلامت پوست و موی انسان‌ها به ویژه کودکان و یا افراد دارای بیماری های التهابی پوست و مو، نقش مهمی را ایفاء نموده و با تقاضای گسترده ای برخوردار هستند. نوسانات قیمتی، در تمام دنیا، براساس قاعده ای خاص و همیشگی، که از میزان عرضه و تقاضا در بازار پیروی می کند، امری طبیعی و اجتناب ناپذیر بوده، و در همین راستا بهای تمام شده ی حوله در انواع مختلف آن نیز، تابع قانون یاد شده می‌باشد. لیکن، برخی از عوامل، ممکن است در خارج از قاعده‌ی مورد اشاره، سبب بروز نوسانات نسبتاً شدید و برنامه ریزی نشده ای در قیمت حوله به ویژه حوله‌های پالتویی گردند، که در ادامه، تعدادی از اهم این موارد، به صورت تیتر وار درج شده است:

  • همانند دیگر مصنوعات، قیمت تمام شده‌ی مواد اولیه یکی از ارکان اصلی برای تعیین نرخ حوله بوده و تاثیر بسزایی در تغییر بهای این کالا دارد.
  • واردات بی رویه و در کل عدم اجرای سیاست‌های تنظیم بازار توسط دستگاه‌های دولتی، موجب اشباع و افزایش عرضه گردیده و این مازاد عرضه، در نهایت باعث کاهش قیمت خواهد شد.
  • اگر جنبه‌ی صادراتی حوله را مد نظر قرار دهیم، افزایش قیمت دلار، انگیزه‌ی صادر کنندگان برای ارسال این کالا به کشور های دیگر را بیشتر کرده و از جمله عواقب این کار، کمبود موجودی حوله برای مصارف داخلی و درنتیجه افزایش قیمت این محصول خواهد بود.
  • نوسان در قیمت های مواد مورد استفاده در بسته بندی، موجب نوسان بهای محصول تولیدی کارخانه ها می‌شود.
  • ایجاد فاصله بین تولید کننده و مصرف کنندگان جز و یا عمده، توسط هر نوع واسطه‌ای ( شرکت های پخش کننده، تجار با مقاصد دلالی و غیره ) در افزایش قیمت بی تاثیر نیست.
  • به کار بردن روش‌های مختلف تبلیغات محصول، در راستای ترویج فرهنگ استفاده از نوع خاصی از البسه مانند، حوله های پالتویی، با به کار گیری رسانه های جمعی یا انفرادی مبتنی بر بستر فضای مجازی، به طور حتم طرف تقاضا در بازار را به صورت غیر مستقیم دستکاری نموده و در نهایت این افزایش تقاضا ( در صورت عدم تامین مطابق تقاضای جدید ) به نوعی افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.

آشنایی با مراحل تولید حوله پالتویی

آشنایی با مراحل تولید حوله پالتویی وقت گرانمایه‌ی شما همراهان ارجمند، به اندازه‌ای برای ما مهم و قابل احترام است؛ که در این بخش از پرداختن به تمام جزئیات مراحل تولید انواع حوله‌های پالتویی اجتناب نموده و فقط، به اندازه‌ی رفع نیاز و در حد آشنایی مختصر و کسب اطلاعات عمومی در این حوزه، اشاره‌ای گذرا به رئوس مراحل تولید نموده‌ایم:

  1. تهیه‌ی عالی ترین الیاف کاملاً طبیعی پنبه‌ای و تبدیل این الیاف مرغوب و درجه‌ی یک به ممتاز ‌‌ترین نخ‌ های موجود، با بکارگیری ماشین های ریسندگی مدرن و پیشرفته.
  2. انواع نخ ها به فرا خور نوع پارچه مورد استفاده در حوله ها، ضمن در هم تنیده شدن ( برای دستیابی به ضخامت و طول مورد نظر )، در صورت نیاز به بخش رنگرزی رفته، تا برای تولید پارچه‌ های ساده یا رنگی حوله آماده شوند.
  3. نخ‌ های بسیار اعلاء و ممتازی که در مرحله‌ی قبل تولید شده‌اند، بر روی ماشین‌ های بافندگی نصب، واین ماشین آلات با استفاده از کامپیوتر های پیشرفته، پارچه‌ های حوله ای نفیس و مرغوبی را در انواع نقوش، رنگ و طرح‌ های زیبا و بدیع تولید و به صورت طاقه های جداگانه ( به متراژ و عرض های گوناگون بر اساس نیازمندی های بخش دوخت حوله ) به قسمت دوخت تحویل می دهند.
  4. در بخش دوخت، ابتدا بر اساس الگوهای طراحی شده و متناسب با سایز انواع حوله های پالتویی، دستگاه‌های برش تمام اتوماتیک، پارچه را برش و سپس مرحله‌ی دوخت و انجام می‌پذیرد.
  5. بخشی از شاغلین در قسمت انتهایی خط تولید، ضمن پرداخت نهایی حوله ها ( رفع زوائد احتمالی و مرتب نمودن سطوح کاری حوله و کنترل دوخت ) آن ها را واحد کنترل کیفیت تحویل می دهند.
  6. افراد مجرب در این بخش، آخرین کنترل‌ها را بر روی کیفیت پارچه حوله، نوع طرح و دوخت و رعایت همچنین سایز بندی ( مطابق استانداردهای بین‌المللی ) انجام و حوله های پالتویی را به بخش بسته بندی ارسال می کنند.
  7. واحد بسته بندی، متناسب به انواع حوله، لفافه های از پیش طراحی شده را برای پک نمودن استفاده و پس از درج مشخصات کالا ( سریال تولید، سایز، برند و دیگر موارد مشابه ) آن ها را برای دپو کردن به انبار ارسال می‌کنند.

مشخصات بهترین نوع حوله پالتویی

 مشخصات بهترین نوع حوله پالتویی

  • برای آشنای شما دوستان گرامی و کمک به انتخاب هرچه بهتر حوله های مورد نیاز پالتویی، برخی از مشخصات بارز نوع مرغوب و درجه‌ی یک این کالا به شرح زیر به اطلاع می‌رسد:
  • استفاده از مواد اولیه‌ی کاملاً طبیعی و مرغوب در تولید.
  • قدرت آبگیری مناسب.
  • دوخت محکم و ضخامت مناسب.
  • برخورداری از طرح و رنگ های متنوع و ایجاد آزادی عمل در انتخاب بر اساس سلیقه ‌های مختلف مشتریان.
  • قیمت مناسب و قرون به صرفه.
  • برخورداری از آپشن‌هایی مانند: آنتی باکتریال، ضد چروک، ضد حساسیت و نانو بودن.
  • بسته بندی و پک حرفه‌ای.
  • ضمانت پس از فروش.

سفارش بهترین حوله پالتویی کوتاه درجه یک

سفارش بهترین حوله پالتویی کوتاه درجه یک برای بازدید از آخرین تولیدات موجود، که به حق، کلکسیونی بی نظیر از انواع حوله های پالتویی شیک و درجه یک در نوع خود می باشد و همچنین ثبت سفارش با قیمتی ارزان و باور نکردنی، کافیست به ساده‌ترین شیوه‌ی ممکن، کانال های ارتباطی ما بر بستر نرم افزارهای تعاملی اجتماعی را مشاهده یا به سایت اینترنتی شرکت مراجعه فرمایید.

افتخار ما این است که، بهترین حوله‌های پالتویی را با کیفیتی صدر درصد تضمین شده و قیمتی کاملاً ارزان و مقرون به صرفه، در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت رایگان ( کلیه سفارشات عمده و یا جزئی ) در اقصی نقاط ایران به دست شما خواهیم رساند‌.

1

  1. حوله پالتویی کوتاه مناسب ترین لباس بعد از دوش گرفتنه وقتی که سبک شدین با این حوله احساس راحتی دارین

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.