پخش کننده حوله دست نوزاد

 حوله دست نوزاد یک حوله کوچک که اغلب مربع شکل بوده که به دلیل ارتباط مستقیم با پوست دست و صورت نوزاد بسیار نرم و لطیف است این حوله ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند و دارای طرح های بچه گانه و عروسکی می باشند. پخش کننده معتبر انواع حوله دست نوزاد بهترین و استاندارترین نوع این محصول را بدون هیچ گونه وآسطه ای با قیمت بسیار ویژه و مناسب به صورت عمده به دست خریدار می رساند.

پخش کننده حوله دست نوزاد

ضخامت حوله دست نوزاد

ضخامت حوله دست نوزاد

 ضخامت حوله نوزاد با شاخص GSM نشان داده می شود که هنگام خرید انواع حوله مخصوص نوزاد باید به آن توجه نمود. ضخامت حوله نوزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که ضخامت بالا و پایین از حد استاندارد بر پوست حساس نوزاد تاثیر مستقیم دارد، ضخامت آن بستگی به نوع حوله نوزاد دارد حوله دست نوزاد با حوله حمام آن از نظر ضخامت با هم فرق دارند مطمئنا حوله ای که برای خشک کردن دست نوزاد انتخاب می شود از نظر ضخامت نازک تر از حوله حمام آن می باشد.

حمام دست و صورت نوزاد باید از صخامت کمتری برخوردار باشد و از نظر لطافت و نرمی لطیف تر از حوله های دیگر باشد چرا که پوست دست و صورت نوزاد حساس تر می باشد و خیلی زود به زبری و ضخامت بیش از حد حوله واکنش نشان می دهد، ضخامت استاندارد و مناسب حوله دست نوزاد باید بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ gsm باشد و از ۷۰۰ به بالا برای حوله حمام آن بسیار مناسب می باشد.

 حوله هر چه ضخیم تر باشد لطافت و نرمی آن کمتر می باشد حوله های حمام از آن رو که برای خشک کردن تمام بدن به کار می رود ضخامت بیشتری را می طلبد و برای این که کارایی بهتری داشته باشد باید از الیاف طبیعی مثل پنبه تدارک دیده شود و قدرت خشک کنندگی بالایی داشته باشد.

عرضه مستقیم حوله دست نوزاد

عرضه مستقیم حوله دست نوزاد

 حوله دست نوزاد برای اینکه با قیمت ارزانتر دریافت شود و به جنس و استاندارد بودن آن اطمینان بیشتری داشته باشید بهتر است که از خریداران معتبری که آن را بدون واسطه به فروش می رسانند خریداری شود. عرضه مستقیم حوله دست نوزاد از طریق مراکز فروش و فروشندگانی انجام می شود که مرکز عرضه این محصول به شمار می آیند و خرید از آنها با اطمینان بیشتری انجام می شود.

 برای بهره مند شدن از خریدی ناب و به صرفه و ارتباط با کانون عرضه حوله دست بچه گانه می توانید بهترین خرید عمده خود را اینترنتی از این مرکز داشته باشید و ارزانترین و مرغوبترین نوع این محصول را خیلی راحت دریافت نمایید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.