پخش عمده حوله صورت فانتزی در معتبرترین مراکز

حوله امروزه با داشتن کاربرد مختلف از تنوع بالایی در مدل و طرح برخوردار است. یکی از پرمصرف ترین طرح این محصول، حوله صورت می باشد. حوله صورت عموما از نظر سایز و ابعاد از دیگر مدل های حوله کوچکتر می باشد. پخش عمده حوله صورت فانتزی در معتبرترین مراکز خرید با قیمت های مختلف صورت می گیرد. این محصول با داشتن تنوع طرح برای بزرگسال و بچه گانه جداگانه دسته بندی گردیده است.

پخش عمده حوله صورت فانتزی در معتبرترین مراکز

چه عواملی بر قیمت حوله تاثیر گذارند

چه عواملی بر قیمت حوله تاثیر گذارند قیمت حوله عموما در بازار داخلی دارای نوسان می باشد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول تاثیر می گذارد بنابراین در این مطلب سعی داریم گزیده ای از آن را برایتان شرح دهیم:

  • اولین عامل در تعیین قیمت حوله، متراژ پارچه به کار رفته در محصول می باشد. حوله های تن پوش عموما از بیشترین مقدار پارچه بهره برده و این امر طبیعتا بر افزایش قیمت محصول تاثیر دارد.
  • رنگ و طرح محصول عموما در تولید این محصول متعدد می باشد. طرح های کارتونی، برجسته، چاپی و … نیازمند هزینه های تولید با معیارهای مختلفی هستند که خود سبب تفاوت قیمت این محصول گردیده است.
  • جنس پارچه مورد استفاده می تواند علاوه بر کیفیت بر تعیین قیمت محصول نیز دخیل باشد. پارچه های حوله ای که دارای ضخامت و پرز بالایی بوده و همچنین قدرت رطوبت گیری زیادی دارد طبیعتا در کیفیت حرف اول را می زند. هزینه تهیه پارچه های مزبور بیشتر می باشد.
  • حوله هایی که در مراحل تولید از دوخت های خاصی بهره می برند عموما با قیمت بیشتری در بازار به فروش می رسند. حوله های صورت، حوله استخری، حوله های نوزادی که دارای دوخت های تزئینی و گلدوزی با نخ ابریشم هستند هزینه تولید بالایی را دارا می باشند.

3 نکته طلایی هنگام خرید حوله صورت

3 نکته طلایی هنگام خرید حوله صورت حوله صورت از لحاظ کیفیت و طرح در بازار داخلی بسیار گسترده می باشد. برندهای ایرانی و خارجی این محصول با داشتن کیفیت مختلف از تقاضای به خصوصی برخوردار هستند.

افرادی که خواهان تهیه حوله صورت با کیفیت می باشد باید به سه نکته طلایی که در ادامه ذکر می شود دقت نماید تا یک خرید عالی را داشته باشد.

  1. طرح حوله صورت به صورت زنانه، مردانه و بچه گانه در بازار موجود می باشد بنابراین خریداران متناسب با فرد مصرف کننده اقدام به تهیه طرح مذکور نماید.
  2. حوله باکیفیت دارای پرز بلند و ضخیم بوده که این امر گواهی بر آبگیری فوق العاده محصول دارد. حوله های نازکتر و باکیفیت نیز در بازار به فروش می رسند که مورد رضایت افرادی می باشد که نیازمند حوله سبک و جمع و جور هستند.
  3. حوله باید دارای رنگ ثابتی باشد. تثبیت رنگ در حوله صورت بسیار مهم می باشد چرا که در حین عمل خشک کردن یا شستن حوله، رنگ پس دادن محصول، عملا استفاده از آن با نارضایتی همراه خواهد بود.

نمایندگی فروش حوله صورت فانتزی با ضمانت کیفیت

نمایندگی فروش حوله صورت فانتزی با ضمانت کیفیت حوله های صورت در طرح فانتزی عموما مورد استقبال کودکان و قشر جوان قرار گرفته است. این محصول با دارا بودن طرح جدید و فانتزی می تواند جذب خریدار را داشته و در نتیجه سبب افزایش میزان خرید و فروش در بازار شود.

نمایندگی فروش حوله صورت فانتزی با ضمانت کیفیت، این محصول را در رنگبندی جدید و جذاب در انواع برند ایرانی و خارجی با قیمت مناسب ارائه می نماید. شرایط فروش نیز به صورت اینترنتی بوده و می تواند محصول را در تعداد معین به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال نماید.

خریداران حوله های فانتزی با مراجعه به سایت فروش، می تواند طرح مورد نظر را در رنگبندی مختلف مانند زرشکی، صورتی، آبی و … انتخاب نموده و پس از تایید ابعاد و کیفیت آن از جانب آنها، عمل سفارش گذاری با نهایت سرعت را انجام دهند.

با توجه به میزان بالای رضایت از خرید و فروش آنلاین در نمایندگی های فروش، قیمت مناسب را نیز در شرایط فروش محصول گذارده شده است که تفاوت بسیاری را با قیمت بازاری دارا می باشد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.