پخش عمده حوله تن پوش پسرانه

حوله یکی از وسایل مورد نیاز برای استحمام و شنا کردن است و برای خشک کردن قسمت های مختلف بدن کارایی دارد، حوله از جنس های پنبه، کتان، استر و … درست شده است، جنس حوله ارتباط مستقیمی با جذب آب دارد، مدل حوله مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه متفاوت می باشد. پخش عمده حوله تن پوش پسرانه، در اندازه ها و شکل های گوناگونی وجود دارد، قیمت این حوله در عمده فروشی بسیار ارزان است.

پخش عمده حوله تن پوش پسرانه

انواع مدل های حوله تن پوش

انواع مدل های حوله تن پوش همانطور که می دانید حوله پسرانه انواع مختلفی دارد در ادامه مطلب به مدل های مختلف حوله پسرانه می پردازیم که عبارت اند از:

  • حوله تن پوش بدون کلاه یکی از مدل های حوله است، چون پسر ها موی کوتاهی دارند نیازی در خود نمی بینند  که تمام قسمت های بدن را خشک کنند و یا حوله بدون کلاه را بیشتر می پسندن
  • حوله تن پوش کلاه دار و بدون جیب طرفدار بیشتری دارد این مدل تن پوش مختص پسر هایی می باشد که موی بلند و یا سرمایی هستند با پوشیدن کلاه خود را از سرمای لحظه ای حفظ می کنند.
  • حوله تن پوش کوتاه یا بلند وجود دارد و پسرهایی هستند که دوست دارند تمام قسمت های بدنشان راخشک کنند از جمله کف پا با مدل بلند راحت می توانند تمیز کاری کنند،

هنگام خرید به الیاف تشکیل شده حوله بسیار توجه کنید، حوله در شکل ها و طرح های گوناگون درست شده است، بعضی از مدل های حوله تن پوش طراحی شده می باشد و پسرانی که حوله طرح دار  دوست دارند آن را انتخاب می کنند. در انتخاب بهترین مدل حوله تن پوش باید مواردی را در نظر بگیرید یکی از این موارد جنس حوله می باشد، جنس پنبه ای از بهترین نوع حوله است چون بیشتر از بقیه جنس ها آب را جذب می کند. حوله تن پوش پسرانه بسیار کارایی دارد.

حوله تن پوش علاوه بر وقت و زمان بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد چون با پوشیدن حوله تن پوش تمام قسمت های بدن در بر می گیرد و نیاز به حوله جدا برای سر نیست و تمام قسمت های بدن همزمان خشک می شود.

قیمت فروش حوله تن پوش پسرانه

قیمت فروش حوله تن پوش پسرانه قیمت فروش حوله پسرانه به عوامل زیادی بستگی دارد شما می توانید این کالای مرغوب را از طریق سایت ما به قیمت عمده خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید پسران بسیار زود حوله را خراب و کهنه می کنند به همین خاطر بعضی از مادران همیشه حوله زاپاس در خانه دارند تا در مواقع لزوم آن را داشته باشند.

با این قیمت عمده آن دست از مادران که می خواهند چند مورد داشته باشند می توانند با قیمت عالی و به صرفه خریداری کنند. این حوله تن پوش برای کادو نیز گزینه عالی می باشد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.