وارد کننده حوله پالتویی ارزان

شرکتهای عرضه کننده انواع حوله پالتویی ارزان در داخل کشور، علاوه بر فروش نمونه های تولید داخلی این محصول, اقدام به واردات انواع حوله های پالتویی در کیفیت ها و قیمت های مختلف نیز می کنند. وارد کننده حوله پالتویی ارزان

سبک و کم حجم بودن حوله پالتویی

سبک و کم حجم بودن حوله پالتویی

حوله های پالتویی از لحاظ مدل، رنگ و نوع الیافی که در آن استفاده می شود متفاوت هستند و در تولید این کالا سعی می شود که سلیقه افراد مختلف را درنظر داشته باشند و با توجه به آن کالا را عرضه کنند.
یکی از مواردی که در خرید انواع حوله به ویژه حوله های پالتویی برای بعضی از مشتریان مهم است، اندازه پرزها و وزن آن است که بسیاری از افراد حوله های سنگین و پرزدار را ترجیح نمی دهند.

کم حجم بودن حوله تقریبا در الیاف و کیفیت های مختلف وجود دارد و با وجود گرفتن رطوبت بدن، سنگینی و خستگی را برای فرد به همراه ندارد.
استفاده از حوله های  پالتویی سبک و کم حجم در فصل های گرم سال نیز بیشتر مورد استقبال است و برای کسانی نیز که هیچ علاقه ای به حوله های سنگین و پرزدار ندارند بهترین انتخاب است.
جنس الیافی که در حوله مورد استفاده قرار می گیرد نیز در سبک بودن آن تاثیر دارد و معمولا نمونه هایی که در تولید آنها از الیاف طبیعی مانند پنبه، ابریشم و الیاف بامبو استفاده شده باشند، بسیار نرم و کم حجم بوده و بدن در تماس با آنها دچار حساسیت نیز نمی شود.

فروشنده بزرگ حوله پالتویی ارزان

فروشنده بزرگ حوله پالتویی ارزان

حوله پالتویی یکی از مهم ترین کالاهای خواب به شمار می آید که در چند سال اخیر توسط شرکتهای تولیدی زیادی در داخل کشور در مدل ها و کیفیت های مختلف عرضه شده است.
در بازار عرضه نیز شاهد انواع نمونه های داخلی و خارجی از این محصول هستیم که در سالهای اخیر تولید کننده های داخلی نیز توانسته اند محصولات خود را از لحاظ کیفی توسعه داده و در بسیاری از زمینه ها با نمونه های خارجی از این محصول رقابت داشته باشند.
نمونه های داخلی معمولا از قیمت مناسب تر و ارزان تری نسبت به حوله های خارجی برخوردارند که دلیل آن نیز هزینه های گمرگی و بالارفتن ارزهای خارجی در چند سال اخیر بوده است.
همین امر باعث شده تا تعداد تولید کننده و فروشنده بزرگ حوله های تولید داخلی در سراسر کشور افزایش پیدا کند و حتی بعضی از تولید کننده ها توانسته اند کار خود را وسعت داده و کالاهای خود را در بازارهای خارجی نیز عرضه کنند که به دلیل کیفیت بالای محصولات با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.