واردات بهترین حوله دست و صورت ترک

حوله یکی از ملزومات فردی جهت رعایت بهداشت است و در انواع مختلفی تولید می شود. در بازار داخلی انواع حوله دست و صورت ترک از پرفروش ترین ها به شمار می آید که به بررسی فرآیند تولید آن خواهیم پرداخت. همچنین ما به عنوان شرکت واردات این محصولات توانسته ایم بهترین و جدیدترین مدل ها را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهیم.

واردات بهترین حوله دست و صورت ترک

باکیفیت ترین حوله چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین حوله چگونه تولید می شود؟ از ضرروی ترین وسایل شخصی هر فرد که در طول روز چندین بار مورد استفاده قرار می گیرند، حوله دست و صورت است. این محصول باید از مواد و الیاف ارگانیک ضد حساسیت بافته شود و همچنین بافت بسیار نرمی داشته باشد.

عدم پرزدهی، ثبات رنگ، عمر و ماندگاری بالا و قیمت متناسب با کیفیت از دیگر ویژگی های یک حوله خوب و استاندارد می باشد. استفاده از الیاف پنبه خالص و دستگاه های مدرن نقش موثری در تعیین کیفیت این محصولات دارند.

به طور کلی انواع حوله بدون در نظر گرفتن نوع و سایز و … طبق مراحل زیر تولید و روانه بازار مصرف می شوند:

  • برداشت پنبه و کاردینگ: در این مرحله پنبه باکیفیت خریداری و در مرحله کاردینگ پنبه از پوسته جداسازی و آماده تبدیل به نخ می شود.
  • شانه کردن: به معنی آماده کردن الیاف پنبه است که در آن پس از شانه زدن صنعتی الیاف های ناخالص از خط تولید حذف می شوند.
  • ریسندگی و تاب دادن: قرار دادن الیاف در ظروف استوانه ای شکل و تبدیل آن به نخ با تابانیدن
  • رنگرزی نخ: نخ پنبه ای تولیدی با توجه به سبک و نوع حوله رنگرزی و خشک می شود.
  • بافت: انواع حوله با گره هایی با تراکم بالا در این مرحله تهیه و آماده می شوند.
  • دور دوزی و کنترل کیفیت: انواع حوله ابعادی در این مرحله دور دوزی و از نظر کیفی مورد بررسی قرار می گیرند.

نمایندگی فروش انواع حوله دست و صورت ترک

نمایندگی فروش انواع حوله دست و صورت ترک انواع حوله دست و صورت ترک یا ایرانی جزء حوله ابعادی محسوب می شوند که تنوع بالایی از نظر سایز دارند. به عنوان مثال یکی از پرفروش ترین در بازار حوله با ابعاد ۳۵*۷۵ سانتی متر است که برای مصارف روزانه و خانگی بهترین انتخاب به شمار می آید.
طی سالهای اخیر واردات حوله ترک به بازار ایران رونق زیادی یافته که افزایش میزان رقابت با برندهای ایرانی را به همراه داشته است. برای خرید و فروش انواع حوله درجه یک ترک، ایرانی و چینی در نظر گرفتن کیفیت آنها مهمترین اولویت است.

خریداران عمده، هتل داران و برخی موسسات مانند بیمارستان ها و مراکز نظامی برای تهیه عمده و سفارش حوله دست و صورت با برند و لوگوی مورد نظر خود می توانند از طریق این مرکز و نمایندگی پخش آنلاین اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.