واحد تولید حوله استخری سایز بزرگ

بسیاری افراد به دنبال خرید حوله استخری سایز بزرگ هستند ولی به دلیل کمبود مدل ها و سایزهای متنوع محصول مورد علاقه خود را پیدا نمی کنند. در این میان برخی تولید کننده ها اقدام به دوخت و فروش مدل های زیبا در سایزهای متنوع و گوناگون کرده اند تا پاسخگوی همه سلیقه ها باشند. حوله های استخری سایز بزرگ باید کیفیت کافی و کارایی لازم را داشته باشند چراکه حوله های استخری باید عمل جذب آب را به خوبی انجام دهند. واحدهای تولیدی زیادی در کشور وجود دارند که این حوله ها را می بافند. برای خرید این حوله ها می توانید به واحدهای عرضه این محصولات مراجعه و حوله مد نظر خود را تهیه فرمایید. دقت داشته باشید که لازم است حوله های استخری سایز بزرگ با توجه به اندازه بزرگ آنها تا جای ممکن سبک وزن باشند تا حمل آنها به آسانی صورت گیرد همچنین توجه داشته باشید که حوله با نخ مرغوب دوخته شده باشد تا از فرسودگی و پارگی زودهنگام جلوگیری شود.

واحد تولید حوله استخری سایز بزرگ

تفاوت حوله استخری با حوله تن پوش

تفاوت حوله استخری با حوله تن پوش تفاوت حوله استخری و حوله تن پوش در طراحی آن می باشد. حوله های تن پوش معمولا حالتی پالتو مانند دارند و با بند به دور فرد بسته می شوند در صورتی که حوله های استخری بیشتر به گونه ای طراحی می شوند که قابل پیچیدن به دور افراد باشد همچنین حوله های استخری معمولا پرزهای بلندتری دارند تا آب راحت تر جذب شود. حوله های تن پوش دارای یک کلاه متصل به حوله هستند در مقابل اکثر حوله های استخری فاقد کلاه بوده و کلاه آنها به صورت جداگانه تهیه می شود. حوله های تن پوش بیشتر برای حمام کاربرد دارند و معمولا از آنها برای مکان هایی نظیر استخر استفاده نمی شود. چنانچه رفت و آمد زیادی به استخر دارید حوله استخری نسبت به حوله تن پوش ارجحیت دارد. این دو حوله از لحاظ قیمتی چندان قابل قیاس نیستند چراکه هر دو نوع مطابق با طیف گسترده خود قیمت های گوناگونی دارند.

قیمت به روز حوله استخری سایز بزرگ

قیمت به روز حوله استخری سایز بزرگ قیمت روز حوله استخری بسته به نوع و جنس حوله متفاوت می باشد. همچنین حوله استخری سایز بزرگ نسبت به مدل های کوچکتر آن قیمت بالاتری دارد. جهت تهیه این حوله ها و نیز مشاهده انواع آن می توانید با کارشناسان فروش تماس برقرار کرده و از راهنمایی های آنان استفاده کنید. فروشندگان و مغازه داران گرامی هم می توانند ضمن تماس با شرکت از قیمت خرید عمده آن مطلع شوند. در حال حاضر تولیدکنندگان این محصول آمادگی عرضه حوله استخری سایز بزرگ به سراسر کشور را دارند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.