نمایندگی فروش حوله دستی عروس

نمایندگی فروش حوله دستی عروس محصولاتی درجه یک را در رنگ و طرح های متنوعی ارائه می دهد. این کالاها که یکی از وسایل پرکاربرد به شمار می روند، توسط کارخانه جات معتبری ساخته شده اند. از جانب دیگر، عرضه کننده قیمت حوله تن پوش به صورت عمده آنها را به فروش می رساند. باید بگوییم که از شعبه مذکور می توانید در ابتدا مشخصات حوله دستی را تهیه کرده و سپس از سراسر کشور سفارش را ارائه دهید.نمایندگی فروش حوله دستی عروس

مشخصات حوله دستی عروس

مشخصات حوله دستی عروس

می دانید اصلی ترین مشخصات حوله دستی عروس خوب چیست؟ در گام نخست بباید به جنس آن دقت کرد. یعنی رطوبت بالایی را جذب کند. پرز ندهد و این که رنگ وا نداده، حتی در زمانی که آن را شستشو می دهید. توجه نمایید که حوله ها نباید صد در صد پلی استر، ابریشم مصنوعی و یا حتی الیاف پنبه باشد.

آنها را اصولاً با ترکیب الیاف های مختلف که ۱۰ درصد کتا‌ن دارد می سازند. همچنین توصیه می شود که جنس هایی که ویسکوزی هستند به دلیل از دست دادن لطافت خود به مرور زمان، تهیه نکنید.

دومین موضوع، وزن قیمت حوله استخری می باشد که با توجه به ابعاد مختلف است. انواعی که سنگین تر هستند، تراکم فشرده ای دارند و به این ترتیب آب را بهتر جذب می کنند. این را هم بگوییم که آنان دیرتر خشک می شوند، هر چند دوام بالاتری نیز دارند.

نرمی، یکی از ویژگی های بارز یک محصول خوب است. بی تردید چنین کالاهایی را وقتی به دست و صورت خود می کشید، حس خوبی به شما دست می دهد. در این بین، به دوام آن هم دقت داشته باشید. اینها فاکتور بسیار مهمی هستند که در زمان خرید نیاز است به خوبی توجه کرده تا یک حوله عالی را تهیه کرده و استفاده نمایید.

عرضه کننده حوله دستی عروس

عرضه کننده حوله دستی عروس

از بزرگترین عرضه کننده حوله دستی عروس می توان در مدل های متفاوتی این محصولات را خریداری کرد. مثلاً می شود به نوع چاپی، تک رنگ، راه راه، فانتزی، گلدار و غیره اشاره نمود. از طرفی ارائه دهنده کالا را در رنگ های بسیار متنوعی به فروش می رساند که برخی از آنها از این قرار اند:

  • قرمز
  • نارنجی
  • صورتی
  • سبز
  • آبی
  • قهوه ای
  • کرم

اما اگر به فروشنده اصلی مراجعه نمایید، می شود اقلامی از این دست را به صورت عمده و در تنوع بسیار بالایی تهیه نمود. ضمن این که، محصولات توسط بهترین شرکت ها و با استفاده از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند.

به هر حال، این مجموعه عرضه کننده بهترین حوله ها می باشد و می توانید با نرخ های مناسبی نیز کالا را از همه جای کشور سفارش دهید. برای این منظور با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.