نمایندگی خرید حوله استخری مردانه

حوله استخری مردانه توسط نمایندگی ‌هایی که تولید کنندگان این محصول در اقصی نقاط ایران در نظر گرفته اند، در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. در واقع نمایندگی های خرید این محصول، مراجعی هستند که می توان توسط آنان حوله استخری مردانه را به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کرد.

نمایندگی خرید حوله استخری مردانه

وزن استاندارد حوله های استخری

وزن استاندارد حوله های استخری وزن استاندارد حوله یکی از استاندارد های لازمی است که تمامی تولید کنندگان به آن توجه ویژه ‌ای دارند. زیرا کیفیت این محصول نیز از روی وزن آن تشخیص داده می ‌شود.

به طور مثال برخی از حوله ها از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار اند؛ اما وزن بسیار سنگینی دارند. به گونه ‌ای که هنگام شستشو ممکن است به ماشین لباسشویی آسیب برسانند. این حوله ها با توجه به درصد بالای جذب رطوبت شان، اما از استاندارد لازم برخوردار نیستند.

برخی دیگر از حوله ها نیز وزن بسیار سبکی دارند؛ اما قدرت جذب رطوبت آن ها چندان قابل قبول نیست و کارایی لازم را از خود نشان نمی دهند. با توجه به موضوعاتی که گفته شد می توان گفت حوله استاندارد حوله ای است که دارای وزن متناسب و متعادل باشد و در عین این موضوع نیز از قدرت جذب بالایی بهره مند باشد تا بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

قیمت به روز حوله استخری مردانه

قیمت به روز حوله استخری مردانه قیمت روز حوله استخری مردانه به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت قیمت روز حوله استخری به قیمت روز مواد اولیه مورد استفاده در این محصول، در بورس بستگی دارد. زیرا هر یک از الیاف مورد استفاده در حوله استخری در بورس قیمت مشخصیدارند که با توجه به شرایط اقتصادی اخیر قیمت این الیاف دچار تغییر است و به دنبال آن قیمت روز حوله استخری مردانه هر چند وقت یک بار تعقیر می کند.

همچنین کیفیت نهایی حوله استخری می ‌تواند در قیمت این محصول تأثیر گذار باشد. به گونه‌ ای که با کیفیت ترین نمونه از این محصولات، مانند حوله های استخری ترک دارای بیشترین قیمت نسبت به سایر حوله های استخری می باشند. کیفیت این محصول نیز به نوع مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد.

همچنین نحوه عرضه حوله استخری مردانه نیز می‌ تواند در قیمت روز این محصول موثر باشد. به طور مثال حوله ‌هایی که به صورت مستقیم عرضه می‌ شوند، قیمت شان نسبت به حوله ‌هایی که در بازار های فیزیکی حضور دارند، بسیار ارزان ‌تر است.

دلیل آن هم این است که در خرید مستقیم این حوله ها، تمامی واسطه ها در فرآیند فروش این محصول حذف می‌ شوند و عدم وجود واسطه، عامل اصلی کاهش قیمت حوله های استخری مردانه ای است که به صورت مستقیم عرضه می ‌شوند.

در یک نگاه کلی باید گفت که قیمت روز حوله مردانه غالبا توسط مراکز تولید کننده آن محاسبه می ‌شود و سپس جهت اطلاع یافتن مشتریان از قیمت این محصول، قیمت محاسبه شده به نمایندگی‌ های فروش این محصول ابلاغ می ‌شود.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.