مرکز پخش حوله تن پوش عروس

امروزه مصرف حوله های تن پوش بسیار رایج شده که دارای تنوع بی نظیری از طرح و رنگ می باشد اما در این میان حوله تن پوش عروس زیبا ترین و جذاب ترین طرح های موجود را دارد.

مرکز پخش حوله تن پوش عروس، نمایندگی رسمی برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی می باشد که محصولات تولید شده را به قیمت کارخانه بین مصرف کننده عمده توزیع می کند.

در ادامه بیشتر با این انواع حوله تن پوش و قیمت آن ها آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

مرکز پخش حوله تن پوش عروس

انواع مدل های حوله تن پوش

انواع مدل های حوله تن پوش همان طور که در ابتدا گفته شد، حوله تن پوش مدل های مختلفی دارد که بسته به نوع سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

پر فروش ترین مدل های حوله تن پوش را می توان اینگونه معرفی کرد:

  • حوله تن پوش با کلاه
  • حوله تن پوش بدون کلاه
  • حوله تن پوش جیب دار
  • حوله تن پوش بدون جیب

به طور کل الگوی کلی همه مدل ها یکسان می باشد اما اختلاف در مدل های آن شامل گزینه های بالا می باشد که آن ها را کمی متفاوت از نظر مدل کرده است.

هر کدام از این مدل ها خود در بسته بندی های متفاوتی در بازار موجود می باشد. حوله های ست عروس و داماد، حوله های ست چند تکه که شامل حوله دست و صورت، حوله استخری، دمپایی حوله ای می باشد.

اما از نظر جنس تنوع بیشتری وجود دارد. به عنوان مثال حوله بامبو، حوله پنبه ای، حوله پلی استر، حوله ارگانیک، حوله ابریشم و ساتن و … .

تنوع دیگری که می توان برای حوله های تن پوش در نظر گرفت، تنوع از نظر طرح و رنگ می باشد. حوله های گلدار ( مخصوص خانم ها )، حوله های براق، حوله های طرح اشکال هندسی، حوله های راه راه و ده ها مدل دیگر.

لیست قیمت حوله تن پوش عروس

لیست قیمت حوله تن پوش عروس همان طور که می دانید قیمت حوله به عوامل گوناگونی بستگی دارد که برند و کیفیت کار از اصلی ترین عامل تاثیر گذار در قیمت می باشد.

قیمت های حوله تن پوش عروس دارای نوسان می باشد و نمی توان قیمت دقیقی را برای هر حوله بیان کرد.

برای اطلاع از لیست قیمت حوله تن پوش عروس باید به سایت مرکز پخش این محصول رجوع کرد و اطلاعاتی دقیق از قیمت ها کسب کرد.

خوشبختانه این مرکز کاملا به روز بوده و کوچک ترین تغییرات قیمت ها سریعا به ثبت می رسد و خریدار مطلع خواهد شد.

این لیست به شکل جدولی طراحی شده و تمام مشخصات یک حوله در کنار تصویر آن قرار دارد تا شما به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر چه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.