مرکز خرید حوله زنانه فانتزی با قیمت استثنایی

حوله های تنی از لوازم شخصی هستند، که با طراحی های مختلف برای بانوان و آقایان تهیه می شوند. مشتریان برای خرید حوله زنانه فانتزی با بهترین قیمت ها می توانند، به شعب این برند مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت خریداری نمایند.

مرکز خرید حوله زنانه فانتزی با قیمت استثنایی

عواملی موثر در انتخاب حوله برای صادرات

عواملی موثر در انتخاب حوله برای صادرات معمولا کالا هایی که با بهترین درجات کیفی تولید می شوند، برای صادرات در نظر گرفته می شوند و عوامل متعددی وجود دارند، که روی کیفیت حوله ها موثرند. مهم ترین موضوع در زمینه کیفیت حوله های تنی و یا دست و صورت، جنس الیاف حوله است، که بهترین حالت این است که از پارچه های تمام پنبه استفاده شود، تا جذب آب بالا تری داشته و به علاوه همچون پارچه هایی که درصدی الیاف پلیمری مثلا پلی استر دارند، بر روی پوست حساسیت ایجاد نکند.

مورد دیگر طرح و رنگ حوله است، که باید به گونه ای طراحی شود، که بتواند سلیقه تمام مشتریان از مرد و زن گرفته تا کودکان و افراد مسن را پوشش دهد. معمولا روی قسمت یقه و سر آستین و یا بالای جیب حوله ای گلدوزی انجام می شود، که می تواند نقش های مختلفی همچون طرح ورساچه داشته باشد. البته یک دسته از رنگ ها و طرح ها هستند، که استفاده از آن ها برای هر جنسیتی شایسته و زیبا می باشند و به عنوان حوله های عروس و داماد به صورت جفت قابل خریداری هستند که رنگ زرشکی از این جمله رنگ هاست.

ملاک دیگر موثر در کیفیت حوله ها بهداشت است، این محصولات خود برای رعایت بهداشت افراد استفاده می شوند، پس باید خودشان به هنگام شستشو به راحتی لکه هایشان از بین برود و ردی از کثیفی ها روی آن ها باقی نماند، این موضوع کاملا به جنس پارچه بر می گردد.

چه عواملی بر ماندگاری حوله تاثیر دارند

چه عواملی بر ماندگاری حوله تاثیر دارند و اما در مورد ماندگاری حوله ها، اتفاقی که اکثرا در حوله های بی کیفیت رخ می دهد، این است که با کمی استفاده از آن ها و قرار گرفتن حوله ها تحت تنش یا طی شستشو پرز های آن ها از پارچه جدا می شود و اصطلاحا پارچه دچار کچلی می شود؛ دلیل این رخداد این است که تراکم تار و پود پارچه بسیار کم است و این ها در کنار یک دیگر به خوبی تثبیت نشده اند.

اتفاق دیگر که در حوله های بی کیفیت رخ می دهد این است، که به مرور زمان دفرمه می شوند و حالت و شکل اصلی خود را از دست می دهند و ممکن است مثلا قسمتی از پارچه حالت کشیده پیدا کند.

البته این موضوع نیز برای همه مشتریان به شدت مهم است، که شکل ظاهری و تزئینات حوله نیز تا مدت ها مثل روز اول باقی بماند و تغییری در آن رخ ندهد. به طور مثال همانطور که گفته شد روی اکثر حوله ها قسمت های گلدوزی قرار دارد و یا پارچه هایی کوچک مثلا به شکل گل روی آن ها دوخته شده است؛ که دوخت خوب و ماندگار این قسمت ها نیز معیار مهمی است و باید ماندگار و مستحکم دوخته شده باشد.

مرکز فروش حوله زنانه فانتزی با ضمانت کیفیت در ایران

مرکز فروش حوله زنانه فانتزی با ضمانت کیفیت در ایران شما عزیزان اگر در سر فکر خرید هر نوع حوله ای را دارید، چه حوله تنی و چه حوله دست و صورت، برای اطمینان خاطر از اینکه هیچ یک از مواردی که برای حوله های بی کیفیت به آن اشاره شد را تجربه نکنید و از کیفیت و دوام حوله خود لذت ببرید، می توانید با مراجعه به فروشگاه های حضوری و یا اینترنتی این مجموعه بهترین خرید را با بهترین قیمت ممکن انجام دهید.

هنگام خرید به نام تجاری این کالا توجه داشته باشید و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید، تا کیفیت واقعی این محصول را تجربه نمایید. همچنین با انجام خرید به صورت مستقیم واسطه های را حذف کرده و از افزایش قیمت ها جلوگیری نمایید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.