مرکز خرید حوله تن پوش شیک

حوله تن پوش شیک توسط تولیدکنندگانی که علاوه برکیفیت پارچه مورد مصرف در آن به رنگ و طرح های آن نیز اهمیت می دهند دارای فروش بیشتری است . طرح های جدید با آستین های مدل دار و بافت های روی پارچه حوله ای ، نوع کلاهدار و بی کلاه آن نیزازمواردی است که تولید کنندگان آن مد نظر دارند. مرکزخرید حوله تن پوش شیک به صورت عمده اغلب شرکت های توزیع کننده انواع حوله والبسه حمام و یا فروشگاه های زنجیره ای می باشند. خریدهای جزئی تر توسط فروشگاه های محلی و کوچکتر ازعمده فروشان صورت می گیرد. خریداران عمده می توانند به صورت غیر حضوری به وب سایت های فروش آنلاین تولید کنندگان انواع حوله مراجعه و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. خریداران جزئی می توانند از نمایندگی ها و شرکتهای توزیع کننده انواع حوله و لباس حمام خرید خود را باقیمت مناسب انجام دهند. مرکز خرید حوله تن پوش شیک

ابعاد استاندارد حوله های تن پوش

ابعاد استاندارد حوله های تن پوش ابعاد استاندارد حوله امروزه در تولید آن مورد توجه تولید کنندگان است . علاوه برکیفیت ،رنگ وطرح ،سایز حوله تن پوش است که  بسیار با اهمیت بوده و به علت اینکه درزمان خرید حوله تن پوش پرو آن امکانپذیرنیست ، می بایست  تولید کنندگان انواع حوله سایزها را به صورت استاندارد طراحی و تولید نمایند . با توجه به اینکه حوله تن پوش تا زانو یا مچ باشد، سایزهای مناسب تولید شده به شرح ذیل می باشد :

  • نوع اول :small
  • نوع دوم :medium
  • نوع سوم : large
  • نوع چهارم :xlarge
  • نوع پنجم : xxlarge

درصورتیکه مشتری حوله تن پوش را تا سرزانو بخواهد می بایست حدود ۴۰ تا ۵۰ سانت را از قدسرشانه تا زانو کمترحساب کرده و خریداری که حوله تن پوش را تا مچ پا بخواهد بین ۲۰ تا ۳۰ سانت از قدسرشانه تا مچ را باید کمتر حساب کند. به این ترتیب سایز خریداری شده تقریبا مناسب بوده و با سایزمشتری همخوانی خواهد داشت. افرادی که دارای سرشانه کوچک هستند از نوع اول و سرشانه متوسط از نوع دوم و سرشانه بزرگ از نوع سوم تا پنجم می تواند استفاده نماید .

بازار صادرات حوله تن پوش شیک

بازار صادرات حوله تن پوش شیک صادرات حوله تن پوش مورد توجه تولید کنندگان این محصول بوده و همواره سعی کرده اندبا تولید انواع حوله در استانداردهای مناسب سایز،طرح و رنگها ی جذاب و به روز سهمی درصادرات آن به کشورهای مختلف داشته باشند. نوع بسته بندی انواع حوله های تن پوش نیزدرصادرات آن نقش مهمی داشته و تولید کنندگان را به استفاده از بسته بندی به روز و مدرن ترغیب نموده است . خریداران حوله تن پوش ایرانی کشورهای همسایه بوده که خریدار انواع حوله های گلدار، مخملی ، کلاهدار و آستین دار با کیفیت عالی وقیمت مناسب هستند .

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.