مرکز خرید حوله تن پوش درجه یک مردانه

امروزه در کشور ما انواع مختلف حوله های حمام در طرح و مدل های متنوع و جنس های گوناگون در سایز های مختلف موجود است. مرکز خرید حوله تن پوش درجه یک مردانه، محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی و در رنگ بندی های متنوع و جنس خیلی خوب با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. 

مرکز خرید حوله تن پوش درجه یک مردانه

تفاوت حوله تن پوش زنانه و مردانه

تفاوت حوله تن پوش زنانه و مردانه حوله تن پوش ها به صورت مردانه و زنانه تولید می شود که تفاوت این حوله ها در رنگ بندی و سایز های آن ها می باشد همچنین حوله های زنانه دارای طرح های متنوع و یا گلدوزی های بسیار شیک می باشند ولی حوله تن پوش مردانه بسیار ساده و دارای رنگ های تیره هستند. 

این حوله های تن پوش از لطافت و زیبایی خاصی برخوردار می باشند و معمولا بادوام هستند و در برابر شست و شوهای مدام، خیلی مقاوم می باشند. 

حوله های تن پوش زنانه و مردانه دارای آستین و یقه هستند تا بدن را به راحتی بپوشانند. بعضی از این حوله ها کمربند نیز دارند. این حوله قدرت جذب آب بالایی دارند ولی نسبت به حوله های دیگر دیرتر خشک می شوند. 

این حوله ها به دلیل اینکه تمام بدن را کاملا خشک می کنند خیلی محبوب و پرطرفدار می باشند و تقاضا برای خرید آن ها خیلی بالا می باشد. 

فروش عمده حوله تن پوش درجه یک در کشور

فروش عمده حوله تن پوش درجه یک در کشور فروش حوله تن پوش درجه یک در تمام نقاط کشور ما با بهترین جنس و طرح های متنوع و جنس بسیار عالی به صورت عمده و یا جزئی صورت می گیرد. 

امروزه در کشور ما کارخانه های زیادی در زمینه تولید انواع مختلف حوله های تن پوش زنانه و مردانه فعالیت می کنند و آن ها را با جن های گوناگون درجه یک و طرح و مدل های بسیار زیبا و جدید در رنگ بندی های گوناگون تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. 

به همین دلیل همین جنس عالی و کیفیت بی نظیری که این محصولات دارند سالانه حجم زیادی از آن ها در بسته بندی های شیک و جدید به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود.

قیمت انواع مختلف این حوله ها به عوامل مختلفی مانند: کیفیت تولید، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، جنس، نحوه خرید، نوع بسته بندی، سایز، طرح و مدل، برند تولید کننده، نوسانات ارزی، میزان تقاضا برای خرید آن و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. 

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.