مرکز توزیع حوله استخری بچه گانه

حوله جزو لوازم شخصی افراد است و اهمیت بسیار زیادی دارد. این کالا انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. حوله استخری بچه گانه یکی از انواع حوله است که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و عرضه می شود. مرکز توزیع حوله استخری بچه گانه این کالا را در بهترین کیفیت  و پایین ترین قیمت در سایت مخصوص خود توزیع می کند  و شما در هر نقطه از کشور که هستید می توانید سفارش دهید.

مرکز توزیع حوله استخری بچه گانه

مشخصات حوله استخری بچه گانه

مشخصات حوله استخری بچه گانه حوله استخری بچه گانه همان طور که از نام آن مشخص است حوله ای است که در استخر  استفاده می شود و مخصوص کودک است. وقتی محصولی برای کودکان تولید می شود توجه بیشتری به خود جلب می کند، چون باید ویژگی های خاصی داشته باشد، در اینجا به شرح مشخصات حوله استخری بچه گانه می پردازیم:

  • این حوله به صورت تن پوش و یا مدل پانجو تولید می شود و در طرح ها و رنگ های متنوع دخترانه و پسرانه وجود دارد.
  • چون این حوله در محیط هایی خارج از منزل مانند استخر و غیره کاربرد دارد وزن بسیار سبکی دارد و برای همین حجم کمی اشغال می کند‌
  • چون پوست کودک بسیار حساس است جنس این حوله ها از پنبه طبیعی یا الیاف پلی استر بسیار مرغوب است که حساسیت پوستی و خارش ایجاد نمی کند.
  • این نوع حوله به هیچ وجه پرز نمی دهد و پرزهای آن به اندازه ای است که به خوبی بدن کودک را خشک می کند.
  • جنس این کالا به قدری مرغوب و با کیفیت است که در اثر شست و شو زبر و زمخت نمی شود و نرمی و لطافت خود را حفظ می کند.
  • این محصول در سایز های مختلفی وجود دارد و استفاده از آن به قدری راحت است که کودک به کمک بزرگتر احتیاج پیدا نکند.
  • در تولید این حوله ها از مواد شیمیایی خوشبو کننده استفاده نشده است، چون این مواد برای کودک دلبند شما مضر است.

فروشگاه عرضه حوله استخری بچه گانه

فروشگاه عرضه حوله استخری بچه گانه قیمت حوله استخری بچه گانه به عوامل مختلفی مانند:  کیفیت، سایز، مدل، طرح و رنگ، نام برند تولید کننده و غیره بستگی دارد.

فروشگاه عرضه حوله  بچه گانه استخری دارای وب سایت اختصاصی معتبر است که شما می توانید به صورت غیر حضوری و خیلی راحت در این سایت انواع حوله استخری را مشاهده کرده و پس از انتخاب حوله مورد نظر خود آن را سفارش دهید تا در زمان کم تحویل بگیرید. در این صورت می توانید خرید غیر حضوری بسیار آسان و البته مطمئنی را تجربه کنید و با پرداخت کم ترین هزینه بهترین حوله را تهیه کرده و کودک خود را خوشحال کنید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.