مرجع فروش حوله تن پوش مردانه

حوله یکی از وسایل بهداشتی ضروری و مورد نیاز می باشد که دارای نمونه های مختلفی است. یکی از انواع کاربردی و پر فروش این محصول، حوله تن پوش است که در انواع زنانه، مردانه و بچه گانه تولید و ارائه می شود. مرجع فروش حوله تن پوش مردانه انواع این محصول را در سایزهای متنوع و در رنگ بندی زیبا و جذاب با کیفیتی عالی عرضه می کند.

مرجع فروش حوله تن پوش مردانه

زمان تعویض حوله تن پوش کی است؟

زمان تعویض حوله تن پوش کی است؟ طبق نظر کارشناسان بهداشت حوله تن پوش را بهتر است بعد از حدود ۲ سال تعویض کنید تا از ورود میکروب به بدن پیشگیری شود. حوله ها را بعد از سه یا چهار بار استفاده باید حتما بشویید، چرا که حوله مرطوب محل مناسبی برای رشد انواع قارچ و باکتری است و برای حفظ سلامتی باید توصیه های بهداشتی را جدی بگیریم تا از بیماری های پوستی جلوگیری شود.

پس ار هر بار حمام حوله را جلوی نور خورشید قرار داده تا به خوبی خشک شود. تعویض حوله تن پوش در  زمان معین از رشد انواع باکتری ها در حوله پیشگیری می کند.

توزیع کنندگان حوله تن پوش مردانه

توزیع کنندگان حوله تن پوش مردانه توزیع کنندگان حوله تن پوش مردانه این محصول را به صورت حضوری و یا غیر خضوری ارائه می کنند. یکی از مراکز توزیع و عرضه انواع حوله تن پوش با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی آسان تر ارائه می کنند تا با کمترین هزینه بتوانید کالای دلخواه را خریداری کنید. 

در این مرکز بعد از ثبت سفارش، محصول به نشانی شما ارسال می شود و از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی پیشگیری می گردد. لازم به ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت ارزان و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است.
ویژگی های حوله تن پوش مرغوب چیست؟ حوله تن پوش بدن را به خوبی خشک می کند و الیاف استفاده شده در این حوله ها بسیار نرم و لطیف بوده و هیچ گونه حسایت و آلرژی ایجاد نمی کند. این حوله ها از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به راحتی پاره نمی شوند. این محصول قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و سطح بدن را به خوبی می پوشاند.
این محصول دارای الیافی ضخیم و متراکم می باشد. حوله تن پوش به صورت تکی و یا ست های متنوع تولید و عرضه می شود و تنوع بالایی در رنگ و سایز دارد و در اثر شستشو  کیفیت و رنگ آن تغییری نمی کند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.