مراکز توزیع حوله دکلته عروس در سطح کشور

حوله دکلته عروس، با کیفیتی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه در مراکز تویع این کالا قابل خرید می باشد. مرکز حاضر، به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش در سطح کشور، سالیان متمادی است که عهده دار توزیع سوپر اعلا ترین انواع دکلته ی نخی سفید ساده، طرح دار و فانتزی عروس با نازل ترین قیمت می‌باشد.

مراکز توزیع حوله دکلته عروس در سطح کشور

تعیین قیمت حوله با توجه به نوع بسته بندی

تعیین قیمت حوله با توجه به نوع بسته بندی حوله های مختلف از جمله اقلام ضروری است که برای تامین بهداشت انفرادی، توسط مردم در انواع مختلف ( تن پوش، استخری، دستی، کودک و غیره ) به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته و قیمت در نظر گرفته شده برای فروش آن، به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

به عنوان مثال، نرخ در نظر گرفته شده برای حوله ی تولید شده با الیاف نخ طبیعی درجه یک صد درصد طبیعی، به مراتب بیشتر از الیاف مصنوعی و یا ترکیبی ( مصنوعی و طبیعی ) بوده و در این میان یکی از آیتم های مهم در تعیین قیمت، نوع بسته بندی آن می‌باشد.

البته، ذکر این نکته ضروری است که طبق عرف بازار، رابطه‌ی مستقیمی بین گرید کیفی حوله و نوع بسته بندی آن وجود دار، به بیان ساده، انواع حوله های سوپر ممتاز و گران قیمت، به طور معمول، از نوع بسته بندی شکیل تر و زیباتری نسبت به دیگر انواع ارزان این کالا برخوردار هستند.

طبق روال جاری در صنف حوله، چهار نوع بسته بندی برای توزیع وجود دارد که البته، به دلیل نوع متریال ویژه ی مورد استفاده و همچنین سایر عوامل تکمیل کننده ی بسته بندی ( درج تبلیغات و مشخصات به صورت تک رنگ و یا چند رنگ، نوع چاپ، تفاوت قیمت متریال اصلی و حاشیه ای به کار رفته در بسته بندی، یک لایه یا چند لایه بودن، تک جنسی یا استفاده از اجناس مختلف مثل مقوا، پلاستیک، روبان، سلفون به صورت همزمان و سایر عوامل ) قیمت هر سطح متفاوت بوده و در ادامه‌ی مطالب، به ترتیب از ارزان قیمت ترین سطح به سمت بیشترین قیمت بسته بندی درج شده است:

  1. توزیع در بسته بندی ۱۰ یا ۲۰ عددی به صورت کیسه ای و عمده ارزان ترین نوع بسته بندی است که معمولاً بین تجار و بازرگانان برای جابجایی آن مرسوم می باشد.
  2. پک وکیوم شده ی سلفونی با چاپ تک رنگ ساده ی برند و مشخصات بر روی بسته بندی از روش قبل کمی گران تر بوده و البته در لول پایین تر قیمتی نسبت به دو سطح دیگر قرار می گیرد و بیشتر برای بسته بندی حوله هایی با رنج قیمتی متوسط مناسب است.
  3. استفاده از جعبه های مقوایی ( تک لایه، دولایه ، ساده، لمینت شده ) به شکل کشویی ( معروف به کبریتی ) یا باز شو لولایی و نیز، انواع بازشو از بالا ( قسمت در کلا از روی بخش تحتانی در برگیرنده ی حوله جدا می شود ) برای انواع حوله های دارای قیمت نسبتا بالا در نظر گرفته شده و در اغلب فروشگاه ها قابل مشاهده است.
  4. گران ترین حوله ها ( از اجناس سوپر مرغوب مثل بامبو و یا نانو تکنولوژی اعلا با الیاف صد درصد طبیعی ) در پک های بسته بندی لاکچری دو قلو و یا تکی، با ترکیب اعلاء‌ترین متریال فلکسی، پلاستیک و یا مقواهای مرغوب لمینت شده در اشکال بدیع و چشم نواز و به طور معمول برای برندهای خاص و فوق العاده زیبای گران قیمت استفاده می شوند.

ویژگی های حوله با جذب بالا

یکی از مزایای انحصاری کاربرد انواع حوله های گوناگون، برای کلیه ی استفاده کنندگان ( صرف نظر از جنسیت، سن، سایز و غیره ) جذب رطوبت بدن پس از استحمام و یا شنا کردن بوده و البته میزان موفقیت و قدرت الیاف تشکیل دهنده ی حوله در انجام این کار سبب گردیده تا دست اندرکاران تولید، به فراخور درصد جذب رطوبت، این کالا را در گرید های مختلفی تقسیم بندی و روانه ی بازار مصرف نمایند.

با توجه به اهمیت مطالب یاد شده، بر آن شدیم تا در راستای آشنایی و اطلاع بیشتر شما عزیزان خواننده، ویژگی های حوله های با قدرت جذب بالا را به صورت خلاصه و تیتر وار تقدیم حضورتان نماییم:

  1. قدرت جذب رطوبت، برگرفته از قابلیت الیاف اصلی به کار رفته در بافت پارچه ی حوله می باشد، بهترین حوله هایی که دارای جذب رطوبت بیشتری در مقایسه با سایر انواع مشابه هستند، معمولا باید از الیاف صد درصد طبیعی ( نخ پنبه ای طبیعی یا بامبو ) تولید شده و یا با قابلیت های پیشرفته ی نانو برای این منظور ارتقا یافته باشند.
  2. برخورداری از وزن سبک و در عین حال قدرت رطوبت گیری زیاد ا مشخصات بارز این حوله ها می باشد
  3. معمولاً پارچه های حوله ای که از نظر بافت متراکم تر بوده و دو طرف پرز دار هستند در این خصوص بهتر از سایر انواع کار آیی دارند.
  4. بافت عالی حوله های با جذب بالا، سبب می شود تا در هنگام استفاده و مرطوب شدن زیاد، از خود بوی نامطبوع تولید نکنند.
  5. عموما قیمت در نظر گرفته شده برای فروش انواع حوله هایی که دارای قابلیت رطوبت گیری بیشتری هستند، نسبت به دیگر انواع این کالا ها، گران تر د نظر گرفته می شود.

انواع حوله با کیفیت و قیمت مناسب

انواع حوله با کیفیت و قیمت مناسب ارتقاء فرهنگ بهداشت عمومی و انفرادی در بین خانواده‌ها، باعث شده تا امروزه برای اماکن مختلف، مانند: حمام، استخر، سرویس های بهداشتی سونا و حتی آشپزخانه‌ها انواع و اقسام حوله در ابعاد و کیفیت های گوناگون تهیه و به فروش برسد.

از آنجا که این کالا، در هنگام استفاده، به صورت مستمر و بدون واسطه, با پوست و موی انسان در ارتباط بوده، عدم توجه به نکات بهداشتی و استانداردهای مورد نیاز برای تهیه ی آن، می تواند آسیب و لطمات جدی و در برخی موارد جبران ناپذیری ( این موضوع در خصوص نوزادان و کودکان کم سن و سال تر از اهمیت دو چندانی برخوردار است ) به حوزه‌ی سلامت ‌وارد ساخته که بعضا دامنه ی این آسیب ها از بخش پوست و مو خارج بوده ( الیاف ضعیف و غیر استاندارد در مواردی سبب بروز مشکلات ریوی و تنفسی در نوزادان شده است ) و لازم است با دقت بیشتری به انتخاب آن پرداخت.

هر چند از یک سو، به دلیل گستردگی مطالب و از سوی دیگر برای جلوگیری از اطاله ی کلام، نمی توانیم به تمام نکات مورد نظر در این خصوص اشاره نماییم، لیکن، سعی نموده ایم تا اهم مشخصات بارز حوله های با کیفیت که می توانید آن ها را با قیمتی ارزان و مناسب، از این فروشگاه تهیه فرمایید را به صورت خلاصه شده تقدیم حضورتان مینمایم:

  1. مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت قابل قبول این کالا ، نوع متریال و جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید آن می باشد، حوله های قابل تحویل توسط این مرکز، تماما از عالی ترین الیاف طبیعی صد درصد پنبه ی خالص تهیه شده اند.
  2. برخورداری از انواع رنگ و طرح های شیک و چشم نواز از قابلیت های دیگر حوله های درجه یک می باشد.
  3. سایز بندی برای تمام گرو های سنی.
  4. استفاده از دوخت بسیار مستحکم و برش لیزری فوق حرفه ای به گونه ای که ضمن برخورداری از مقاومت بالا، زیبایی و ظاهر جذاب این حوله ها دو چندان شده است.
  5. بسته بندی حرفه ای و سوپر لاکچری با نازل ترین قیمت تمام شده برای خریداران.
  6. قدرت جذب رطوبت فوق‌العاده استثنایی و باور نکردنی.
  7. استفاده از علم نانو فناوری برای ایجاد خاصیت میکروب کشی و ضد چروک در این حوله های درجه یک و با کیفیت سوپر صادراتی.

آشنایی با روش های مختلف خرید حوله

شاید در آینده ای نه چندان دور، هر یک از شما عزیزان خواننده، قصد خرید حوله برای خود یا دیگر اعضای محترم خانواده را داشته باشید، با در نظر گرفتن این احتمال، برای آشنایی با روش های مختلف خرید، و بهره برداری از تجربیات موجود در این رابطه، استدعا داریم تا مطالب این بخش را با دقت مطالعه فرمایید.

روش های خرید شامل این موارد می باشد:

  1. مراجعه ی حضوری به فروشگاه ها و یا مراکز ( معتبر و قدیمی ) مربوطه که از جمله محاسن این روش، امکان به کار گیری حس لامسه و مشاهده ی حوله از نزدیک‌ برای اطمینان از لطافت و قابلیت‌های مورد نظر می باشد، اما، دست و پنجه نرم کردن با ترافیک شلوغ در شهرهای بزرگ، صرف زمان زیاد و ایجاد خستگی، عدم امکان بررسی و مقایسه ی تمام قیمت ها و ساعت محدود باز بودن فروشگاه ها از جمله مشکلات این نوع خرید می باشد.
  2. در روش دیگر، که البته مجموعه ی حاضر، به عنوان قدیمی ترین واحد فروش، از سالیان قبل نسبت به راه اندازی آن اقدام نموده، مشتریان محترم می توانند به راحتی هر چه تمام و بدون صرف انرژی و وقت زیاد و بدور از مشکلات یاد شده ( در روش خرید حضوری ) در بیست و چهار ساعت شبانه روز، از طریق سایت اینترنتی ما نسبت به بررسی و انتخاب حوله های مورد نظر اقدام تا در اسرع وقت خرید ایشان تحویل گردد.

شایان ذکر است با تدابیر اتخاذ شده توسط همکاران ما، در روش خرید غیر حضوری، شما عزیزان علاوه بر سایت اینترنتی می توانید از کانال های ارتباطی ( در بستر نرم افزارهای تعاملی اجتماعی ) نیز استفاده نموده و برای رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان محترم, در کانال ها و سایت، بخشی ایجاد شده تا مراجعه کنندگان عزیز بتوانند حوله های موجود را با سایر انواع موجود در بازار ( از نظر کیفیت و قیمت ) مقایسه و حتی از نظرات بسیار مفید و سازنده ی خریداران قبلی نیز در انتخاب دقیق تر محصول مورد نظر استفاده نمایند.

عرضه بی واسطه حوله دکلته عروس به تمام نقاط ایران

عرضه بی واسطه حوله دکلته عروس به تمام نقاط ایران با افتخار تمام خدمت خانواده های محترم و عزیز هموطن اعلام می نماییم، کلکسیونی بی نظیر و رنگین کمانی فوق العاده زیبا و چشم نواز از جدید ترین سرویس حوله های دکلته عروس. ساده، فانتزی، طرح دار کارخانجات اصفهانی و یزدی و غیره ) را برای تقدیم به شما خوبان فراهم آورده ایم.

این حوله های سوپر صادراتی، از بهترین پارچه های حوله ای، با استفاده از نخ های صد درصد طبیعی توسط تعدادی از واحد ها نمونه و برند های مطرح کشور، بر اساس پر تقاضا ترین مدل های روز بازار اروپا طراحی و توسط پیشرفته ترین ماشین آلات و خطوط تمام اتوماتیک، زیر نظر کادری مجرب و متخصص تولید شده است.

حذف واسطه ها و عرضه ی مستقیم، از چرخه تولید تا مصرف، سبب گردیده تا قیمت تمام شده ی این حوله های ممتاز و درجه یک، کاملاً استثنایی و ارزان در نظر گرفته شود و فرصت خریدی ویژه و تکرار نشدنی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

خرید مستقیم حوله دکلته عروس از معتبرترین فروشگاه

تقاضای فراوان و بازار پر رونق حوله دکلته عروس سبب گردیده تا عده ی زیادی از همکاران، در اقصی نقاط کشور، در واحد های خود اقدام به فروش انواع گوناگونی از این محصول نمایند، و به طور حتم، عدم دسترسی مستقیم به تولید کننده ی معتبر و تهیه ی حوله های قابل فروش از واسطه های فعال در چرخه توزیع، سبب گردیده تا کیفیت و نیز قیمت های ایشان اغلب مورد رضایت خریداران محترم واقع نشود.

این مرکز به عنوان معتبر ترین فروشگاه حوله در کشور، که به صورت حرفه ای و تخصصی، سنوات زیادی است در راستای فروش بهترین انواع حوله ی دکلته عروس فعالیت می نماید، ضمن تعامل نزدیک با برترین تولید کنندگان مطرح کشور و نیز تجار و بازرگانان وارد کننده، مجموعه ای دیدنی و بی نظیر از سوپر ممتاز ترین حوله های یاد شده را برای تقدیم به شما خریداران محترم، با قیمتی فوق استثنایی و مقرون به صرفه فراهم نموده است.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و یا کانال های ارتباطی ما، ضمن مشاهده تصاویر تمامی مدل ها و مشخصات فنی آن ها، از قیمت روز کالا مطلع شده و به صورت مستقیم سفارش های خود را ثبت و آن ها را در اسرع وقت، در اقصی نقاط کشور ( بدون هر گونه هزینه ی حمل ) دریافت فرمایید.

فروش عمده حوله دکلته عروس با نازلترین قیمت

فروش عمده حوله دکلته عروس با نازلترین قیمت برای کسب رضایت مندی بیش از پیش همکاران محترم، تجار و بازرگانان عزیزی که تا کنون سفارش حوله های دکلته ی عروس خود را از این مجموعه خریداری می نموده اند، اعلام می نماییم که مجموعه ای فوق‌العاده شیک و چشم نواز از پر تقاضا ترین مدل های حوله ی دکلته روز دنیا را در سایز بندی متنوع و طرح های بدیع و استثنایی برای تحویل فراهم نموده ایم.

همانند سایر کالا های تحویل شده در خرید های گذشته ی شما مشتریان گران قدر، و طبق روال قبل ، اصالت و کیفیت سوپر اعلاء و منحصر به فرد این حوله ها به صورت صد درصدی تضمین شده و با تدابیر اتخاذ شده، قیمت تمام شده به حدی ارزان و باور نکردنی می باشد که حاشیه ی سود بسیار زیاد و همچنین بازار پر رونقی را برای این حوله ها متصور نموده است.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.