لیست قیمت حوله دست ایرانی

لیست قیمت حوله استخری لایکو دست ایرانی در بازار فروش ایران بدون درنظرگرفتن نرخ دلار حساب می شود و بنابراین علاوه بر کیفیت منحصر به فرد از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد.قیمت نهایی این کالای ایرانی توسط بازرگانی فروش این محصولات با درنظرگرفتن نوع الیاف درجه یک پارچه، سایز حوله و رنگ و مدل آن و همچنین نحوه خرید مستقیم یا با واسطه نرخ گذاری و تعیین گردیده و متفاوت می باشد.خرید این محصول از طریق این نمایندگی فروش مستقیم مناسب ترین قیمت را به مشتریان ارائه می دهد.

لیست قیمت حوله دست ایرانی

کیفیت حوله دست ایرانی

کیفیت حوله دست ایرانی کیفیت حوله تن پوش تبریز پست ایرانی بسیار حائز اهمیت است و شما باید حتما هنگام خرید از مرکز فروش معتبر با برند معروف خریداری نمایید.مشاورین فروش ما در این مجموعه بزرگ فروش کار شما را در جستجوی خربد بهترین حوله دست آسان نموده اند و برترین کیفیت را به شما هدیه می دهند. حوله های باکیفیت این شرکت تولیدی دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر می باشد؛

  • زمان نظافت را برای شما چندین برابر کاهش می دهد
  • بالاترین کیفیت را در پاکیزگی ارایه می دهد بدون اینکه روی سطوح آسیب یا خراشی ایجاد کند
  • بدون بر جای گذاشتن لکه، پرز، رد آب و خش بر روی سطوح دست و قدرت زیاد و استثنایی در جذب کثیفی، غبار، چرک، دوده و روغن بدون نیاز به استفاده از مواد پاک کننده های شیمیایی را دارا می باشد
  • عمر طولانی و استفاده آسان دارد، قابلیت بالای جذب، آلودگی و عدم انتقال آن به نقطه ای دیگر با قابلیت شستشوی مکرر و استفاده مجدد را دارا می باشد
  • از رنگ هایی با ثبات و درجه یک در آن استفاده شده است

این حوله ها دارای ابعاد مختلفی می باشند که معمول ترین اندازه آن ها دارای طول ۳۰ سانتی متر و عرض۳۰ سانتی متر می باشد  و جنس آنها صد در صد کتان و یا صد درصد نخ و همچنین صد در صد پنبه می باشد. همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباس شوئی را دارا بوده و  قابلیت اتو کشی نیز  دارد.

مدل بعدی آن دارای پک سه تایی می باشد. این حوله با آبگیری خوب، عدم ریزش پرز و رنگ ثابت با رنگ های متنوع و پر فروش نظیر رنگ فیروزه ای، قهوه ای و بنفش انتخاب مناسبی برای استفاده شخصی می باشد.سایز هر حوله دست و صورت ۴۹ در ۸۸ سانتی‌متر می باشد.

بازار فروش حوله دست ایرانی

بازار فروش حوله دست ایرانی بازار فروش حوله دست ایرانی بسیار پر رونق بوده و همه روزه در حال گسترش و افزایش می باشد که این نشان از کیفیت عالی محصول تولیدی است. این کالا به علت اثبات کیفیت عالی و لطافت و قدرت جذب بالا و عدم حساسیت آن موجب شده تا در بازار فروش جهانی نیز جایگاه ویژه ای پیدا کند و همچنان بر تولیدات و تقاضای آن اضافه گردد.

کیفیت حوله دست یکی از ویژگی های بسیار مهم در محبوبیت کالای مصرفی می باشد.این شرکت فروش با بکارگیری از بهترین تجربه روز دنیا و پیشرفته ترین دستگاه ها و همچنین دانش خیاطان ماهر و خوش سلیقه بهترین کیفیت روز را به مشتریانش ارائه می دهد. چنانچه خواهان خرید یک حوله دست با مرغوبیت بالا هستید هم اکنون با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.