لیست قیمت حوله دستشویی

قیمت حوله استخری میکروفایبر برای خشک کردن دست و صورت استفاده میشود و در تمام منازل ایرانی کاربرد دارد. قیمت حوله دستشویی به عوامل متعددی از جمله ابعاد حوله دستشویی، کیفیت حوله، نخ به کار رفته در آن و غیره بستگی دارد و با توجه به این فاکتورها قیمت آن تغییرات اساسی پیدا می کند، به همین دلیل قبل از خرید حوله باید لیست قیمت حوله مراجعه نموده و با مقایسه قیمت و کیفیت خرید خود را انجام دهید.

لیست قیمت حوله دستشویی

ابعاد انواع حوله دستشویی

ابعاد انواع حوله دستشویی

حوله دستشویی دارای ابعاد بسیار متنوعی است و می توان گفت از اندازه های خیلی کوچک هم اندازه های مناسب و بزرگتر را شامل می‌شود. با توجه به مکان به کارگیری این حوله ها و قیمت آنها افراد مختلف می‌توانند این حوله ها را در ابعاد متفاوتی تهیه نموده و خریداری نمایند. ابعاد حوله دستشویی معمولاً به مکان به کارگیری آنها و نحوه استفاده از آنها بستگی دارد. به طور کلی می توان سایز های زیر را برای حوله دستشویی نام برد:

  • سایز ۳۰*۳۰ و ۳۰*۴۰ که کوچکترین سایزها هستند.
  • سایز ۶۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۴۰ که دارای سایز متوسط هستند.
  • سایز ۶۰ در ۸۰ و ۴۰ در ۸۰ که بزرگترین سایز ها هستند.

از قیمت حوله تن پوش که دارای کوچکترین سایز هستند معمولاً برای تبلیغات استفاده می شود و نام و نشان تجاری شرکتی اقدام به تبلیغ نموده است روی حوله درج می شود تا افراد بتوانند بیشتر با آن شرکت آشنا شوند.

سایز متوسط این حوله ها معمولاً سایزی است که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در اکثر موارد در کنار دستشویی و یا ظرفشویی منازل ایرانی می توانید این حوله ها را مشاهده نمایید.

حوله های سایز بزرگ به عنوان حوله های سفری نیز شناخته می شوند و افراد می‌توانند در هنگام رفتن به مسافرت به جای حوله هایی که در حمام استفاده می‌کنند، از آن استفاده نمایند تا جاگیری کمتری داشته باشند.

بازار خرید حوله دستشویی

بازار خرید حوله دستشویی

در بازار خرید حوله دستشویی می توانید طرح ها و رنگ های متفاوتی از این محصول را بیابید، همچنین ابعاد متفاوتی از این محصول در بازار خرید حوله دستشویی موجود است که می توانید با توجه به کارکرد و عملکرد آنها را خریداری نمایید.

در بازار خرید حوله دستشویی حوله ها تماما دارای یک جنس نیستند و برخی آبگیری بیشتر و برخی دیگر آبگیری کمتری دارند، به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید این محصول با فروشنده در مورد میزان آبگیری و کیفیت حوله ها مشورت نمایید و اگر به صورت اینترنتی حوله را خریداری می کنید، به مشخصاتی که زیر آن درج شده است توجه نمایید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.