لیست قیمت حوله تن پوش طرح دار

انواع حوله تن پوش طرح دار در بازار امروز با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود تا همه افراد بتوانند این محصول را در سایز های مختلف و رنگ بندی های متنوع خریداری کنند. لازم به ذکر است بدانید هر کدام از این محصولات با توجه به ایرانی یا خارجی بودن از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. از این رو برای دسترسی به لیست قیمت دقیق حوله تن پوش زنانه، مردانه و بچگانه می توانید از طریق اینترنت و با یک سرچ آسان، اقدام نمایید. 

لیست قیمت حوله تن پوش طرح دار

مشخصات حوله تن پوش طرح دار

مشخصات حوله تن پوش طرح دار  حوله تن پوش تقریبا تمامی نواحی بدن را در بر می گیرد و به همین علت با نام حوله لباسی از آن ها نام می برند. این حوله ها از جنس های مختلفی مانند پنبه، کتان، پلی استر و الیاف بامبو تولید شده اند که خاصیت جذب آب داشته و برای خشک کردن بدن استفاده می شوند.

میزان آبگیری انواع تن پوش ها ارتباط مستقیم با جنس آن ها دارد. همچنین در نظر داشته باشید تن پوش هایی با جنس پنبه میزان جذب آب بالاتری دارند. زیرا الیاف پنبه به‌ طور طبیعی می‌ توانند تا ۲۵ برابر وزنشان مایعات را جذب کنند.

از مشخصات حوله طرح دار می توان به موارد زیادی اشاره نمود از جمله:

  • کلاه دار و بدون کلاه بودن آن ها که در اسیزهای مختلف موجود هستند.
  • لطافت و نرمی پارچه آن ها که علاوه بر قدرت جذب آب بالا، منجر به عدم آسیب به پوست می شوند (برخی از محصولات بی کیفیت، دارای پارچه زبر و خشکی هستند که برای بدن مناسب نمی باشند).

توجه داشته باشید حوله ‌های ۱۰۰% پنبه ای نرم ‌تر و لطیف ‌تر هستند و اگر این حوله ‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند، برای استفاده ‌های طولانی‌ مدت عالی هستند.

حوله های پالتویی یا همان تن پوش طرح دار، مدل های مختلفی نیز دارند که باید با توجه به نیازی که دارید حوله را انتخاب کنید. معمولا حوله های پالتویی تمام قد برای زمستان مناسب هستند. حوله‌ های تن پوش علاوه بر حمام در استخر، ساحل و چشمه‌ های آب گرم نیز کاربرد دارند.

بازار فروش حوله تن پوش طرح دار

بازار فروش حوله تن پوش طرح دار امروزه بازار فروش حوله تن پوش طرح دار بسیار داغ می باشد و رونف بالایی گرفته است که دلیل آن کیفیت بالا محصولات و قیمت های مناسب آن ها می باشد. البته ناگفته نماند قیمت این محصولات در بازار فروش حضوری کمی بالا است، اما اگر به صورت اینترنتی و غیرحضوری این محصولات را تهیه نمایید، می توانید با پرداخت هزینه ای اندک آن ها را خریداری کنید. 

بازار حوله تن پوش ساده و طرح دار گلدوزی شده، در گام اول همان شرکت تولید کننده این محصول است که محصولش را در سراسر کشور از طریق نمایندگی ها توزیع می کند و شرکت هایی که کار فروش و خرید این محصولات را بر عهده دارند، نیز عرضه کننده این محصول هستند.

پخش این تن پوش های زیبا و لطیف در نمایندگی ها انجام می شود و با برندهای مختلف و قیمت های متفاوت در بازار فروش ارائه می شوند.  

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.