قیمت فوق العاده حوله دست و صورت ساده درجه یک در ایران

حوله دست و صورت ساده درجه یک در ایران طرفدار زیادی دارد ‌‌‌‌و این به خاطر کاربردی بودن و به عنوان نیاز اصلی هر خانه شناخته می شود. انواع و اقسام حوله های دست و صورت در تنوع گسترده ای از رنگ بندی ها و با طرح های ساده تولید و با شیوه عمده فروشی روانه بازار می‌شود که این زمینه خرید بیشتر این محصول با قیمت کمتر شده است.

قیمت فوق العاده حوله دست و صورت ساده درجه یک در ایران

دسته بندی انواع حوله دست و صورت بر اساس جنس

دسته بندی انواع حوله دست و صورت بر اساس جنس اگر بخواهیم به صورت گسترده به تشریح انواع دسته بندی حوله دست و صورت بر اساس جنس بپردازیم حتما حوصله شما سر خواهد رفت ولی در این مطلب سعی خواهیم کرد به صورت کوتاه و مختصر به بررسی این مولفه بپردازیم؛

  • حوله با جنس ابریشم؛

این نوع از حوله ها که به جنس ابریشم است به حوله های پاک‌کننده لوکس و مجلل شهره دارند که از منظر سیمایی شیک می باشد و برای استفاده در فصل های گرم سال بهترین گزینه به حساب می آیند. این جنس از حوله ها از وزن کم و قیمت پایین تر برخوردار می باشد

  • حوله با جنس نایلون؛

حوله هایی که معمولا به جنس نایلون مجهز هستند به راحت ترین شکل می توانند پاکیزه و تمیز شوند و برخلاف سایر حوله از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و کیفیت این محصول پایین تر از سایر حوله ها است. باید گفت این حوله ها نباید به هیچ وجه برای پوست عای نازک و حساس مورد استفاده قرار بگیرد چرا که برای بعضی از حوله ها حساسیت زا می باشد و با هر پوستی در سازگاری نیست.

  • حوله با جنس میکروفیبر؛

این حوله به خوله های مصنوعی شهره دارند و از بافت بسیار ظریف و نازک برخوردار است و در حالت کلی قدرت جذب آب بالایی دارد و اکثرا مرطوب می باشد. وزن کم و سبک بودن از ویژگی این حوله میکروفیبر است که معمولا برای خوله های تن پوش از آنها استفاده می شود. قیمت بالایی که دارد، آن را به هیچ وجه مقرون به صرفه نکرده است.

  • حوله با جنس پنبه؛

حوله هایی که به جنس پنبه تجهیز شده است از جمله بهترین حوله های با کیفیت و پر فروش هستند که نرم و لطیف بودن و همچنین مناسب بودن آن برای پوست های ظریف کودکان از جمله ویژگی های شاخص حوبه های پنبه ای است. حوله های اشاره شده با شست و شوی بیشتر یه هیچ وجه رنگ پس نمی هد و طول عمر زیاد تری دارد که این زمینه فروش حداکثری آن را فراهم نموده است.

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت حوله دست و صورت

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت حوله دست و صورت عوامل متعدد و زیادی در زمینه کیفیت حوله دست و صورت دخیل می باشد که هر یک از این عوامل می تواند در فراز و نشیب کردن کیفیت مطلوب آن تاثیر شگرف بگذارد.

کیفیت مطلوب الیاف حوله؛ یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت حوله صورت و دست الیاف به کار گرفته شده در خط تولید این حوله ها می باشد به گونه ای که هر چقدر حوله نرم و لطیف و در عین حال متناسب با پوست باشد خواهد توانست کیفیت مطلوبی از یک حوله کاربردی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

عدم رنگ پریدگی؛ عامل تأثیرگذار دیگر بر کیفیت این حوله مولفه رنگ به کار گرفته شده در تولید آن می‌باشد، چرا که هر چقدر رنگ ثابت در عین حال خیلی با کیفیت باشد؛ در نتیجه می تواند طول عمر زیادی را با رنگ جذاب مصرف‌کنندگان را با حوله کاربردی و شگفت‌انگیز همراهی کند.

فروشنده برتر حوله دست و صورت ساده با بهترین کیفیت

فروشنده برتر حوله دست و صورت ساده با بهترین کیفیت این مرکز که یکی از فروشنده های برتر حوله دست و صورت ساده با بهترین کیفیت در بازار ایران می باشد توانسته است همیشه ارزان قیمت ترین حوله های استخری و همچنین فانتزی را با حجم دلخواه مشتری به آنها عرضه کند.

همیشه افرادی هستند که به زیبایی و پاکیزگی اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و در صدد آن هستند تا بهترین کیفیت را از حوله های دست و صورت مشاهده کنند و در عین حال که محصولی ساده را خریداری می‌کنند، انتظار دارند بهترین کیفیت و استاندارد ترین معیارها در این حوله رعایت بشود که این فروشنده با در نظر گرفتن این درخواست توانسته برای این مشتریان پاسخگویی شایسته بوده باشد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.