قیمت فوق العاده حوله حمامی کودک با کیفیتی تضمینی

حوله نام یک پارچه نرم، کرکی و نسبتا ضخیم است، که قابلیت جذب بسیار زیاد و سریع رطوبت را دارد و در نتیجه از آن برای خشک کردن سر و بدن بعد از استحمام و شنا استفاده می شود. این محصول در اندازه های مختلفی تولید می گردد، مدل های مختلف حوله حمامی کودک با کیفیتی تضمینی و قیمت فوق العاده در داخل مراکز پخش و فروش عمده حوله به دست تمام مصرف کننده ها می رسند.

قیمت فوق العاده حوله حمامی کودک با کیفیتی تضمینی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت حوله کودک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت حوله کودک حوله های مختلف موجود در بازار های مصرف متناسب با اندازه کودکان و بزرگسالان تولید می گردند و هر یک از آن ها با توجه به پارامترهای متفاوتی قیمت گذاری می شوند و ما در این بخش تصمیم داریم به چند مورد از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت فروش انواع حوله مخصوص کودک اشاره کرده و شما را برای خرید این محصولات راهنمایی نماییم، پس با ما همراه باشید.

  1. یکی از عوامل مهمی که بر روی نرخ فروش این حوله های کوچک تاثیر می گذارد، به میزان ضخامت و کیفیت آن ها مربوط می شود و هر چه یک حوله ضخیم تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت چون میزان جذب آب آن بالاتر می رود.
  2. دومین موضوع موثر در تعیین قیمت این محصولات، توجه به مدل و طرح آن است، مثلا حوله استخری پالتویی کودک از حوله های ساده حمام نرخ بالاتری دارند چون متریال بیشتری در آن به کار رفته است.
  3. فاکتور دیگری که در تعیین نرخ این محصول موثر است به برند محصول مربوط می شود و باید بدانید همیشه حوله هایی که به برندهای معتبر و سرشناس تعلق دارند، از محصولات مشابه موجود در بازار گران تر خواهند بود.
  4. به علاوه این محصولات با توجه به کشور تولید کننده آن ها نیز قیمت گذاری می گردند، به عنوان مثال حوله های خارجی یا وارداتی، نسبت به حوله های ایرانی نرخ بیشتری دارند، که به نوسانات نرخ ارز مربوط می شود.
  5. حوله های جدیدی که با استفاده از طرح و نقش های کارتونی جذاب تولید شده اند، نسبت به حوله هایی با طرح و رنگ ساده گران تر هستند.

کیفیت الیاف بکار رفته در تولید حوله کودک

کیفیت الیاف بکار رفته در تولید حوله کودک یکی از نکات خیلی مهمی که تمام پدران و مادران دلسوز باید برای خرید حوله کودک به آن توجه کنند کیفیت و جنس الیاف به کار رفته در تولید این محصول است، که به طور مستقیم بر روی سلامتی کودکان موثر است، با در نظر گرفتن اهمیت بسیار زیاد این موضوع ما تصمیم گرفته ایم که در این قسمت اشاره مختصری به این مساله داشته باشیم و شما را در انتخاب حوله مناسب آشنایی کنیم:

  1. یکی از بهترین و مناسب ترین حوله هایی که می توانید برای مصرف کودکان عزیز خود انتخاب کنید محصولاتی هستند، که با استفاده از الیاف طبیعی پنبه تولید شده اند، چون چنین محصولاتی به هیچ وجه خطر بروز آلرژی یا حساسیت را در پی ندارند و موجب التهاب های پوستی در آن ها نمی شوند.
  2. در ضمن دقت کنید حوله ها از خودشان پرز و کرک پس نمی دهند، چون بروز این مساله ممکن است منجر به ورود این پرزها به حلق و بینی کودکان شود و در نتیجه سیستم تنفسی آن ها را با مشکل مواجه سازد.

خرید اینترنتی حوله حمامی کودک با کمترین قیمت

خرید اینترنتی حوله حمامی کودک با کمترین قیمت یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های تهیه حوله مخصوص کودک حمامی این است، که از مراکز خرید اینترنتی مختلف کمک بگیرید تا این محصولات را با کمترین قیمت ممکن، در کمترین زمان و با سهولت بسیار زیادی خریداری نمایید و در نهایت هم آن ها را به کمک پیک یا پست و در مقابل خانه های خود دریافت نمایید و از خروج از خانه بی نیاز شوید.

به این ترتیب شما محصول مورد نظر را با قیمت ارزان تر از فروشگاه های حقیقی تهیه خواهید کرد چون سایت های اینترنتی اغلب توسط تولید کننده ها یا شرکت های پخش عمده مدیریت می شوند و سود کمی دریافت می کنند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.