قیمت خرید حوله عرق گیر در بازار تهران

حوله، انواع و اقسام مختلفی را شامل می شود که یکی از نمونه های کاربردی و پرمصرف‌ آن، حوله عرق گیر می باشد که با توجه به کارآیی مناسب از فروش بسیار‌ خوبی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی دارد. قیمت خرید حوله عرق گیر در بازار تهران، به فاکتورهای مختلفی وابسته است. مواردی مانند کیفیت و نوع الیاف استفاده شده در آن، نحوه خرید و فروش، سایز و اندازه‌ و … بر قیمت این حوله مؤثر می باشند.

قیمت خرید حوله عرق گیر در بازار تهران

موارد استفاده از حوله عرق گیر

موارد استفاده از حوله عرق گیر حوله عرق گیر، موارد استفاده زیادی دارد و امروزه در اغلب‌ ورزش های کوهنوردی، دوچرخه سواری، بدنسازی و … مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از ورزشکاران از این حوله کاربردی‌ و با‌کیفیت، در هنگام فعالیت های ورزشی استفاده می کنند و این حوله، از پوست آنها در مقابل نور خورشید و آلودگی های مختلف محافظت می کند و باعث خنک شدن پوست می شود.

با توجه به تکنولوژی مدرن نانو که در تولید این حوله به کار رفته است، از ورود انواع‌ باکتری به داخل پیشگیری می کند و یکی از مهمترین وسایل بهداشتی برای ورزشکاران محسوب می شود که عرق و بوی نامطبوع را از بین برده و با توجه به داشتن الیاف طبیعی برای پوست بسیار مفید است و عاری از هرگونه مواد شیمیایی و پلاستیکی می باشد که این امر در کیفیت بالای آن تأثیر زیادی دارد.

امروزه، کارخانه های نساجی متعددی در اغلب شهرهای کشور در حوزه تولید انواع حوله از جمله حوله عرق گیر فعالیت می کنند و این محصول را با استفاده از دستگاه های مدرن و الیاف درجه یک، در رنگ و طرح های جدید طراحی و تولید می کنند و آن را در بسته های مناسب در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

هدف این تولید کننده ها، ارائه محصولی با بالاترین سطح کیفی می باشد تا بتوانند ضمن کسب رضایت مشتری، فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند. برخی از این تولیدی ها علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی انواع حوله را به اکثر کشورهای همسایه صادر می کنند که با توجه به کاربرد‌ گسترده در کشورهای مقصد هم بسیار پرفروش است.

ویژگی های حوله عرق گیر گردن

ویژگی های حوله عرق گیر گردن حوله عرق گیر گردن، دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ این حوله با استفاده از پارچه های نخی و الیاف طبیعی تولید می شود که بسیار نرم و لطیف می باشد. همچنین، عاری از هرگونه حساسیت و آلرژی است. این حوله، قدرت جذب آب بالایی دارد و در انواع سایز و رنگ های متنوع و زیبا تولید شده است. این محصول، در سریع ترین زمان ممکن خشک می شود و قابلیت شستشو با دست و ماشین را دارد.

حوله عرق گیر گردن، با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و عملکرد عالی توانسته است، مورد پسند مشتریان زیادی قرار گیرد و فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. این حوله فاقد پرز دهی می باشد و با گذشت زمان و استفاده مکرر، در رنگ و کیفیت‌ آن تغییری ایجاد نمی شود. ابن محصول، بسیار سبک و نرم می باشد. همچنین، قیمت ارزان و مناسب تری در مقایسه با حوله های دیگر دارد.

در هنگام خرید انواع حوله علاوه بر پایین بودن قیمت، بهتر است به کیفیت و جنس آن توجه زیادی کنید‌ تا بتوانید بهترین حوله را تهیه نمایید. داشتن اطلاعات کافی در خصوص مشخصات و خصوصیات حوله با‌کیفیت، شما را در خرید بهتر و مناسب تر یاری می‌دهد. همچنین، بهتر است به مراکز خرید مطمئن برای تهیه این محصول مراجعه نمایید.

انواع حوله های موجود در بازار

انواع حوله های موجود در بازار حوله در مدل و طرح های متنوعی طراحی و تولید می شود که از نمونه های کاربردی آن می توان به حوله دستی، حوله تن پوش، حوله استخری، حوله آشپزخانه، حوله عرق گیر و … اشاره کرد. هر کدام از این حوله ها در انواع مدل های ساده، طرحدار، فانتزی، عروسکی، گلدار و … تولید شده اند که از نظر مشخصه های کیفی و کمی با هم متفاوت می باشند. به طور مثال، حوله کودکان و نوزادان در طرح های عروسکی شیک و زیبا طراحی و تولید می شود که علاوه بر شکیل بودن، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و در انواع‌ رنگ های شاد و روشن وجود دارد.

این حوله، بسیار نرم و لطیف بوده و برای پوست حساس بچه ها بسیار مناسب است و جذب رطوبت بسیار خوبی‌ دارد. حوله آشپزخانه و دستی هم، در سایز های کوچک و طرح های بسیار زیبا تولید شده است که نیاز مشتری با هر سلیقه ای به خوبی تامین شده و به آسانی می تواند محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. حوله تن پوش و پالتویی طرح دار هم، در انواع برند های ایرانی و ترک در بازار مشاهده می شود که معمولا نوع وارداتی این محصول، با توجه به نوسانات اخیر نرخ ارز، قیمت بالاتری دارد. انواع حوله ترک، در مدل های بسیار شیک توسط شرکت های بازرگانی با ضمانت کیفیت، وارد کشورمان می شود که با توجه به تنوع زیاد در رنگ و طرح همچنین جنس بسیار خوب، دارای متقاضیان زیادی است.

فروش بی واسطه حوله عرق گیر با بهترین کیفیت

فروش بی واسطه حوله عرق گیر با بهترین کیفیت در حال حاضر بازار فروش‌ بی واسطه انواع حوله عرق گیر بسیار داغ می باشد که ابن امر به دلیل کیفیت بالای این محصول است که توانسته مورد پسند مشتریان بسیاری قرار گیرد. این روزها، فروش حوله عرق گیر به روش های مختلف در سطح کشور، توسط مراکز معتبر فروش و فروشگاه های بزرگ انجام می شود که با توجه به کیفیت درجه یک، استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد. بسیاری از خریداران عمده از جمله شرکت های صادراتی و … انواع حوله را مستقیما و بدون واسطه از تولید کنندگان با بهترین قیمت و در تعداد بالا خریداری می کنند. یکی دیگر از راه های خرید و فروش آسان و ارزان، استفاده از روش اینترنتی و غیر حضوری است.

با توجه به دسترسی قشر وسیعی از مردم به فضای مجازی، این نوع خرید بسیار پررونق‌ شده است و طرفداران بی شماری در شهرهای مختلف کشور دارد. با ورود به سایت فروشگاه های آنلاین معتبر می توانید، انواع‌ حوله لاکچری و باکیفیت را در سریع ترین زمان انتخاب و سفارش دهید تا در زمان مقرر با بهترین بسته بندی به آدرس شما ارسال شود‌. از مزیت های خرید اینترنتی حوله می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه، امکان مشاوره قبل از خرید، آشنایی با برند های معتبر تولید کننده انواع حوله، امکان خرید‌ عمده با ارزان ترین قیمت و … اشاره کرد.

9

  1. سلام وقت بخیر
    حوله عرق گیر از پر کاربرد ترین نوع حوله هاست استفاده کردم عالی بود

  2. برای افرادی که باشگاه میرن یا ورزش میکنن یا حتی برای استفاده در سونا خیلی حوله عرق گیر توصیه میشه

    • سلام خانم رضاپور عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  3. شما رو خرید اینترنیتون تخفیف هم دارید ؟ چون معمولا خرید های غیر حضوری یه سری تخفیفات هم دارند؟

    • سلام خانم غلامی عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  4. سلام و خسته نباشید شما فروش به صورت عمده هم دارین؟
    من میخاستم عمده بخرم و جزیی خودم بفروشم .

    • سلام خانم خجسته
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  5. برای همسرم از سایت شما حوله عرق گیر سفارش دادم. به خاطر کیفیت و قیمت خوبتون میخواد اینبار برای خودم ثبت سفارش کنم.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.