قیمت خرید حوله تن پوش جدید

یکی از پر فروش ترین انواع حوله ها در کشور حوله تن پوش می باشد که به دلیل کیفیت بالا و مزیت های فراوانی که دارد، دارای مشتریان زیادی است. قیمت خرید حوله تن پوش جدید به فاکتورهای مختلفی وابسته است و از مهمترین آنها می توان به مواردی از جمله کیفیت حوله، رنگ و سایز حوله، برند و شرکت تولید کننده این محصول، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، نوع آن، طرح حوله و … اشاره نمود.

قیمت خرید حوله تن پوش جدید

عدم تغییر رنگ حوله در مقابل نور

عدم تغییر رنگ حوله در مقابل نور عدم تغییر رنگ حوله تن پوش در مقابل نور خورشید یکی از ویژگی های مثبت این محصول می باشد که باعث شده توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. حوله های تن پوش درجه یک دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشند که  از مهمترین آنها می توان به ضخیم بودن و تراکم بالای الیاف آن، قدرت بالای جذب آب، مقاومت بالا در برابر دما، مقاوم بودن در برابر پارگی، دوام و ماندگاری بالا، عمر طولانی، ضد حساسیت و آلرژی بودن، تنوع در سایز و رنگ، داشتن کلاه و کمربند، نرم و لطیف بودن و … اشاره نمود. 

این حوله ها برای استفاده مردان، زنان و کودکان طراحی می شوند و برای کودکان از طرح های زیبای عروسکی و فانتزی همچنین رنگ های شاد و روشن استفاده می گردد.

مرکز پخش حوله تن پوش جدید

مرکز پخش حوله تن پوش جدید یکی از مراکز عرضه و پخش حوله تن پوش جدید با کیفیتی ایده آل و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد که انواع این محصول را با زیباترین رنگ و در سایزهای متنوع به خریداران ارائه می کند. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید از نحوه خرید و ارسال کالا مطلع شوید. 

در این مرکز مشتری به صورت عمده می تواند محصول مورد نظر را سفارش دهد که قیمت پایین و مناسب تر از خرید جزیی است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، چرا که هزینه کمتری پرداخت می کنند.
این روزها شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان، تبریز و یزد و … انواع حوله تن پوش را با استفاده از متریال درجه یک و طبق استانداردهای لازم توسط دستگاه های مدرن طراحی و تولید می کنند. با توجه به مرغوبیت، این محصول طرفداران زیادی دارد و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. بسیاری از برندهای معتبر و صاحب نام تولید کننده حوله علاوه بر فروش محصولات خود در داخل کشور انواع حوله را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های شکیل و استاندارد به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کنند.

1

  1. سلام وقت بخیر
    خیلی خوبه حوله تن پوش تنوع رنگ داره چون تونستم چند رنگ متفاوت برای خانواده بخرم

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.