قیمت حوله یکبار مصرف رولی برای رفع تعریق حین فعالیت ورزشی

حوله یکبار مصرف دارای جذب آب زیادی است و از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد، این حوله ها به صورت رولی عرضه می شوند.

قیمت حوله یکبار مصرف رولی برای رفع تعریق حین فعالیت ورزشی

قیمت حوله یکبار مصرف رولی

قیمت حوله یکبار مصرف رولی حوله یکبار مصرف رولی دارای ابعادی حدود یک متر و ششصد سانت در ۴۰ سانت می باشد، وزن آن ها حدود ۳۰۰ گرم بوده و یک تکه هستند، جنس این حوله ها از پلی استر بوده و سایز های متوسط آن ها نیز در بازار وجود دارد و می توان این کالا را با قیمت مناسبی خریداری کرد.

این کالا از جنس اسپان بوده و نرم می باشند، آن ها لطافت بالایی دارند و به شکل هایی که دارای قسمت پرفراز هستند بسته بندی می گردند، ابعاد آن ها بسیار مناسب بوده و حدود ۲۰ قسمت پرفراژ را دارا هستند.

آن ها برای استفاده شخصی و حتی در مراکز عمومی مانند مهمانخانه، هتل، هواپیما، قطار، آرایشگاه و غیره انتخاب مناسبی هستند، این کالا به صورت آنتی باکتریال تولید می شود و هیچ گونه حساسیت پوستی را هم به وجود نمی آورد، آن ها همچنین بیماری ها و باکتری های مختلف را از بین می برند و باعث می شود که بیماری های واگیردار به شخص انتقال پیدا نکند.

حوله های رولی از انتقال بیماری‌ ها جلوگیری می‌ کنند و باعث رعایت بیشتر بهداشت می شوند، این میکروب ها در سطح حوله جا به جا نمی شوند و جزو وسایلی هستند که پس از استفاده دور ریخته می شوند.

استفاده از حوله های یکبار مصرف زیاد بوده و می توان در سالن های آرایشی و زیبایی از آن ها استفاده کرد، همچنین بیمارستان ها و مسافرخانه ها نیز با کمک این حوله‌ ها شرایط بهتری را برای مشتریان خود بر قرار می کنند.

مواد اولیه این حوله ها از الیاف ویسکوز بوده و بافتی را دارا نیستند آن ها به صورت یک بار مصرف بوده و تحت فشار تولید می گردند، این محصولات از پنبه تهیه شده اند و دارای جذب آب زیادی هستند.

حوله های یکبار مصرف ضخامت کمتری دارند و به خاطر الیافی که در آن ها استفاده شده است، رطوبت به خوبی جذب می گردد‌ این حوله ها برای محیطی مناسب هستند که انسان به سایر حوله ها دسترسی ندارد، آن ها دارای سایز و وزن متفاوتی هستند و از مواد مرغوب به تولید شده‌ اند.

حوله یکبار مصرف آرایشگاهی و آزمایشگاهی دو نمونه از حوله هایی هستند که به وفور استفاده می‌ شوند و این حوله ها برای سونا و استخر نیز طراحی شده اند و دارای الیاف محکمی هستند آن ها باعث رعایت بیشتر بهداشت می گردند.

همچنین وجود انواع لایه های کاغذی در این محصول باعث می‌ شود که این رول ها نسبت به سایر انواع محصولات مانند دستمال کاغذی به صرفه تر باشند، ابعاد این حوله بزرگ بوده و مقاومت زیاد آن ها باعث فروش بیشتر می شود و بعضی از این انواع قابلیت بازیافت دارند و از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

قیمت انواع حوله ها بستگی به مواد اولیه آن ها دارد این محصولات با جذب آب متفاوتی در بازار وجود دارند و هر چه الیاف آن ها اصلی باشد و جذب بیشتری داشته باشد، مسلما قیمت کالا نیز بیشتر می گردد، روش خرید مجازی بر قیمت تاثیر مستقیم دارد و باعث ارزان تر شدن قیمت می شود

حوله یکبار مصرف حمامی

حوله یکبار مصرف حمامی حوله یکبار مصرف حمامی دارای کاربرد زیادی است، و از استفاده بالایی برخوردار می باشد، این حوله ها در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند و برای خشک کردن دست و بدن مناسب هستند و آن ها دارای انواع مختلفی بوده و از سطح بهداشت بالایی برخوردار هستند، این محصولات ضد حساسیت بوده و هیچ گونه مشکلی را برای پوست به وجود نمی آورند.

حوله های یکبار مصرف نسبت به دیگر حوله ها کمترین فضا را به خود اختصاص می دهند، آن ها در هتل، آرایشگاه باشگاه، بیمارستان و سالن های ورزشی استفاده بالایی دارند و پس از این که استفاده شدن، کالا را دور می ریزند، این محصولات در نوع ضخیم نیز عرضه می شوند و این نوع از آن ها حدود ۴ یا ۵ بار شست و شو شده و استفاده می گردد، آن ها دارای قدرت جذب زیادی هستند و اما جایگزین دیگر حوله ها نمی شوند.

حوله هایی مشترکی وجود دارند که بهداشتی هستند و نسبت به دیگر حوله ها از استفاده بالایی برخوردار هستند، برند های مختلفی وجود دارند که تولید کننده و بسته بندی کننده این حوله ها هستند و بهترین انواع مصنوعات را از پنبه ها و نخ های درجه یک تولید می کنند آن ها معمولا بافتی ندارند و به صورت پرسی هستند.

حوله یکبار مصرف حمامی دارای لطافت زیادی است و از طراحی بی‌ نظیری برخوردار می باشد، این محصولات به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و میزان جذب آن ها بسیار بالا است، این حوله ها معمولاً با رنگ سفید عرضه می‌ شوند و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی شده اند، هیچ گونه آلودگی با این حوله ها منتشر نمی‌ شود و باعث کهیر و جوش نمی شود.

کسانی که قصد دارند حوله های حمامی را خریداری کنند، بهترین گزینه این است، ابتدا باید در مورد این کالا اطلاعات کامل را به دست آورند، سپس اقدام به خرید این محصولات کنند، این کالا در فضای مجازی به خوبی معرفی می شود و تمامی ویژگی های آن ها به اشتراک گذاشته می شود.

امروزه رعایت بهداشت امری ضروری بوده و مردم به دنبال خرید هایی هستند که سلامتی آن ها را در پی داشته باشد، این حوله ها به خاطر وزن سبکی که دارند همواره جزو پر استفاده ترین نوع شناخته می شوند، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آنه ها نیز گزینه دیگری است که باعث فروش بیشتر یک کالا می شود.

از طریق سایت ها و نمایندگی های فروش معتبر می توان به ویژگی های این محصولات دست یافت و سپس خرید آن ها را انجام داد، خرید این محصولات به صورت عمده و در متراژ بیشتر با قیمت کمی صورت می گیرد، در این روش می‌ توان صنایع مختلفی را در نظر گرفت که حوله ها را به وفور استفاده می کنند، صاحبان هتل ها و مهمان سراها خرید این حوله ها را در تعداد فراوان انجام داده و آن را برای مشتریان خود استفاده می نمایند و باعث رضایت مصرف کننده ها می شوند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.