قیمت حوله یکبار مصرف بزرگ بسیار نرم و راحت در برند های معتبر

امروز در بازار شاهد تنوع حوله یکبار مصرف به صورت بزرگ با جنس های بسیار نرم و راحت در برند های معتبر هستیم، این محصول با قیمت متغیری در بازار موجود است و دارای رنگ بندی و همچنین طرح های زیبایی می باشد و یک گزینه بسیار ارگانیک و بهداشتی برای مسافرت و همچنین استخر می باشد.

قیمت حوله یکبار مصرف بزرگ بسیار نرم و راحت در برند های معتبر

حوله یکبار مصرف بزرگ

حوله یکبار مصرف بزرگ همانطور که می دانید حوله ها دارای جنس های متفاوتی هستند و به صورت حمامی و استخری در جنس های متفاوت با برند های متغیر به تولید می رسند، امروزه حوله یکبار مصرف در سایزهای بزرگ و کوچک در بازار موجود است و جای حوله های دیگر را گرفته است، دارای کیفیت بالایی هستند و گزینه مناسبی برای مسافرت رفتن می باشند و همچنین از این محصول برای استخر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا دارای وزن سبکی بوده و جای زیادی را اشغال نمی کند و به صورت راحت می توان آن را با خود حمل کرد.

بهتر است به رعایت نظافت مو، پوست و غیره خود اهمیت زیادی دهید و به جای حوله های چند بار مصرف اقدام به خرید حوله یکبار مصرف بزرگ برای مکان های عمومی کنید، این محصول دارای درجه بندی کیفی می باشد و به صورت درجه یک، درجه دو و درجه سه به تولید می‌رسد، نوع درجه یک این محصول از لحاظ کیفیت در درجه بالایی است و قدرت جذب آب بالا و لطافت بسیار زیادی دارد و قیمت آن نسبت به نوع درجه دو و درجه سه بیشتر می باشد و کیفیت بهتری نیز به همراه دارد.

این محصول از بهترین مواد اولیه به تولید می‌ رسد و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی نماید و با انواع پوست سازگاری دارد و در رنگ های بسیار زیبا و متنوع به تولید می‌ رسد و با انواع سلیقه ها جور است دارد.

حوله های یکبار مصرف بزرگ دارای ویژگی های زیادی می باشند که از ویژگی‌ ها آن در زیر مواردی را برای شما بازگو کرد، این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و همچنین با استفاده از آن می توانید هزینه مواد شوینده و همچنین هزینه مصرف آب را حذف کنید.

نیازی به اتوکشی ندارد، همچنین دارای وزن سبک می باشد و حمل آن بسیار راحت است، این محصول خاصیت آنتی باکتریال دارد و هیچگونه ویروس و میکروب را به خود جذب نمی نماید، بهترین گزینه برای مسافرت، استخر، هتل و برای بیمارستان و … است، این کالا با استفاده از بهترین مواد اولیه و ضد حساسیت به تولید می‌ رسد، همچنین قدرت جذب آب آن بسیار زیاد است و این کالا در ابعاد ۸۰ در ۱۲۰ به تولید می رسد.

در هنگام خرید این کالا به کیفیت آن دقت کنید و سعی کنید با کمی هزینه بیشتر اقدام به خرید این نوع حوله یکبار مصرف بزرگ در برند های معتبر کنید، زیرا برند هایی که معتبر و نام آشنا هستند برای تولید این محصول از بهترین نوع مواد اولیه و ارگانیک استفاده می‌ کنند و با اینکار کیفیت محصول خود را بالا می برند و جلب مشتری می نمایند.

به رنگ آن نیز دقت کنید و سعی کنید از رنگ های روشن آن خریداری نمایید و بهتر است که حوله های یکبار مصرف خود را در داخل سرویس بهداشتی نگه داری نکنید و برای نگهداری آن از کمد و اتاق خواب خود استفاده نمایید، زیرا اگر در شرایط غیر مناسب نگهداری شوند باعث می شود که میکروب روی آن ها بشیند و برای بدن شما حساسیت ایجاد کند.

حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری یکی دیگر از انواع حوله ها، حوله یکبار مصرف استخری می باشد، این حوله ها دارای تنوع مدل های مختلفی است و رنگبندی های متنوعی به همراه دارد و معمولاً در سایزهای بزرگ مورد برش قرار می گیرند، حوله ها به صورت بزرگ هستند و بعد از اینکه فرد از آب استخر خارج شد می تواند با آن تمام بدن خود را پوشش دهد و مانع از ورود سرما به بدن خود شود، این حوله ها دارای جنس بسیار نرم و انعطاف پذیری هستند و برای همه نوع پوست مناسب می باشند، این حوله ها بسیار بهداشتی می باشند و بدون عوارض هستند.

حوله های استخری دارای جنس های متفاوتی هستند و تولید کننده آن را با استفاده از الیاف پنبه، پلی استر و ویسکوز به تولید می رساند ودر انواع رنگ های متفاوتی مورد تولید قرار می گیرد و یک گزینه بسیار مناسب و به صرفه برای جایگزین کردن حوله های دیگر می باشد، این حوله ها بسیار با کیفیت هستند و ضد باکتری می باشند و میکروب و ویروس را از خود دور می سازند.

حوله های تولید شده برخی از الیاف پنبه و برخی پلی استر و یا ویسکوز می باشند و در پگ های متفاوت در بازار موجود هستند، حوله های استخری امروزه در بسته بندی های معمولی و غیره موجود می باشند اما بهتر است شما با کمی هزینه بیشتر اقدام به خرید نوع بسته بندی با کیفیت و بهداشتی آن نمایید، این کالا دارای قیمت مناسبی است و گزینه بسیار خوبی برای خرید می باشد.

بهتر است براز این که قیمت آن را کاهش دهید برای خرید این محصول در حجم عمده به نمایندگی‌ها و تولیدی های این کالا مراجعه کنید، زیرا نمایندگی ها برای سفارش‌هایی که در حجم عمده هستند تخفیف های ویژه در نظر می‌گیرند و کالا را به نرخ درب کارخانه تحویل مشتری می دهند.

از خرید این محصول به روش حضوری خودداری کنید زیرا خرید حضوری هزینه های زیادی به همراه دارد و با حضور واسطه‌ها انجام پذیر است و حضور واسطه ها باعث افزایش قیمت کالا می گردد، همچنین مصرف کننده باید وقت زیادی را تلف خرید این چنین کند.

اگر تاجر هستید و قصد خرید این محصول به صورت عمده را دارید به شما پیشنهاد می کنم که خرید خود را در این سامانه انجام دهید، شما می توانید به صورت راحت و بدون معطلی از طریق فضای مجازی در هر حال و زمان به این سامانه ورود پیدا کنید و تنوع محصولات بیشتری را مشاهده نمایید، سپس می توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و سوالهای خود را در مورد خرید این کالا با آنها در میان بگذارید و سپس در صورت راهنمایی درست حوله یکبار مصرف استخری را ثبت سفارش کنید و کالای خود را به قیمت مناسب و اقتصادی به روش مستقیم و بدون دخالت واسطه ها تحویل بگیرید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.