قیمت حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال

حوله از جمله اشیا شخصی بوده که انواع مختلفی داشته و برای حمام نوع متفاوتی از آن ها تولید می شود که به آن حوله پالتویی گفته شده و دارای ویژگی آنتی باکتریال است.

قیمت حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال بر حسب قد پالتو، نوع مواد اولیه به کار رفته در آن و همچنین کیفیت ساخت می تواند دارای تفاوت هایی باشد که در لیست قیمت به روز آن قابل مشاهده است.

قیمت حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال

مشخصات حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال

مشخصات حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال دارای مشخصاتی است که در زیر عنوان شده است؛

  • اولین مشخصه مهم و جالب این نوع حوله ها در داشتن جنسی بسیار لطیف و نرم است که باعث می شود هنگام استفاده از آن پوست بدن از خراش در امان مانده و از طرفی برای کودکان نیز گزینه مناسبی خواهد بود.
  • از دیگر مشخصات جالب و مهم این نوع حوله ها، داشتن خاصیت آنتی باکتریال لست، به این معنی که هنگام خیس شدن، بر خلاف حوله های معمولی که ممکن است زمینه ساز ایجاد و رشد باکتری گردند، از رشد آن ها جلوگیری کرده و به این ترتیب حوله تمیز خواهد ماند.
  • همچنین این نوع حوله از دو طرف آن جاذب آب بوده و می توان تمامی خیسی بدن را به خود جذب کند و بدن را به خوبی خشک نماید.
  • از دیگر مشخصات حوله پالتویی داشتن بند هایی جهت بستن دور کمر حوله بوده که حوله محکم در تن فرد نگه می دارد و جنس این بند ها نیز همانند جنس خود حوله است.
  • دارای جنس بسیار مقاومی بووه و حتی می توان آن را هفته ای یک الی دو بار درون ماشین لباسشویی شست و تمیز کرد بدون این که رنگ آن از بین برود و یا پاره شود.
  • قد این نوع پالتو ها برای افراد بزرگسال معمولا چیزی بین ۱۱۰ الی ۱۳۰ متر بوده و برای کودکان نیز دارای قد ۶۰ الی ۷۰ سانتی متر است.

فروش حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال

فروش حوله پالتویی نانو آنتی باکتریال در چنین زمانی که مردم ترجیح می دهند از انواع تجهیزات مدرن و با کیفیت برای خود تهیه کنند، فروش حوله نانو پالتویی آنتی باکتریال افزایش بسیار چشمگیری داشته و به همین دلیل تولیدات ان تیز بیش شده است.

برای تهیه بهترین نوع این حوله ها در سایر، رنگ و اندازه های متنوع و شکیل می توان از طریق این مجموعه اقدام نمود که انواع درجه یک آن را به فروش رسانده و در این زمینه دارای سابقه طولانی مدتی است.

به منظور کاهش رفت و آمد و همچنین کاهش هزینه های اضافی و جلوگیری از اتلاف وقت، سایت فروش این مجموعه نیز در دسترس بوده که از طریق آن می توان اقدام به خرید کرد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.