قیمت حوله دست عمده

فروش حوله دست با کیفیت عالی و درجه یک در کشور صورت می گیرد. در حقیقت فروش حوله دست عمده با کیفیت بالا و همچنی قیمت مناسب انجام می شود که مزایای زیادی دارد. قیمت حوله حمامی تن پوش به صورت عمده از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود، در حقیقت به قیمت کارخانه ای به فروش می رسد. البته عوامل مختلفی در قیمت نهایی حوله موثر است، مانند: نوع آن، اندازه آن، جنس آن،درصد خلوص آن و نوع خرید.

قیمت حوله دست عمده

ویژگی های حوله دست درجه یک

ویژگی های حوله دست درجه یک

حوله مانند مسواک یکی از وسایل شخصی می باشد بنابراین انتخاب آن بر حسب سلیقه و همچنین معیار های فرد مصرف کننده انتخاب می شود. حوله مانند بسیاری از پوشاک و همچنین اجناس دیگر متنوع بوده و در رنگ ، طرح، جنس و … متفاوت می باشند. از انواع حوله ها می توان به حوله استخری، حوله دست و صورت، حوله یکبار مصرف، حوله لباسی  و … اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند. در میان حوله های نامبرده، حوله دست و صورت بیشتر مورد استفاده مردم قرار می گیرد و همچنین تنوع بیشتری در طرح آن، جنس آن و رنگ آن وجود دارد.
از ویژگی های حوله دست و صورت می توان به اندازه آن، وزن آن، جنس آن و … اشاره کرد. حوله های دست باید دارای اندازه استاندارد باشند تا استفاده از آن به عنوان حوله دست و صورت راحت باشد و شخص مصرف کننده را اذیت نکند. وزن آن باید سبک باشد. یکی از مهمترین ویژگی های آن میزان لطافت و نرمی آن می باشد. بافت این نوع حوله باید به گونه ای باشد که نرم باشد، زیرا از آن برای خشک کردن دست و صورت استفاده می شود بنابراین باید به پوست دست و صورت صدمه نزند و موجب تحریک آن ها نشود.
از دیگر ویژگی های ان می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. هنگام استفاده از حوله های دست و صورت، علاوه بر پوست دست، چشم ها و دهان فرد مصرف کننده با حوله در تماس است بنابراین باید ضد حساسیت باشد.
قیمت حوله تن پوش گلبافت باید به گونه ای باشد که در برابر شست و شو مقاوم باشد و بعد از آن به بافت و رنگ حوله صدمه ای وارد نشود. حوله انتخابی باید دارای برچسبی باشد و اطلاعاتی از قبیل درصد خلوص آن، درجه حرارت آب در هنگام شست و شو، میزان پنبه به کار رفته در آن و … روی آن درج شده باشد.

بازار خرید حوله دست عمده

بازار خرید حوله دست عمده

بازار خرید حوله دست به صورت عمده بسیار خوب می باشد. به دلیل مصرف بیشتر افراد از حوله های دستی نسبت به حوله های دیگر مانند حوله های استخری و …، همچنین مصرف روزانه از آن ها، سبک بودن، حمل راحت تر آن و … بازار بسیار خوبی دارد.
همچنین این نوع از حوله توسط مراکز فروش، فروشگاه ها و … به صورت عمده تقاضا می شود که یکی دیگر از دلایل مهم در بازار خوب خرید آن می باشد.
برای خرید حوله به صورت عمده می توان به صورت غیر حضوری اقدام کرد و بعد از بررسی تمام محصولات، محصول مورد نظر را انتخاب و سفارشات خود را به راحتی ثبت کرد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.