قیمت حوله تن پوش استخری درجه یک با اندازه و سایز متناسب

در راستای تکریم مشتریان محترم لیست قیمت روز انواع حوله تن پوش استخری درجه ی یک سوپر صادراتی به همراه مشخصات فنی، انداز ه و نیز سایز، متناسب با کلیه گروه های سنی برای آقایان و خانم های محترم در سایت ما قرار گرفته است.

قیمت حوله تن پوش استخری درجه یک با اندازه و سایز متناسب

حوله تن پوش استخری

حوله تن پوش استخری یکی از ملزومات انفرادی ضروری برای آقایان، خانم ها، کودکان و نوجوانان به منظور داشتن اوقاتی مفرح، شاد و سلامت در باشگاه و یا مجموعه های مرتبط با ورزش های آبی، کنار دریا و دیگر اماکن مشابه به طور حتم حوله استخری تن پوش می باشد که درسنوات اخیر مزایا و کار آیی فراوان آن سبب گردیده تا از استقبال کم نظیر و بازار پر رونقی نیز برخوردار گردد.

هر چند سالیان زیادی از طراحی و معرفی این مدل از حوله های استخری تن پوش به علاقه مندان نگذشته لیکن در حال حاضر تغییر در ترکیبات متریال اولیه برای تولید پارچه های هوشمند و پیشرفته، طراحی مدرن و بروز و دوخت های چشم نواز و زیبا زمینه ساز ترویج گسترده ی فرهنگ استفاده از آن گردیده و بازرارهای بین‌المللی بزرگ با گردش مالی عظیمی، هر ساله شاهد داد و ستد این کالا در جای جای این کره ی خاکی می باشند.

اهمیت و جایگاه این داد و ستد جهانی باعث شده تا از یکسو به سطح توقع و انتظارات مصرف کنندگان و خواسته های ایشان در حوزه ی کار آیی و زیبایی شناسی افزوده شود و از سوی دیگر صاحبان صنایع و کارخانه های تولیدی برای حفظ مشتریان و بقای خود در بازار، روز به روز کیفیت و تنوع این قبیل حوله ها را ارتقاء دهند.

در حقیقت تجارت مذکور تبدیل به میدان مسابقه ای دوستانه گردیده تا تولید کنندگان خرد و کلان در راستاس مشتری مداری و حفظ ملاحظات و توجیهات اقتصادی فعالیت های خود سعی بر آن داشته باشند تا با به خدمت گرفتن علوم مختلف، به ویژه علم نانو مواد، شیمی و به کار گیری مواد نو ترکیب و تجهیزات رایانه ای نوین علاوه بر رعایت جنبه های مربوط به هنر و زیبایی برای اغنای حس زیبایی شناسانه ی خریداران، با کاربرد متریال جدید و انحصاری به کسب حداکثری رضایت مندی مشتریان و متعاقب آن سهم لازم از تجارت فوق نائل گردند.

مطالب مذکور از جمله اصلی ترین عوامل برای معرفی نسل جدیدی از حوله های تن پوش استخری به بازار تحت عنوان حوله های نانو و یا تن پوش های استخری تولید شده با پارچه های صد درصد طبیعی و عالی میکرو فیبری می باشند.

در میان حوله های جدید، انواع نانوی آن به دلیل برخورداری از فرمولاسیون خاص در تولید الیاف، قادر هستند تا نقش آنتی باکتریالی نیز داشته باشند و در عین حال بتوانند به بیشترین میزان لازم رطوبت را از سطح پوست مو و بدن جذب نموده و همچنین دارای وزن و ابعاد سبکی نیز می باشند.

کنترل تمامی مراحل تولید الیاف در آزمایشگاه های دقیق و پیشرفته موجب گردیده تا این حوله ها ضمن داشتن ظاهری فوق‌العاده شیک و عالی، از لطافت استثنایی نیز برخوردار بوده و از طرفی برای انواع پوست و موی آقایان و خانم ها و به ویژه کودکان بدون ایجاد هر گونه التهاب و آلرژی مناسب و کار آمد باشند.

یکی از ویژگی هایی که حوله های استخری تن پوش جدید را از سایر کالاهای مشابه مجزا نموده و خرید آن را برای مشتریان لذت بخش کرده، ارائه ی این کالا در ست های دو نفره برای زوج ها و یا ست های مادر و فرزندی است که زیبایی و هنر را در آراستگی ظاهری به اوج خود رسانده است.

در پایان یاد آوری این نکته ضروری است که با توجه به عرضه و فروش ست های دو نفره تن پوش های استخری برای زوج ها ( معروف به عروس و دامادی ) و یا مادر و کودک در پک های بسته بندی و عدم امکان مقایسه‌ ی سایز با ابعاد مورد نظر، بهتر است از فروشندگان بخواهید تا در هنگام انتخاب سایز شما را راهنمایی کرده و حتی المقدور از ست هایی که از پک خارج شده و برای روئیت مشتریان در فروشگاه قرار گرفته اند بازدید و ابعاد مورد نیاز خود را مطابق با سایز خریداری نمایید تا در زمان استفاده با مشکل خاصی مواجه نگردید.

حوله تن پوش شنلی

حوله تن پوش شنلی برای آن دسته از مشکل پسندان و شیک پوشانی که پس از یک استحمام، انجام حرکات و یا تمرینات ورزشی در باشگاه، شنا در استخر و دریا نیاز به حوله ای راحت و کار آمد دارند تا علاوه بر سهولت و سرعت در زمان استفاده دارای ظاهری جذاب و عالی باشند، حوله تن پوش شنلی در واقع یکی از استثنایی ترین و ممتاز ترین گزینه های موجود می باشد.

حوله های شنلی را می توان در کمترین زمان ممکن به تن کرد و اشخاصی که به هر علت با حوله های تن پوش آستین دار به دلیل دست و پا گیر بودن و اشغال فضای زیاد مشکل دارند، انواع شنلی حوله بهترین انتخاب می باشد زیرا ضمن اینکه باعث افزایش سرعت در خشک کردن مو و بدن می شوند، کم ترین حجم را در داخل کمد، چمدان، ساک یا کیف های ورزشی به خود اختصاص می دهند.

تولید کنندگان حوله های شنلی با به کاربردن بهترین الیاف مانند پنبه های صد درصد طبیعی و یا بامبو سعی نموده اند تا بهترین کیفیت ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و از طرفی خاصیت طبیعی این الیاف اصیل و با کیفیت موجب شده تا کلیه ی خریداران با خیال راحت و آسوده ( این حوله ها بدون هیچگونه عارضه و التهاب در پوست و یا مو، مخصوصاً پوست و موی حساس کودکان هستند ) از این کالای فوق مرغوب استفاده نمایند.

تنوع بخشیدن در نگ، سایز و طرح های جذاب، بعضا فانتزی و حتی کارتونی حوله های شنلی توسط تولید کنندگان داخلی و یا خارجی سبب گردیده تا این کالا قابل کاربرد برای تمام گروه های سنی از آقا پسرهای خرد سال تا آقایان مسن و یا دختر خانم های جوان و شیک پوش تا دختربچه های کوچک و عاشق طرح های شخصیت های کارتونی ( مانند : شنل خرگوشی، شنل قرمزی، گربه ای و غیره ) باشند.

شما همراهان عزیز در صورت تمایل می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی و همچنین کانال های ارتباطی این واحد فروش در بستر فضای مجازی، علاوه بر امکان مشاهده ی تصاویر و کلیه ی مشخصات حوله های مختلف به ویژه حوله های شنلی جدید، پیش از اقدام به خرید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره و راهنمایی لازم از کارشناسان خبره ی ما اقدام فرمایید.

1

  1. با سلام
    مطالب مفید و بسیار خوب و مفصلی ارائه شد که خیلی هم قابل استفاده بود.
    ممنون و سپاس

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.