قیمت حوله استخری نانو با قابلیت جذب عرق بالا

با توجه به نوسانات شدید بازار قیمت حوله استخری نانو درجه یک و مرغوب با قابلیت جذب عرق بالا یکسان نبوده و فاکتورهای متعددی بر روی آن اثر می گذارد.قیمت حوله استخری نانو با قابلیت جذب عرق بالا

قیمت حوله استخری نانو

قیمت حوله استخری نانو بسیاری از افراد تصور می کنند که میزان قیمت حوله استخری نانو بسیار زیاد می باشد به همین خاطر از خرید آن خودداری می نمایند. باید بدانید که هر چند که انواع حوله استخری با قیمت بالاتری عرضه می شود اما با توجه به اینکه مقاومت و دوام آن بسیار بالا می باشد شرایطی را فراهم کرده که مصرف کننده بعد از خرید آن مدت بسیار زیادی از خرید حوله استخری فارغ شود و این موضوع نیز کاملا به نفع مصرف کننده می باشد.

این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بالا است. بدین سبب که حتی در صورت وجود رطوبت درون حوله هیچ میکروبی از طریق آن جذب نشده و به بدن منتقل نمی شود. با توجه به این امر بدن شما از هر گونه قارچی در امان می باشد. نکته ای که باید بدانید این بوده که هیچ عاملی شامل شستشوی طولانی حوله با مواد شوینده نمی تواند موجب از بین رفتن خاصیت آنتی باکتریایی حوله نانو نشود.

همانطور که می دانید شستشوی بیش از اندازه حوله های مختلف در نهایت به میزان قابل توجهی از کیفیت آن می کاهد با توجه به اینکه حوله نانو هیچ آلودگی و کثیفی را به خود جذب نمی کند نیازی به شستشوی زیاد آن نیست و از این طریق ماندگاری و طول عمر آن افزایش پیدا می کند. بافت این حوله به اندازه ای محکم و با دوام بوده که بعد از گذشت مدت زمان طولانی و دراز هیچ پرزی بر روی حوله به وجود نمی آید و الیاف آن همانند روز اول باقی می ماند.

این محصول به اندازه ای نرم و لطیف بوده که به فرد در هنگام استفاده احساس بسیار خوبی را منتقل می نماید. قدرت سرعت خشک کردن حوله نانو نیز بسیار زیادتر از حوله های دیگر می باشد. در طی مدت زمان بسیاری کوتاهی تمامی قسمت های بدن شما خشک می شود. شرکتهای تولید کننده حوله نانو این محصول را با استفاده از مواد اولیه و تحت شرایط خاصی تولید می کنند به صورتی که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی شود و همچنین وجود مواد باقی مانده از آن در محیط زیست نیز هیچ خسارت و آلودگی را به وجود نمی آورد.

با توجه به اینکه انواع حوله در طی مدت زمان بسیار بیشتری خیس مانده احتمال بو گرفتن آن بسیار زیاد می باشد البته می توانید آن در در فضای آزاد قرار دهید و یا با وسایل خشک کننده رطوبت موجود درون آن را بگیرید و از این نظر هیچ محدودیتی ندارید. محصولاتی که از جنس نانو بوده همیشه خوش بو هستند و هیچ گاه بوی بدی از آنها استشمام نمی شود. در صورتی که بدن شما بسیار حساس است و سابقه حساسیت پوستی به هنگام استفاده از حوله های مختلف را داشته اید باید بدانید که حوله نانو اینگونه نبوده و هیچ آلرژی، حساسیت و سوزشی را در پوست شما به وجود نمی آورد به همین خاطر می توانید بدون نگرانی از این بابت استفاده از این حوله را انجام دهید.

برای تمامی سنین حوله نانو مناسب تولید شده است به همین خاطر حتی برای کودکان و نوزادان نیز که بدن آنها بسیار حساس است نیز می توانند این جنس حوله را تهیه نمود. این محصول از چروک شدن در امان است به همین خاطر بعد از شستشوی حوله نیز شاهد هیچ نوع چروکی بر روی آن نیستند. در هر صورت اگر چروکی بسیار مختصر نیز بر روی حوله وجود داشته باشد به راحتی و تنها با یکبار تکان دادن حوله می توان تمامی چروکهای موجود بر روی آن را به صورت کامل از بین برد.

هر چند که ساختار این حوله به گونه ای بوده که هیچ لکه ای بر روی آن باقی نمی ماند اما در هر صورت اگر متوجه وجود کوچک ترین لکه ای بر روی حوله خود شده اید اصلا ناراحت نشوید چون به سادگی و بدون نیاز به شسشتوی مداوم حوله می توانید برای از بین رفتن تمامی لکه ها اقدام نمایید. حتما از شوینده مناسب پارچه های نانو برای شسشتوی خوبه استفاده کنید چون احتمال خراب شدن حوله در صورت استفاده از شوینده های نامرغوب وجود دارد. این محصول در برابر حرارت شدید نیز از خود مقاومت زیادی نشان می دهد و در صورت قرار گرفتن در معرض دمای شدید به هیچ عنوان در کیفیت بافت و الیاف موجود‌ در آن تغییری به وجود نمی آید.

حوله استخری پلنگی

حوله استخری پلنگی یکی از زیباترین و پرفروش ترین مدل و رنگهای حوله استخری، نوع پلنگی آن است که مخصوصا امروزه در میان جوانان و کودکان جایگاه خاصی را پیدا کرده است. توجه داشته باشید که حوله پلنگی را از جنس های مختلفی تولید کرده اند که در نتیجه کیفیت و ماندگاری حوله بر اساس جنس آن قابل تعیین می باشد. برای مثال حوله پلنگی که جنس تمامی آن از پنبه بوده و کاملا طبیعی باشد با قیمت بیشتری به دست مشتریان می رسد.

رنگ این محصول به گونه ای بوده که منحصرا برای جنس خاصی تولید نشده و تمامی خانمها و آقایان می توانند آن را برای خود بر گزینند. کیفیت رنگ و طرح این حوله به گونه ای بوده که با شستشوی حوله طرح موجود بر روی آن از بین نمی رود. در صورتی که می خواهید عمر حوله استخری پلنگی خود را افزایش دهید حتما آن را درون ماشین لباسشویی و یا دست به صورت مجزا شستشو دهید بدین خاطر که رنگ لباسهای دیگر با حوله ترکیب نشود.

پیشنهاد می شود به هنگام شستشو از استفاده از نرم کننده هایی که بسیار قوی هستند و به ساختار حوله آسیب وارد می کند خودداری کنید. در صورت استفاده از ماشین لباسشویی حتما بعد از اینکه به صورت کامل مراحل شستشو انجام دهید و دستگاه شما خاموش شود حوله را از درون لباسشویی بیرون آورید. می توانید بهترین و درجه یک ترین رقم حمله استخری پلنگی در سایزهای مختلف و مدلهای متنوع را از طریق مجموعه ما به صورت آنلاین سفارش دهید. این مجموعه با بهترین برندهای تولید کننده حوله پلنگی در حال فعالیت بوده و به همین خاطر محصولات درجه یکی را به دست مشتریان می رساند.

3

  1. توضیح جامعی در مورد حوله دادید اگر چند نفر از یک حوله استفاده کنند مشگلی وجود نمی آید؟

  2. سلام وقتتون بخیر
    این مدل پلنگی علاوه بر رنگ قشنگی که دارد به دلیل پنبه دار بودنش کیفیت خوب هم دارد
    باتشکر

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.