قیمت حوله استخری نازک با لطافت فوق العاده

حوله استخری نازک با توجه به نوع و کیفیت الیاف به کار رفته در آن از مشخصات منحصر به فرد خود برخوردار می باشد.

قیمت حوله استخری نازک با لطافت فوق العاده

قیمت حوله استخری نازک

قیمت حوله استخری نازک قیمت حوله استخری نازک به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به نوع و میزان کیفیت حوله و همچنین روش عرضه و سفارش محصول اشاره داشت.

در تهیه انواع حوله استخری های نازک از الیاف مختلف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.

مسلما اگر در تهیه این حوله ها از الیاف طبیعی نظیر پنبه و پشم استفاده شود حوله از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و قیمت بیشتری نیز دارد.

در خصوص مشخصات کیفی حوله استخری باکیفیت می توان به مواردی چون قدرت آبگیری سریع و استحکام و مقاومت بالا در برابر پارگی اشاره داشت.

معمولا الیاف طبیعی از جمله پنبه هم از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و هم قدرت آبگیری بیشتری دارند، لذا از کیفیت متمایزتر و قیمت بیشتری نیز بهره مند می باشند.

میزان ضخامت حوله، ابعاد و میزان کیفیت خود الیاف مصرف شده در آن نیز تاثیر بسزایی بر روی قیمت محصول می گذارد.

هر یک از حوله استخری هایی که در بازار عرضه می شوند در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود داشته که این امر نیز به دلیل ظرافت در طراحی و نوع رنگ بندی حوله نیز از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند.

حوله استخری ها یا به صورت دستی بوده و یا به صورت تن پوش تولید می شوند که قیمت حوله استخری تن پوش مسلما به دلیل نوع طراحی و متراژ پارچه بیشتری در آن به کار برده شده است از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

شیوه سفارش این حوله ها از مهمترین آیتم های تاثیر گذار بر قیمت محصول به شمار می رود.

شیوه عرضه یا سفارش این محصول به دو صورت عمده و جزئی در بسته بندی های تکی انجام می گیرد.

در این میان خرید یا سفارش محصول به صورت عمده به ویژه اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام گیرد تاثیر زیادی در کاهش قیمت محصول می گذارد.

این محصول به صورت عمده معمولا در بسته بندی های ۲، ۶ و ۱۲ تایی تحت برندهای گوناگون و با طرح ها و رنگ بندی متنوع بر حسب سلیقه مشتری به فروش می رسند.

برند شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی و کیفیت آن، نوسانات قیمت ارز و قیمت مواد اولیه، بازار عرضه و تقاضا، شیوه حمل و نقل و غیره از دیگر مواردی هستند که در تعیین قیمت نهایی محصول اهمیت ویژه ای دارند.

اما از مهمترین نکاتی که قبل از خرید یا سفارش انواع حوله استخری باید به آن توجه داشته باشید مواردی به شرح زیر می باشد:

  • حتما از فروشگاه ها یا مراکز معتبری که حوله را با نشان استاندارد به فروش می رسانند خرید نمایید.
  • سعی نمایید حوله ای را که خریداری می نمایید از لحاظ ابعاد استاندارد بوده و نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد.
  • حوله ای که خریداری می نمایید باید حالتی پرز دار داشته باشد تا بتواند آب را به خوبی جذب نماید.
  • توجه به لطافت و نرمی حوله و اینکه حساسیت پوستی ایجاد ننماید در هنگام خرید نیز الزامی است.
  • قبل از خرید به مشخصات کیفی و کمی محصول و همچنین شیوه نگهداری و شستشوی آن دقت بفرمایید.

حوله استخری نازک

حوله استخری نازک گفتیم که در تهیه حوله استخری نازک از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی که هم کیفیت بالا و هم قابلیت جذب آب بیشتری دارند استفاده می شود.

درست است که حوله های با ضخامت کمتر از قدرت جذب آب پایین تری نسبت به حوله های ضخیم برخوردار هستند اما قدرت آب گیری هر یک از انواع این حوله ها به طور مستقیم به جنس الیاف استفاده شده در آنها بستگی دارد.

بنابراین از بهترین الیافی که می توان در ساخت این حوله ها استفاده کرد می توان به الیاف پنبه ای، کتان، نخ، پلی استری و بامبو اشاره کرد.

این الیاف نسبت به سایرین هم از کیفیت بهتری برخوردار بوده و هم قدرت جذب آب بالاتری دارند.

جهت اطلاع از نوع الیاف استفاده شده در تهیه این حوله ها و مشخصات برند تولید کننده حوله به اتیکت نصب شده در گوشه حوله دقت بفرمایید.

این اتیکت علاوه بر اینکه نشان می دهد حوله از چه جنسی است و کشور سازنده آن کدام است درباره مشخصات کیفی و کمی از جمله وزن، ابعاد، نشان های استاندارد و قدرت جذب آب حوله نیز توضیحاتی را ارائه داده است.

همانطور که می دانید حوله های نازک وزن کمتری نسبت به حوله های ضخیم دارند که پس از جذب آب نیز وزن آنها بیشتر می شود.

بنابراین استفاده از این نوع حوله ها به ویژه برای کسانی به استخر بیرون می روند به دلیل حمل ساده و آسان تر بسیار مناسب تر می باشد.

در خصوص وزن حوله ها باید خدمتتان عرض کنیم که حوله هایی که وزنی زیر ۳۰۰ گرم دارند جزو سبک ترین و نازک ترین نوع به شمار رفته در صورتی که حوله های با وزن بیشتر از ۵۰۰ گرم جزو انواع ضخیم محسوب می شوند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم هر چند میزان جذب آب به طور مستقیم به میان ضخامت حوله بستگی دارد اما این نکته را نباید نادیده گرفت که فارغ از ضخامت جنس حوله تاثیر بسزایی در قدرت جذب آب دارد.

بنابراین حوله هایی که در تهیه و تولید آنها از الیاف طبیعی پنبه ای استفاده شده باشد هر چند نازک باشند به دلیل قدرت جذب آب بالا جزو باکیفیت ترین و مرغوب ترین انواع این محصول به شمار می روند.

علاوه بر این حوله های از جنس الیاف پنبه از نرمی و لطافت فوق العاده ای بهره مند بوده و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی نمایند.

همچنین این حوله ها از دوام و استحکام بالایی در برابر پرز دهی و پارگی برخوردار بوده و از طول عمر بالاتری نیز بهره مند می باشند.

تنوع رنگ و طرح در حوله های استخری نازک بسیار بالا بوده و همچنین پس از شستشو دچار تغییر رنگ و سایز نمی شوند.

این حوله ها دیرتر فرسوده شده و در برابر عوامل باکتریایی و قارچی و بوی نامطبوع از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

این حوله ها به دلیل نازکی و حمل آسان و راحتی که دارند علاوه بر محیط های استخر در محیط های ورزشی و سالن های باشگاهی نیز به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

البته از مدل های کوچکتر حوله استخری نازک می توان جهت خشک کردن ماشین در کارواش ها و یا کاربرد گسترده آن در محیط های آشپزخانه جهت خشک کردن ظروف اشاره نمود.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.