قیمت حوله استخری نازک با الیاف کاملا طبیعی و عالی

برای گذراندن اوقات فراغت استخر گزینه مناسبی است و داشتن یک حوله استخری نازک که با الیاف کاملا طبیعی و عالی بافته شده و قیمت مناسب داشته باشد از ضروریات است.

قیمت حوله استخری نازک با الیاف کاملا طبیعی و عالی

حوله استخری نازک

حوله استخری نازک

شنا و تفریحات آبی فعالیت های هیجان انگیز و مفرحی هستند که شما می توانید به تنهایی و یا در کنار عزیزانتان به آن ها بپردازید و برای لذت بردن کامل از این اوقات خوش به وسایلی از قبیل حوله استخری نازک و با کیفیت نیازمند هستید.

برای اینکه هنگام خروج از استخر بتوانید به راحتی خود را خشک کنید به همراه داشتن یک حوله استخری مناسب از ضروریات است.

از آنجایی که حوله مستقیماً با پوست شما در ارتباط است و یکی از مهم ترین وسایل در ساک استخر بشمار می آید و نیز می تواند سبب کامل نمودن حس خوب شنا کردن برای شما شود پس باید در انتخاب حوله استخری خود دقت زیادی به خرج دهید.

خرید یک حوله نامناسب می‌ تواند برای پوست شما ایجاد حساسیت و مشکل نماید شاید خیلی‌ از افراد تصور کنند شنا کردن در آب بسیار شادی بخش و سرگرم کننده است و لزومی ندارد بعد از خروج از آب بدن خود را خشک کنند و بعد از گذشت مدتی بدن آن ها در مجاورت آفتاب و یا هوای باز خشک خواهد شد.

اما این تفکر درست نیست زیرا با خشک شدن بدن؛ پوست نیز رطوبت طبیعی خود را از دست می ‌دهد و کلر باقی مانده روی پوست سبب خارش، التهاب، سرخی و خشکی پوست شما می‌شود.

اگر شما بلافاصله پوست خود را با حوله استخری نازک خشک کنید از بروز این مشکلات برای پوست خود جلوگیری می‌ نمائید.

از طرفی خیس ماندن به امید اینکه بعد از مدتی خشک خواهید شد بسیار ناراحت کننده و ناخوشایند است و با حس شادی بخش درون آب منافات دارد و سبب کم شدن حس خوب و لذت بخش شنا کردن می شود.

نکته دیگر در مورد حوله استخری؛ نازک یا ضخیم بودن آن است که پیشنهاد ما به شما انتخاب حوله استخری نازک است زیرا یک حوله برای راحت و کاربردی بودن نباید لزوما ضخیم باشد.

ضخامت حوله استخری حتما دلیل بر کیفیت بالای آن نیست همانطور که نازک بودن آن نیز دلیل بر بی کیفیت بودن آن نمی باشد.

حوله استخری ضخیم حتی می تواند شما را برای مرتب کردن ساک استخرتان به زحمت بیاندازد و جای زیادی را در ساک اشغال کند و نیز شما را برای شستشوی آن به زحمت خواهد انداخت.

البته دانستن این مورد خالی از لطف نیست که نازک بودن حوله استخری نیز باید طبق استاندارد و اصول بوده تا بتواند برای جذب آب کارایی لازم را داشته باشد.

نازک بودن بیش از اندازه حوله استخری علاوه بر عدم آبگیری مطلوب منجر به فرسایش و پاره شدن زود هنگام آن خواهد شد و شما مجبور خواهید شد متحمل هزینه مجدد جهت خرید حوله شوید.

شما می توانید از حوله استخری برای دراز کشیدن جهت استراحت در کنار آب نیز استفاده کنید این حوله ها در مقابل آفتاب و کلر مقاوم هستند و از الیافی بافته می شوند که در صورت تماس داشتن با این موارد تغییر رنگ و بافت ندهند.

حوله استخری را می توان در جنس های مخمل و حوله ای، بافت های نازک یا ضخیم، تنوع رنگ و طرح های بسیار گوناگون تهیه نمود.

قیمت حوله استخری

قیمت حوله استخری

هنگامی که شما برای خرید حوله استخری مورد نیاز خود اقدام می کنید مطمئناً یکی از فاکتور هایی که لحاظ می کنید قیمت آن است.

از آنجایی که یک خرید درست و آگاهانه می تواند منجر به صرفه جویی ریالی برای شما شود و حس خوب رضایتمندی از خرید را برایتان به ارمغان بیاورد ما اینجا هستیم تا نکاتی را در خصوص قیمت حوله خدمت شما عزیزان عرض نمائیم امیدواریم که مفید و سودمند واقع شود.

در تعیین قیمت حوله استخری نکاتی دخیل هستند که در زیر به برخی از این موارد به اختصار اشاره خواهد شد.

۱.نرمی: از آنجایی که استفاده از حوله مستلزم تماس مستقیم با پوست تن شما است پس باید از جنسی استفاده کنید که در هنگام مصرف از آن پوست شما دچار حساسیت، خراشیدگی، چروک و خشکی نشود در این خصوص پیشنهاد ما استفاده از انواع حوله های پنبه ای و کتان است.

۲.جذب بالای رطوبت: مهمترین کاربرد حوله استخری گرفتن رطوبت تن شما و خشک نمودن آن بعد از خروج از استخر است به همین دلیل باید حوله جذب رطوبت بالایی داشته باشد تا در یک بار استفاده نتیجه دلخواه برای شما حاصل شود.

۳.سرعت خشک شدن حوله: یکی از ناخوشایند ترین مسائلی که ممکن است شما با آن در استخر مواجه شوید خشک کردن خود با یک حوله خیس است.

شما باید حوله استخری را انتخاب کنید که از جنس الیافی بافته شده باشد که به سرعت و در مجاورت هوا رطوبت خود را از دست داده و خیلی زود خشک شود برای این منظور بهترین پیشنهاد حوله استخری از جنس میکرو فیبر است.

۴.سایز حوله: شما باید حوله استخری را در اندازه مناسب قد و اندام خود انتخالب کنید بطوری که بتواند تمام قسمت مورد نظر را پوشش دهد و شما را در استفاده از آن با مشکل روبرو نکند.

مسلما ابعاد حوله هر چقدر باشد خواه کوچک و یا بزرگ در تعیین قیمت آن تاثیر گزار خواهد بود.

۵.جنس حوله: جنس حوله باید از نوعی باشد که بتواند شما را سریع خشک کند، خودش سریع در مجاورت هوا خشک شود، با چندین بار شستشو خراب نشود و همچنین در برخورد با کلر آب استخر و نور خورشید تغییر رنگ، فرم و اندازه ندهد.

جنس های مختلف حوله استخری از قبیل پنبه ای، کتان، مخمل و… هر کدام در قیمت نهایی حوله دخیل هستند.

۶.مارک حوله: هنگامی که قصد خرید حوله استخری را دارید متوجه خواهید شد که در بازار مارک های مختلفی اعم از ایرانی و خارجی وجود دارد اما پیشنهاد ما به شما خرید حوله هایی با مارک ایرانی است زیرا مطمئناً از کیفیت بالا، تنوع طرح، نوع بافت و رنگ های زیبای آن راضی خواهید بود و علاوه بر آن با یک خرید بهینه به اقتصاد خود کمک نموده اید.

۷.شستشوی آسان: یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت حوله استخری شستشوی راحت و آسان آن است که با توجه به مصرفی بودن آن و اینکه از نظر بهداشتی حوله استخر باید بعد از هر بار استفاده شسته شود نباید وقت و انرژی زیادی از شخص بگیرد.

در ضمن حوله باید بعد از شستشو سریع خشک شود و بعد از خشک شدن نیز نباید به هیچ عنوان بوی بدی نظیر بوی نا و کپک زدگی بدهد.

به همین منظور پیشنهاد ما به شما خرید حوله هایی است که در بافت آن ها از الیاف هیدروفیل شده استفاده شده است زیرا حوله به خاطر داشتن این خاصیت هرگز بعد از خشک شدن بوی بد نخواهد داد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.