قیمت حوله استخری بچه گانه با کیفیت بالا و تنوع سایز

یکی از حوله هایی که به دلیل عملکرد بسیار خوب و قیمت مناسب شهرت دارد حوله استخری می باشد که قدرت جذب آب بالایی دارد.

قیمت حوله استخری بچه گانه با کیفیت بالا و تنوع سایز

قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله استخری بچه گانه خریداران هنگام خرید حوله استخری بچه گانه باید شناخت کافی در مورد این محصول داشته باشند تا بتوانند به راحتی محصولات باکیفیت را تشخیص دهند و با انتخاب بهترین فروشندگان بتوانند این محصول را با کیفیت خوب و قیمت رضایت بخش تهیه کنند.

حوله باید در مدت زمان کوتاهی به راحتی آب را از پوست بدن جذب کند، حوله های مرغوب در سایزهای مختلف تولید می شوند تا همه سلیقه ها را پوشش دهند و مصرف کنندگان می توانند آن را در سایزهای دلخواه خریداری کنند و همچنین از رنگ های متنوع برای تولید انواع حوله استفاده می شود.

این محصول باید نرم و لطیف باشد تا قابل استفاده باشد و به پوست آسیبی نرساند و همچنین باعث نرمی آن شود تا مصرف کننده هنگام استفاده از آن احساس خوشایندی داشته باشد، بهتر است الیاف مورد استفاده در تولید حوله مرغوب از مواد طبیعی مانند پنبه، بامبو یا ترکیبی از این قبیل الیاف باشد.

این الیاف معمولاً حساسیت زا نیستند و به دلیل طبیعی بودن، حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند البته برای تولید این محصول از الیاف طبیعی و مصنوعی مختلفی استفاده می شود که هر کدام به دلیل مزایای عالی برای تولید حوله انتخاب شده و طرفداران زیادی دارد زیرا این ویژگی باعث افزایش مقاومت حوله و همچنین افزایش قدرت جذب آب آن می شود.

حوله های نخی با کیفیت خوبی تولید می شوند و این محصولات نرم و سبک بوده و دارای ویژگی های مطلوبی هستند که با قیمت مناسب عرضه می شوند، از ویژگی های عالی این محصولات باکیفیت می توان به عدم وجود کرک اشاره کرد.

حوله های ضخیم در جنس های مختلفی تولید می شوند و مزیت این محصولات این است که در مدت زمان بسیار کمی بدن را خشک کرده و گرم نگه می دارند و در انواع طرح و رنگ های مختلف، متناسب با سلیقه های گوناگون تولید می شوند.

حوله استخری یکی از باکیفیت ترین انواع حوله است که در دو نوع حوله حمامی و دستی تولید و در بازار عرضه می شود.

حوله های استخری ویژگی هایی دارند که مختص خودشان است، یکی از مهم ترین ویژگی های این حوله نخی بودن آن است، یعنی این حوله کاملا از الیاف پنبه ای ساخته شده و در تولید آن از الیاف مصنوعی استفاده نشده است.

حوله های استخری قدرت جذب بسیار بالایی دارند و به راحتی آب را جذب می کنند، بنابراین پس از حمام می توانید با استفاده از این حوله ها به راحتی کل بدن را خشک کنید، در حالی که وزن و حجم بسیار کمی دارند.

از دیگر ویژگی های ظاهری حوله های استخری باید به ثبات رنگ آن اشاره کرد زیرا الیاف پنبه ای در هنگام رنگرزی رنگ را به خوبی جذب می کنند.

بنابراین حوله های نخی به دلیل استفاده مکرر و شستشوی مداوم رنگ خود را از دست نمی دهند، نمونه بعدی حوله های نخی است که از الیاف پنبه ساخته شده و مانند محصول قبلی جذب آب بسیار بالایی دارد.

حوله استخری از نظر کیفیت کاملا مورد تایید است و از انواع حوله های برتر به شمار می رود که تمامی ویژگی های یک نوع حوله خوب و برتر را دارا می باشد.

حوله استخری درجه یک در رنگ های مختلف تولید می شود که در واقع زیبایی و جذابیت آن را افزایش می دهد و باعث می شود مشتری با سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند.

مشتری با توجه به مشخصات، طرح، رنگ و ظاهر حوله استخری بچه گانه می تواند یک انتخاب عالی داشته باشد، اما باید توجه داشت که در خرید انواع این نوع حوله باید به برند آن دقت داشته باشید و از مراکز فروش اصلی خرید کرد.

حوله استخری بدون آستین

حوله استخری بدون آستین حوله های استخری طرح های متنوعی دارند و می توانید از طریق فضای مجازی با این حوله ها آشنا شوید، حوله های استخری بدون آستین رنگ های روشن و زیبایی منحصر به فردی دارند، انتخاب حوله ها بر اساس پارامترهای مختلفی انجام می شود و کاملا سلیقه ای هستند.

هرکسی می تواند با توجه به سلیقه خود حوله را انتخاب کرده و از آن استفاده کند، مدل مردانه این محصولات ساده و تک رنگ است اما حوله های دخترانه طرح های بسیار مناسبی دارند و حوله های بچه گانه از شخصیت های کارتونی ساخته شده اند که با توجه به این قیمت ها می توانید بهترین محصولات را انتخاب کنید.

از روی ظاهر این محصولات می توان کیفیت محصولات را تشخیص داد، هر چه این محصولات ضخیم تر باشند معمولاً جنس آنها بهتر است،

این حوله ها هیچ نقشی در انتقال بیماری و باکتری ندارند و بسیار سالم هستند، به راحتی با مواد شوینده مختلف تمیز می شوند، پهن کردن حوله استخری در مقابل آفتاب یکی از ملزومات آن است که باعث از بین رفتن میکروب های ویروسی در آنها می شود.

بهترین انواع حوله توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می شود و هرکسی با توجه به آشنایی خود با این محصولات می تواند آن را خریداری کند، قیمت حوله استخری به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • مواد اولیه به کار رفته در آن
  • مدل و طراحی آن
  • حجم خرید مشتری
  • میزان مسافت در حمل بار
  • بسته بندی محصول

در صورت تمایل به دانستن قیمت روز انواع حوله می توانید از طریق تماس با کارشناسان و مشاوران فروش طلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

مراکز پخش حوله استخری در کشور، عرضه کنندگان این محصول هستند که با فروش حوله های مرغوب و مقرون به صرفه توانسته اند رضایت حداکثری مشتریان عمده را در شهرهای مختلف کشور جلب کنند و همچنین از گران شدن این محصول جلوگیری نمایند.

حوله استخری دارای جنس محکم و بادوام بوده و توسط بهترین تولید کنندگان و با رعایت بهترین استانداردها تولید می شود.

توزیع حوله استخری در اینترنت این امکان را برای مشتریان عمده در نقاط مختلف کشور فراهم کرده است که به راحتی به پرفروش ترین های این محصول دسترسی داشته باشند و محصولات درجه یک را با قیمت ارزان سفارش و خریداری کنند.

ضمن اینکه مشاوران فروش نیز اطلاعات بیشتر در مورد حوله استخری به مشتریان عمده ارائه می دهند و آنها را راهنمایی می کنند تا این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.