قیمت به روز حوله استخری عمده

یکی از مهمترین ملزوماتی که برای رفتن به استخر مورد نیاز است، حوله مخصوص آن می باشد؛ این حوله ها نسبت به سایر محصولات مشابه، دارای پرزهای بلندتری هستند و این امر قابلیت جذب آب را افزایش می دهد، همچنین قیمت حوله استخری عمده بسیار مناسب بوده و می توان با صرفه هزینه ای اندک، زیباترین نوع آنها را خریداری نمود و از آن استفاده کرد؛ شایان ذکر است که این حوله ها بسیار سبک بوده و لطافت فوق العاده ای دارند.

قیمت به روز حوله استخری عمده

مواد اولیه تشکیل دهنده حوله استخری

مواد اولیه تشکیل دهنده حوله استخری معمولاً اصلی ترین مواد اولیه حوله استخری، الیاف و نخ پنبه ای می باشد که از بالاترین قدرت جذب برخوردار بوده و بهترین گزینه برای تولید حوله های مخصوص استخر به شمار می رود. اما شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که برخی از کارخانجات نساجی از پنبه های مختلفی برای تولید انواع حوله بهره می برند که در این قسمت به نام برخی از آنها و ویژگی هایشان اشاره می کنیم:

  • پنبه مصری: این محصول یکی از بهترین و اعلاترین پنبه هایی است که در جهان یافت می شود و حتی در برخی از کشورها به آن پادشاه پنبه نیز گفته می شود. از جمله مهمترین مشخصات آن نرمی، لطافت و جذب فوق العاده آب می باشد.
  • پنبه ترکی: این پنبه شاید قابلیت های پنبه مصری را نداشته باشد، اما درخشش و زیبایی خاصی به حوله های استخری می بخشد.
  • پنبه ارگانیک: این محصول به نوع خاصی از پنبه اشاره نمی کند، بلکه نحوه رشد پنبه است. اگر در هنگام پرورش این گیاه از هیچ گونه کود شیمیایی و سایر آفت کش ها استفاده نشود، محصول نهایی که به دست آمده کاملاً ارگانیک بوده و حوله هایی که توسط آن تولید می شوند هیچ گونه حساسیتی برای پوست انسان به وجود نیاورده و کاملاً سازگار با پوست می باشند.

البته در بازار می توان حوله های دیگری را نیز مشاهده نمود که با استفاده از الیاف مصنوعی مانند میکروالیاف و یا ابریشم مصنوعی تولید شده اند و دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی هستند.

مرجع خرید حوله استخری عمده

مرجع خرید حوله استخری عمده سایتی که در حال حاضر مشاهده می کنید، یکی از بزرگترین مراجع خرید حوله استخری در کشورمان می باشد که جنس عالی و درجه یک این محصولات را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.
این حوله ها از الیاف سبک و بادوام ساخته شده اند و در کوتاه ترین زمان ممکن آب جمع شده بر روی پوست را با پرزهای بلند خود خشک کرده و برای شما این امکان را فراهم می کنند تا از شنا در استخر نهایت لذت را ببرید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.