فروش ویژه حوله سر دکمه دار به قیمت تولیدی

فروش ویژه حوله سر دکمه دار به قیمت تولیدی در فروشگاه آنلاین ما انجام می گردد. این محصولات با قیمت های استثنائی و به دو صورت عمده یا خرده، به فروش می رسند. صاحبان مغازه ها در سطح شهر می توانند، حوله سر دکمه دار و حوله دستی عمده را خریداری کنند و به این وسیله هزینه های خود را بکاهند و به سوددهی بیشتر برسند.

 فروش ویژه حوله سر دکمه دار به قیمت تولیدی

انواع حوله سر جدید و زیبا

انواع حوله سر جدید و زیبا

زمانی که حوله سر به بازار عرضه شد، به دلیل شکل ظاهری منحصر بفرد خود، با استقبال بی نظیری از سوی بانوان خوش سلیقه مواجه گردید، به همین خاطر طراحان لباس، اقدام به طراحی انواع جدید و فانتزی این حوله کردند و امروزه حوله سر در اشکال و مدل های متنوع در بازار مصرف موجود است که دو نمونه آن در اینجا بررسی می گردد.

یکی از مدل های پرطرفدار این محصول، حوله سر پاپیونی است که برای اولین بار در اسپانیا طراحی شد و در اختیار خریداران قرار گرفت. این نوع، در کشور ما به اسم حوله سر ترک معروف است و رنگبندی زیادی دارد که می تواند سلیقه بانوان مشکل پسند را به طور کامل پوشش دهد.

حوله سر زنانه مدل هندی هم نوع دیگر این محصول است که شکل ظاهری آن طوری است که بعد از پیچیده شدن بر روی سر، ظاهری همانند کلاه هندی ها پیدا می کند و علت نام گذاری آن نیز، همین تشابه می باشد. این حوله، برای بانوانی که موهای بلند دارند توصیه می شود، زیرا طول بسیار زیادی دارد، به همین دلیل به نام حوله سر دم دار نیز معروف است. شیوه استفاده از این حوله به این صورت است که طرف گرد آن روی سر قرار می گیرد و کسانی که موهای بلند دارند، موهای خود را درون بخش دم مانند حوله قرار می دهند؛ تا مانع از چکیدن آب بر روی بدن فرد گردد. این روش پیچیدن موها، از آسیب به آنها و شکسته شدن مو ممانعت می کند.

هنگام خرید حوله سر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید حوله سر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خشک کردن موهای سر بعد از استحمام برای خانم ها مشکل است، زیرا استفاده زیاد از وسایل حرارتی مثل سشوار باعث آسیب رسیدن به مو می گرد و تارهای آن را ضعیف و شکننده می کند. بهترین کار برای خشک کردن موهای بلند، استفاده از حوله سر می باشد.

هنگام خرید حوله سر، باید به جنس محصول بسیار دقت کرد. حوله سر پنبه‌ای مناسب ترین انتخاب می باشد. هرچقدر که از پنبه بیشتری در حوله استفاده شود، کیفیت آن بالاتر رفته و قدرت بیشتری برای جذب آب پیدا می کند. محصولاتی که صد در صد از الیاف پنبه تهیه می شوند، نرم و لطیف بوده و قیمتی نسبتا گران دارند.

در بعضی از حوله های سر، از پنبه به همراه ابریشم استفاده می گردد که باعث دوام زیاد آن می شود. بعضی از تولیدکنندگان نیز، الیاف پنبه و پلی استر را برای تولید حوله به کار می برند که به منظور استفاده زیاد و مکرر مناسب هستند.

بیشتر مردم تمایل دارند که از حوله ای پنبه ای استفاده کنند، خود حوله های پنبه ای نیز از لحاظ کیفیت باهم فرق می کنند. معمولا سه نوع پنبه ترکی، پنبه سوپیما و پنبه مصری برای تهیه حوله به کار برده می شوند. حوله های تولید شده با پنبه سوپیما، نرخ گرانی دارند، زیرا این گیاه، بهترین نوع پنبه کشت شده در جهان می باشد.

مشخصات بهترین حوله چیست؟

مشخصات بهترین حوله چیست؟

یکی از استانداردهای تعیین کننده کیفیت حوله، وزن آن می باشد، معمولا یک حوله با کیفیت وزن سنگینی دارد. علت سنگین بودن حوله های مرغوب، تعداد بیشتر پرزهای آنهاست که موجب جذب بهتر رطوبت توسط حوله می گردد. محصولاتی که پرز زیادتری دارند، اغلب قیمت گران تری را دارا می باشند. درست است که حوله های سنگین ضخامت و پرز بیشتری دارند، اما در عین حال نرم و لطیف نیز هستند و ضخامت زیاد، باعث زبری حوله نمی شود.

یکی دیگر از استاندارهای حوله مرغوب جذب مناسب آب، در آنهاست؛ حوله درجه یک باید قابلیت جذب میزان بالای رطوبت را داشته باشد. جذب آب با کیفیت حوله ارتباط دارد و هرچه محصول از الیاف بهتر و باکیفیت تری تولید شده باشد، جذب رطوبت را بهتر انجام خواهد داد و در بازار با قیمت بیشتری به فروش می رسد.

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده حوله باکیفیت، بهره مندی از خاصیت آنتی باکتری بودن است. حوله به دلیل اینکه پیوسته با رطوبت سروکار دارد، احتمال رشد انواع باکتری ها و قارچ ها در لابلای پرزهای آن وجود دارد، پس باید جنس الیاف حوله طوری باشد که به هیچ میکروبی اجازه رشد و پرورش ندهد. چنین حوله هایی باعث بهبود بهداشت فردی شده و هیچ گونه آسیبی به پوست فرد نمی رسانند. محصولاتی که با الیاف طبیعی مانند پنبه و بامبو تهیه شده باشند، دارای خاصیت ضد باکتری هستند و گزینه مناسبی برای خرید می باشند. الیاف طبیعی در پوست بدن انسان، هیچ گونه آلرژی و حساسیتی به وجود نمی آورد. حوله های تولید شده با پنبه و بامبو با توجه به کیفیت بالاتر، قیمت گران تری نیز دارند.

یک حوله مرغوب و مناسب باید طول عمر و دوام مطلوبی داشته باشد. در این مورد نیز حوله های ساخته شده از الیاف طبیعی ماندگاری بیشتری دارند و در اثر شستشوی مکرر زبر و بد رنگ نمی شوند. در انواع نامرغوب حوله، پس از یکی دوبار شستشو، پرزهای آن شروع به ریزش می کنند و بعد از مدتی حوله به دلیل این که بدون پرز شده است، آنقدر زبر می شود که عملا قابل استفاده نیست.

حراج شگفت انگیز حوله سر دکمه دار در مراکز تهران

حراج شگفت انگیز حوله سر دکمه دار در مراکز تهران

حراج شگفت انگیز حوله سر دکمه دار در مراکز تهران، به صورت اینترنتی صورت می پذیرد . طراحی حوله سر دکمه دار به گونه ایست که دارای یک دکمه زیبا بوده که ظاهری شکیل به این محصولات می بخشد. به دلیل ظاهر خاصی که این قبیل حوله ها دارند، در بین خانم های جوان بسیار پرطرفدار هستند. این نوع محصولات را اغلب در کناراستخرها برای خشک کردن موی سر استفاده می کنند.

انواع حوله ساده و طرح دار، حوله هتلی، حوله دستی و غیره با قیمت های مقرون به صرفه آماده عرضه به همه نقاط ایران می باشد. این محصولات از الیاف طبیعی تهیه شده و هیچ گونه حساسیتی را برای پوست بدن به وجود نمی آورند، ضمن این که بسیار نرم لطیف بوده و پرزهای فراوانی دارند که آب بدن را به طور کامل جذب می کند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.