فروش ویژه حوله سر با تخفیف ۵۰ درصدی به مدت محدود

حوله وسیله ای است که از آن برای زدودن رطوبت از موی سر یا پوست بدن استفاده می شود و با توجه به نوع استفاده ای که دارد در مدل ها و سایز های مختلفی تولید می شود، شرکت های پخش عمده حوله سر در برخی از دوره ها اقدام به فروش ویژه محصول با تخفیف ۵۰ درصدی به مدت محدود می کنند و این دوره ها بهترین زمان برای خرید این محصول با نرخ مقرون به صرفه به شمار می رود.

فروش ویژه حوله سر با تخفیف 50 درصدی به مدت محدود

عوامل موثر بر کاهش کیفیت حوله

عوامل موثر بر کاهش کیفیت حوله حوله نظیر حوله تن پوش مارک گلبافت پارچه ای می باشد که با نخ های طبیعی یا مصنوعی بافته می شود و در سطح آن کرک و پرز های منظم و کوتاهی به چشم می خورد که عامل اصلی برای نرم بودن و قدرت جذب بالای آب در آن به حساب می آید و از این وسیله ها بیشتر برای خشک کردن بدن بعد از استحمام یا حذف رطوبت دست و صورت بعد از شستن آن استفاده می شود.

مدل های مختلفی از حوله با برند های متفاوت در بازار های مصرف یافت می شود که برخی از آن با کیفیت بوده و برخی دیگر بدون کیفیت مطلوب به حساب می آید و مصرف کننده های باتجربه راحت می توانند این محصولات را از هم تشخیص دهند، ما نیز برای بالا بردن آگاهی شما در خصوص کیفیت حوله ها در ادامه این مطلب به نکاتی که موجب کاهش مرغوبیت این محصولات می گردد اشاره می کنیم و از شما می خواهیم که با ما همراه باشید:

  • یکی از فاکتور هایی که نشان دهنده بی کیفیت بودن حوله ها است کم بودن ضخامت آن می باشد چون یک حوله نازک قدرت جذب رطوبت خیلی زیادی نخواهد داشت و به خوبی نمی تواند موها یا بدن شما را خشک کند.
  • دومین فاکتوری که بر روی کیفیت این محصول تأثیر منفی می گذارد کم بودن تراکم و انسجام بافت و تعداد پرزهای این محصول است به عنوان مثال حوله ای که بافت آن اصلاً منسجم نیست و در سطح آن خلل و فرج یا منافذ باز مشخصی به چشم می خورد و پرزهای کمی دارد اصلاً قادر به خشک کردن و گرم نگه داشتن بدن شما نخواهد بود.
  • سومین فاکتوری که موجب می شود یک حوله زیاد مرغوب به نظر نرسد این است که از خودش پرز پس دهد برای تست کردن این ویژگی دست خود را کمی نم دار کرده و بر روی سطح حوله بکشید و بررسی کنید که آیا پرزی به آن می چسبد یا نه این خصوصیات ممکن است که بر روی سلامتی شما اثر منفی بگذارد.
  • چهارمین فاکتور این است که حوله رنگ پس بدهد این ویژگی هم اصلاً نشانه خوبی برای یک حوله نیست و می تواند در شما آلرژی پوستی به وجود آورد و تست آن هم با کشیدن پارچه ای نمدار بر سطح حوله امکان پذیر است.

معرفی حوله بصرفه از نظر اقتصادی

تمام افراد در هر سنی که باشند به یک حوله نیاز دارند و لازم است که به منظور رعایت بهتر اصول بهداشتی هر شخصی از حوله مخصوص به خودش استفاده کند ولی ممکن است که برای برخی از مصرف کننده ها این سوال ایجاد شود که خرید کدام مدل از حوله ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است؟ ما در این قسمت می خواهیم در این مورد با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید:

  1. اول از همه باید خدمت شما عرض کنیم که حوله های تولید شده در داخل کشور ما محصولاتی می باشد که هم از مرغوبیت مطلوبی برخوردار می باشد و هم نرخ آن مقرون به صرفه است اما محصولات وارداتی مثل حوله ترک به علت هزینه بالای گمرکی و نوسانات نرخ ارز با قیمت زیادی در کشور به فروش می رسد.
  2. دومین مطلبی که باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم این است که همیشه خرید حوله هایی که به صورت چندتایی و یک مجموعه در داخل یک بسته بندی عرضه می شود ارزان تر از خرید تک تک آن به صورت جداگانه در می آید و دلیل این امر عرضه محصولات به قیمت عمده فروشی است.
  3. حوله هایی که طرح های ساده تری دارد نسبت به حوله های طرح دار فانتزی جدید خیلی ارزان تر می باشد و از این رو توصیه می شود که از حوله های رنگی بدون طرح استفاده کنید.
  4. در ضمن حوله هایی که پرز کوتاه تری داشته باشد یا ابعاد آن کوچک تر باشد نسبت به سایر محصولات از نرخ ارزان تری برخوردار می باشد و خرید آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.
  5. توصیه می شود که در صورت نیاز به خرید حوله برای اعضای خانواده خود همه آن را به صورت یکجا تهیه کنید چون در این صورت ممکن است تخفیف های قابل توجهی به شما اعطا گردد.

راهنمای استعلام قیمت انواع حوله های موجود در بازار

راهنمای استعلام قیمت انواع حوله های موجود در بازار امروزه تولید کننده های متعددی در دنیا به تولید نمونه های متنوع حوله نظیر حوله پالتویی بزرگسال با مواد اولیه مختلف و درجه کیفی متفاوت می پردازند و محصولات خود را با نرخ های مختلفی در بازار های مصرف عرضه می کنند و همه ساله با تغییر نرخ تورم داخلی نرخ ارز و هزینه های تولید محصول تغییرات زیادی در قیمت فروش حوله ایجاد می شود و گاهی لازم است که مصرف کننده ها بتوانند نرخ این محصولات را به صورت روزانه استعلام کنند.

استعلام کردن نرخ روز حوله در بازار های داخلی کشور ما به روش های مختلف برای هم میهنان امکان پذیر است یکی از این راه ها این است که شخصاً به درب یکی از فروشگاه های بزرگ یا مراکز پخش حوله در هر شهر یا استان مراجعه کرده و لیست قیمت محصولات مختلف را از آن ها دریافت کنید این مراکز معمولاً کاتالوگ کاملی از تمام محصولات خود به شما ارائه داده و شما را برای خرید محصول مرغوب راهنمایی می کنند.

راه حل دوم این است که به سادگی از یک وب سایت اینترنتی عرضه کننده حوله استفاده کنید مزیت این سایت ها در این است که تغییرات لحظه ای نرخ حوله را به شما اطلاع می دهند و شما برای دسترسی داشتن به آن اصلا نیازی به خارج شدن از خانه های خود ندارید در ضمن می توانید با اطلاعات کاملی که در این سایت ها در مورد محصولات مختلف ارائه داده می شود به خوبی این محصولات را مورد بررسی قرار دهید.

البته بسیاری از مراکز فروش حوله اقدام به راه اندازی صفحات و کانال هایی در بستر فضای مجازی کرده اند که در داخل آن ها نیز آماده اطلاع قیمت انواع این محصولات به شما عزیزان می باشند.

نحوه صادرات حوله از راه زمینی

کشور ما به دلیل موفقیت زیادی که در زمینه تولید بهترین نمونه های حوله در دنیا کسب کرده است به عنوان یکی از بزرگ ترین صادر کننده های آن در منطقه شناخته می شود و تأمین کننده نیاز بسیاری از کشور های دنیا از جمله عراق، افغانستان و پاکستان است و بیشترین تمایل را به انجام مبادلات تجاری با این سرزمین ها نشان می دهد چون که راه ارتباط تجار با این مناطق زمینی است و بر این اساس هزینه های کمتری برای عبور و مرور و حمل کالا به آن ها پرداخت می کنند ولی انجام صادرات از راه مرز زمینی هم شرایط مخصوص به خودش را دارد که در ادامه بیان می شود:

  1. اول از همه باید حوله های تایید شده از طرف سازمان استاندارد با دقت بسته بندی و کاور شود و سپس در داخل جعبه هایی قرار گرفته و در داخل ماشین های بزرگ مخصوص حمل بار قرار بگیرد تا بتوان آن را در حجم انبوه از کشور خارج کرد.
  2. سپس این ماشین ها به طرف مرز های زمینی مختلف ایران حرکت می کند و در استان هایی مثل سیستان بلوچستان یا کردستان متوقف می شود تا بازرسی های لازم از طرف پلیس مرزی در این ماشین ها صورت گیرد.
  3. در این مرزها باید هزینه هایی بابت مالیات بر ارزش افزوده کالای تجاری و حق ترخیص آن از مرز کشور بر اساس وزن، تعداد یا حجم آن به اداره گمرک پرداخت شده و از آن ها یک اجازه نامه کتبی برای خارج کردن محصول از ایران دریافت گردد مثلاً بار نامه به ماموران گمرک تحویل داده می شود که در آن وزن کیلویی حوله قید شده است و بر این اساس درصدی از شرکت دریافت می گردد.
  4. در نهایت با همین ماشین ها از مرز عبور کرده و در کشور مقصد محصولات را در داخل نمایشگاه ها و فروشگاه های بین المللی عرضه می نمایند.

مرکز خرید حوله سر درجه یک و صادراتی

مرکز خرید حوله سر درجه یک و صادراتی برخی از شرکت های تولید کننده حوله در کشور ما به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت عالی به عنوان برند معتبر در تولید این محصول شناخته می شوند و محصولات خود را به کشور های مختلف دنیا از جمله اروپا ارسال می کنند، از جمله این برندها می توان به حوله لاروسا و حوله فاضل اشاره کرد که از محبوبیت زیادی در کشور ما برخوردار می باشد.

مرکز خرید و فروش حوله انواع مختلف حوله سر، حوله دستی و حوله پالتویی کودک متعلق به این برند های سرشناس را به صورت عمده از واحد های تولید کننده خریداری می کند و در واحد فروش خود آن را به تمام مصرف کننده ها عرضه می نماید و امکان دسترسی هم میهنان عزیز ما به این محصولات درجه یک و صادراتی را فراهم می سازد.

این مرکز محصولات مورد نظر را در ایام مختلف سال و در پایان هر فصل حراج کرده و آن را با تخفیف های ویژه ارائه می دهد و در این دوره ها فرصت عالی برای خرید حوله برای مردم ایجاد می نماید و موجب کاهش هزینه های خرید آن ها می شود از این رو ما به همه پیشنهاد می کنیم که بازار عرضه حوله را رصد کنند تا از این دوره های حراج آگاه شده و برای خرید محصول مورد نظر اقدام نمایند.

آنلاین شاپ حوله سر با قیمتی استثایی

با توسعه فناوری ارتباطات و روی کار آمدن بستر فضای مجازی که تمام جنبه های زندگی ما را متحول ساخته است تغییرات چشمگیری در امر خرید و فروش حوله سر هم ایجاد شده است و ما امروزه شاهد راه اندازی آنلاین شاپ ها و فروشگاه های مجازی متعددی هستیم که این محصول را با سرعت و سهولت خیلی زیاد از هر جای کشور عرضه کرده و به دست مصرف کننده ها می رسانند.

این فروشگاه های آنلاین محصولات مورد نظر مانند حوله طرح دلار دخترانه را بدون هیچ محدودیتی در اختیار تمام هم میهنان ما قرار می دهند و امکان خرید آن از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری را برای مردم فراهم می نمایند و از این نظر از محبوبیت خیلی زیادی در بین آن ها برخوردار هستند، به ویژه که این روش خرید در این ایام به رعایت بهتر قانون فاصله گذاری اجتماعی کمک می کند و مانع از انتقال یافتن بیماری کرونا می شود.

این مراکز فروش اینترنتی حوله سر را با قیمتی استثنایی عرضه می کنند که دلیل اصلی آن حذف شدن واسطه ها از چرخه معاملات است و از طرف دیگر به علت بی نیازی مردم از مراجعه به درب فروشگاه ها تا حد زیادی از هزینه های جانبی خرید نیز می کاهند که باز هم به سود مصرف کننده ها است و استفاده از این وب سایت ها را توجیه می کند.

بازار توزیع حوله سر با بهترین قیمت

بازار توزیع حوله سر با بهترین قیمت فروشنده های فعال در بازار اصلی توزیع حوله سر در اصل نمایندگی های مجاز و رسمی واحد های تولید کننده حوله در کشور می باشند که این محصولات را به صورت یک جا از آن ها دریافت می کنند و به مراکز فروش خود وارد می سازند تا به عرضه تولیدات کارخانه ها و تأمین نیاز مصرف کننده ها کمک نمایند و بر این اساس باعث برقراری ارتباط این دو با هم می شوند.

از این رو این فروشنده ها به عنوان مرکز فروش مستقیم و بی واسطه حوله شناخته می شوند و این محصول را با بهترین قیمت و احتساب کمترین میزان ارزش افزوده به مردم ارائه می دهند و از این رو نقش بسزایی در کاهش دادن نرخ تورم داخلی ایران دارند و موجب تنظیم بازار می شوند که نتیجه آن افزایش رضایت مندی مردم خواهد بود و بر رونق بازار خرید و فروش حوله نیز اضافه می کند.

این امر باعث می شود که تولید کننده ها و فروشنده های حوله به سود بیشتری دست پیدا کنند و در نتیجه موجب بالا رفتن انگیزه تولید محصول شده و به رشد اقتصاد و صنعت ما کمک می کند با این اوصاف در می یابیم که عرضه مستقیم محصولات و حذف کردن واسطه ها از بازار خرید و فروش اهمیت خیلی زیادی دارد و بر این اساس بهترین راه حل برای خرید انواع حوله سر این است که به سراغ یکی از واحد های فروش مستقیم آن بروید و این نمونه را در کمترین زمان ممکن از آن ها خریداری نمایید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.