فروش ویژه حوله استخری ژله ای به قیمت خرید

حوله محصولی پر کاربرد برای خشک کردن بخش های مختلف بدن است که با قابلیت جذب مقداری زیاد آب به خشک کردن سریع بدن کمک می کند و نوع استخری آن برای خانه یا استخرها کاربرد زیادی دارد و از تنوع نمونه های بسیار زیادی نیز برخوردار است که حوله استخری ژله ای یکی از نمونه‌های آن بوده که از تنوع رنگ بسیار خاصی برخوردار است و در فروش ویژه به قیمت خرید بسیار مناسبی به خریداران عرضه می‌شود و نیاز آنها را به یکی از زیباترین و بهترین حوله ها تامین می کند.

فروش ویژه حوله استخری ژله ای به قیمت خرید

متنوع ترین مدل های حوله استخری

متنوع ترین مدل های حوله استخری حوله استخری از حوله های پرکاربرد به شمار می‌رود و همان طور که از نام آن مشخص است این حوله بیشتر برای استفاده در استخرهای سرپوشیده یا روباز کاربرد دارد همچنین برای استفاده خانگی نیز مناسب است و مدل های بسیار متنوعی را دارا است.

مدل های حوله استخری تنها به انواع ژله ای این محصول محدود نمی‌شود اما یکی از زیباترین آنها به شمار می رود که قدرت زیاد جذب آب امتیاز ویژه‌ای برای آن بوده و به این ترتیب این محصول در کمترین زمان بیشترین مقدار آب را به خود جذب می کند.

مدل های مختلف این محصول از لحاظ رنگ با یکدیگر تفاوت زیادی دارند دهها رنگ زیبا در این محصول دیده می شود همچنین بر اساس نیاز روز جامعه هر روزه رنگ های مختلفی از آن تولید می گردد و هر نیاز به رنگ خاصی از این حوله تامین خواهد شد.

از نظر طرح نیز این محصول در انواع ساده، گلدار و طرح برجسته و بسیاری از طرح‌های دیگر ساخته شده و تنوع بیشتری از حوله را به دست مشتریان می رساند، علاوه بر طرح، نمونه های مختلف این حوله از جنس پنبه ای هستند که قدرت جذب فوق العاده زیادی برای آب دارد و در انواع ژله ای این محصول از مقادیر مشخصی الیاف ویژه پلی استر استفاده شده است تا ظاهر براق و ژله ای به این محصول بدهند و به این شکل از نظر ظاهر آن را با دیگر حوله ها متفاوت نمایند.

امروزه مدل های برجسته این محصول با داشتن تنوع بیشتر نسبت به انواع ساده فروش بسیار بیشتری دارند و خریداران این محصول برای صادرات آن را نسبت به سایر مدل ها ترجیح می دهند همچنین وجود برجستگی بر روی این حوله ها به جذب بیشتر آب نیز کمک می کند و بدن را سریع تر از نمونه های ساده و معمولی خشک می نماید.

ویژگی های مهم در خرید حوله استخری

ویژگی های مهم در خرید حوله استخری برای خرید حوله استخری باید دانش کافی در مورد ویژگی‌های یک حوله درجه یک و مرغوب وجود داشته باشد تا بر اساس آن نسبت به خرید این حوله اقدام شود و این ویژگی ها در انتخاب حوله باید در نظر گرفته شوند تا کیفیت عالی این محصول در اختیار مشتری آن قرار گیرد.

از ویژگی‌های مهم در خرید حوله مذکور درصد الیاف تشکیل دهنده این محصول است چون به طور قطع بهترین حوله ها نیز صرفاً از الیاف پنبه ای ساخته نشده و برای داشتن دوام بیشتر درصد کم یا زیادی از الیاف دیگر را در خود دارند که در مورد حوله های استخری مرغوب بهترین های این محصول دارای درصد بیشتری از الیاف پنبه ای هستند و به این ترتیب خشک کردن سریع بدن که در استخرها ضرورت دارد با این حوله به راحتی انجام می شود.

دیگر ویژگی مخصوص برای این حوله ابعاد مناسب آن است که خشک کردن بدن را بسیار ساده تر و آسان تر می نماید همچنین ابعاد استانداردی برای آن وجود دارد و نمونه های بزرگتر یا کوچکتر از این ابعاد کارایی حوله را کمتر می‌کند و استفاده از آن را مشکل تر می نماید.

بهترین نمونه های این محصول پس از شستشو های مکرر پرز نمی‌دهد و این تنها در ویژگی‌های ظاهری حوله تاثیرگذار نیست بلکه به دوام بیشتر آن کمک می کند چون حوله در اثر پرز دهی به زودی ضخامت خود را از دست داده و ممکن است پاره شوند بنابراین عدم ایجاد پرز پس از چند بار شستشو در حوله استخری ویژگی الزاما آور آنها به شمار می رود که البته در مورد انواع حوله های تن پوش مردانه یا زنانه و حتی حوله های دست نیز باید صدق کند.

رنگ بندی متنوع حوله استخری

رنگ بندی متنوع حوله استخری تنوع رنگ در همه انواع حوله ها زیاد است اما حوله های استخری به علت این که کاربردی غیر از فضای خانه دارند دارای تنوع رنگ بسیار بیشتری هستند چون سلایق در مورد رنگ آنها می تواند بسیار متفاوت باشد و به همین جهت شرکت های تولید کننده این محصول از رنگ بندی متنوع برای آن استفاده می‌کنند.

در میان انواع رنگ های پرفروش حوله مذکور آبی، سبز، قرمز و صورتی از نمونه های پر فروش هستند و رنگ های پرطرفدار به شمار می روند همچنین رنگ در این حوله ها نامحدود است و با استفاده از رنگدانه های طبیعی و شیمیایی امکان ایجاد رنگ های بسیار زیاد در آنها فراهم می باشد علاوه بر این امروزه نمونه‌های چند رنگ این محصول نیز وجود دارند به عنوان مثال در طرح رنگ گل یا برجسته، تنوع رنگ بیشتری را می توان مشاهده کرد.

یکی از ویژگی‌های این حوله ها جنس خاص آنها است که الیاف تشکیل دهنده حوله قادر به جذب رنگ به عمق الیاف خود هستند و به این ترتیب رنگ پذیری ها آنها فوق العاده زیاد است بنابراین تنوع رنگ در آن نیز بسیار بالا خواهد بود و خریداران از نظر رنگ درخواستی یا سفارشی هیچ محدودیتی ندارند.

قیمت ارزان حوله استخری ژله ای در بازار مشهد

قیمت ارزان حوله استخری ژله ای در بازار مشهد حوله استخری ژله ای با قیمت ارزان در بازار مشهد توسط فروشنده این محصول به خریداران عرضه می‌شود و قیمت بسیار مناسب این حوله زمینه صادرات را برای آن فراهم کرده است به طوری که سالانه تعداد زیادی از این محصول به بازار کشورهای مختلف به ویژه همسایه ها صادر می‌شود.

قیمت ارزان این حوله به معنای کیفیت پایین آن نمی باشد بلکه فروشنده برای جلب نظر مشتری نرخ را تا حد امکان کاهش داده است تا به این شکل بازار فروش بهتری داشته باشد همچنین برای استعلام قیمت این نوع خاص حوله ارتباط با فروشنده آن مستقیم و بسیار آسان انجام می شود و خریدار در کمترین زمان به قیمت انواع نمونه‌های این محصول دسترسی پیدا می کند.

برای اطلاع از نرخ روز این کالا مشتری به همین سایت مراجعه کرده و با نمونه های جدید آن آشنا می شود سپس به راحتی استعلام قیمت هر یک را که مایل باشد به صورت آنلاین از سایت یا در تماس تلفنی با فروشنده انجام می دهد و بر این اساس برای خرید تعداد مشخص از آن برنامه ریزی می کند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.