فروش ویژه حوله استخری مرغوب در سراسر کشور

فروش حوله استخری مرغوب در سراسر کشور، توسط فروشگاه های معتبر انجام گرفته که محصولی درجه یک را با قیمتی ارزان، به دست مصرف کنندگان می رسانند. برای بهره مندی از قیمت ویژه حوله در مدل های استخری، دست و صورت و تن پوش می توان محصول را به شکل عمده سفارش داد. خریدهای انبوه و بی واسطه از فروشندگان اصلی، دارای توجیه اقتصادی بهتری بوده و در هزینه های نهایی، صرفه جویی چشمگیری به عمل می آورند.

فروش ویژه حوله استخری مرغوب در سراسر کشور

معیارهای موثر بر کیفیت حوله استخر

معیارهای موثر بر کیفیت حوله استخر صنایع نساجی کشورمان با پیشرفت های چشمگیری همراه بوده و به لطف بکارگیری ماشین آلات به روز و مدرن، انواع پارچه ها از جنس الیاف مختلف، قابل تولید و عرضه به بازار می باشند. یکی از انواع پرمصرف پارچه، نوع حوله ای است که پرزدار و لطیف بوده و برای تولید انواع حوله دست و صورت، حوله استخر و … به کار گرفته می شود. حوله استخر، مورد استفاده در کنار دریا، استخرها و یا آبگرم‌های طبیعی است که از ظرافت بیشتری در مقایسه با حوله حمام برخوردار بوده و سبک تر است.

عوامل متعددی بر کیفیت حوله استخر تاثیر می گذارد که مهمترین آنها، عبارتند از:

  • جنس: بهترین جنس الیاف برای تولید حوله استخر، نخ پنبه ای است. حوله با جنس الیاف پنبه ای، دارای لطافت بالاتری بوده، موجب زبری و خراش پوست بدن نمی شود و از همه مهمتر، هیچگونه آلرژی و یا حساسیت پوستی هم در فرد ایجاد نمی کند.
  • گرماژ پارچه حوله ای: به وزن پارچه در هر متر مربع، گرماژ می گویند. هرچقدر این عدد بالاتر باشد، نشان دهنده تراکم بالاتر تار و پود پارچه بوده و به این ترتیب از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار خواهد شد.
  • میزان آبگیری: یکی از اصلی ترین وظایف حوله استخر، مقدار آبگیری آن است. در صورتیکه حوله دارای پرزهای بلند باشد، قدرت آبگیری بهتری داشته و از این بابت، کیفیت مطلوب تری دارد.

عمده کشور های صادرکننده حوله استخر

عمده کشور های صادرکننده حوله استخر افزایش صادرات حوله استخر، در گام نخست نیازمند در اختیار داشتن صنایع نساجی قوی در کشور بوده و پس از آن، فعالیت کارخانه های تولیدکننده انواع حوله در طرح و مدل های متنوع در سطح گسترده، و باکیفیت بودن محصولات تولیدی، در درجه بعدی اهمیت قرار دارند. کشورهای متعددی به کار تولید مرغوب ترین انواع حوله، از جمله حوله استخر، مشغول هستند که تولیدات آنها از حسن شهرت بالایی برخوردار بوده و در بازارهای جهانی، فروش مطلوبی دارند.

در میان تولیدکنندگان مطرح حوله، برخی در کار صادرات موفق تر عمل کرده و رتبه های بالای جدول را به خود اختصاص داده اند. کشورهای آلمان، چین، ایتالیا، آمریکا و لهستان، پنج صادرکننده برتر حوله استخری در سراسر جهان هستند. اغلب ما با کیفیت بالای حوله استخری های تولید شده در ترکیه آشنایی داشته و سهم بزرگی از حوله های وارداتی کشور، از ترکیه تامین می شوند.

با وجود کیفیت مناسب حوله های تولید شده توسط کارخانه های ترکیه، اما این کشور در رنکینگ 5 صادرکننده بزرگ حوله استخری در جهان، قرار ندارد. برخی از کشورها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته و مدرن روز در صنایع نساجی، تبلیغات گسترده در بازارهای بین المللی و ارائه تنوع بالایی از محصولات، جایگاه بهتری در رتبه بندی صادرکنندگان حوله استخری، کسب کرده اند.

بزرگترین مرکز خرید حوله استخری درجه یک در ایران

بزرگترین مرکز خرید حوله استخری درجه یک در ایران بزرگترین مرکز خرید حوله استخری درجه یک در ایران، بهترین کیفیت از محصول را با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان در شهرهای مختلف رسانده و به دلیل فروش مستقیم حوله، از دخالت دلالان و واسطه ها در امر قیمت گذاری محصول، جلوگیری می کند. فروشندگان حاضر در این مرکز، پل ارتباطی مستقیم میان تولیدکننده و خریدار هستند.

فروش ویژه حوله های استخری مرغوب در سراسر کشور، از سوی تامین کنندگان اصلی این محصول انجام می گیرد. با راه اندازی امکان سفارش اینترنتی، کار برای مشتریان آسان تر شده و خریدار در دورترین نقطه از کشور هم که حضور داشته باشد، امکان خرید جدیدترین مدل ها را داشته و محصول را در مدت زمان کوتاهی، در آدرس دلخواه دریافت خواهد کرد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.