فروش مستقیم حوله پالتویی با ارزانترین قیمت

تمام افراد برای رفع خستگی و رعایت نظافت مرتب به حمام می روند. بعد از حمام اولین وسیله ی مورد استفاده حوله می باشد. حوله ها انواع مختلفی دارند که محبوب ترین نوع آن ها برای حمام، حوله ی پالتویی یا تن پوش می باشد. این حوله بسیار کاربردی بوده و به خوبی آب را جذب می نماید. مراکز زیادی حوله پالتویی را به صورت مستقیم به شما عرضه می کنند. مجموعه لامیا یکی از بهترین مراکزی است که می تواند حوله پالتویی ارزان را با بهترین کیفیت برای شما فراهم نماید.

فروش مستقیم حوله پالتویی با ارزانترین قیمت

بررسی انواع حوله از نظر جذب آب

بررسی انواع حوله از نظر جذب آب مسلما یکی از ویژگی های کیفی حوله، میزان جذب آب توسط آن می باشد. همه ی ما حوله هایی را می پسندیم که وقت استفاده سریعا آب بدن را جذب کنند. حوله ها امروزه در جنس های مختلفی از جمله پنبه ای، پلی استر، بامبو و… تولید می شوند که هرکدام ویژگی های خود را دارند. اما چه جنس حوله هایی سریع تر بدن را خشک و رطوبت را کاملا جذب می نمایند؟ در جواب این سوال باید بگوییم حوله های پنبه ای در قدرت جذب حرف اول را می زنند؛ یعنی هرچه درصد پنبه ی به کار رفته در جنس حوله بیشتر باشد، از قدرت جذب رطوبت بالاتری برخوردار است؛ لازم به ذکر است اصولا این حوله ها قیمت خوبی نیز دارند و مقرون به صرفه می باشند. در اکثر حوله ها به میزان استاندارد پنبه را با جنس های دیگر ترکیب کرده تا علاوه بر جذب مناسب آب، دوام و کیفیت بالایی نیز داشته باشند.

این نکته را نیز ذکر کنیم که میزان جذب آب تا حدودی به وزن و ضخامت پارچه ی حوله نیز بستگی دارد؛ یعنی حوله هایی که وزن و ضخامت خوبی دارند، در جذب آب بهتر عمل می کنند. البته این موضوع تا یک میزان خاص از سنگینی و ضخامت صدق می کند؛ گاهی با حوله هایی روبرو می شویم که سنگینی آن ها خیلی فراتر از حد استاندارد بوده و جنس آن ها نیز بسیار خشن و زبر می باشد؛ واضح است که باید از خرید این گونه حوله ها صرف نظر شود. حوله های نازک تر از حد معمول نیز در جذب آب ضعیف تر عمل کرده و بنابراین برای مصرف روزانه خیلی مناسب نیستند. این جنس های بسیار نازک اکثرا برای تولید حوله آشپزخانه یا حوله های کوچک استخری و مسافرتی استفاده می شوند.

برررسی انواع حوله از نظر نرمی و لطافت

نرمی و لطافت حوله یکی از ویژگی های است که برای خیلی افراد اهمیت بالایی دارد. هیچ کس از حوله ی زبر استقبالی نمی کند؛ چون باعث آسیب به پوست می شود. جنس های مختلف حوله درجه نرمی متفاوتی دارند.

اکثر جنس حوله ها اگر با کیفیت کافی تولید شوند می توانند نرمی قابل قبولی داشته باشند؛ اما اگر به دنبال نرم و لطیف ترین نوع هستید، باید بگوییم که حوله های پنبه ای، نرم ترین نوع حوله ها هستند و هرچه درصد پنبه بالاتر باشد، درجه ی لطافت نیز بیشتر خواهد شد. حوله های ۱۰۰ درصد پنبه در زمینه ی نرمی جایگاه اول را دارند.

بهترین مدل های حوله پالتویی در بازار

بهترین مدل های حوله پالتویی در بازار امروزه حوله های موجود در بازار تنوع بسیار زیادی داشته و این حجم از مدل های مختلف انتخاب را برای مشتری سخت می کند. در واقع انتخاب بهترین مدل موجود در بازار بنا به سلیقه ی مشتری است و هر شخصی سلیقه متفاوتی دارد؛ بنابراین نمی توان به طور قطعی گفت کدام مدل از بقیه بهتر می باشد؛ اما می توانیم انواع مدل های موجود در بازار را بررسی کرده و شرح دهیم. ابتدا حوله ها را به سه دسته زنانه، مردانه و کودکانه تقسیم کرده و انواع مدل های آن ها را مورد بحث قرار می دهیم؛ پس در ادامه ی مطلب ما را همراهی نمایید.

حوله پالتویی زنانه

حوله پالتویی های زنانه آنقدر تنوع بالایی دارند که مطمئنا تمام سلیقه ها را پوشش می دهند. یک دسته از مدل ها کاملا ساده بوده و هیچ گونه طرحی ندارند و فقط در رنگ بندی مختلفی عرضه شده اند. حوله های ساده همواره طرفداران زیادی دارند. در مورد این گونه حوله ها رنگبندی باید به قدری جذاب باشد که حوله بدون هیچ طرحی بسیار زیبا به نظر برسد.

مدل دیگر تن پوش هایی هستند که بدنه ی آن ها کاملا ساده بوده اما روی یقه ی آن ها طرح هایی کار شده است؛ تنوع طرح های کارشده روی یقه ی حوله زیاد است و این طرح ها عموما به صورت گل دوزی های جذاب می باشند. این حوله ها از جذابیت بالایی برخوردار بوده و میزان زیادی از فروش در بازار حوله را به خود اختصاص داده اند.

دسته ی دیگر، حوله پالتویی هایی هستند که پارچه ی آن ها طرح دار می باشد. این طرح بندی ها متنوع هستند و می توانند طرح هایی از قبیل گل یا … باشند. افرادی که به دنبال حوله های خاص و فانتزی هستند، این مدل انتخاب خوبی برای آن ها خواهد بود. بعضی اوقات طرح های موجود روی حوله همرنک خود پارچه بوده و فقط برجستگی بیشتری دارند.

رنگ بندی مختلفی از حوله های زنانه در بازار موجود می باشد که پرکاربردترین آن ها عبارتند از : صورتی، قرمز، طیف های مختلف آبی، سرخابی، بنفش، سفید، کرمی، سبز، سبزآبی، زرشکی و خیلی رنگ های دیگر.

حوله پالتویی مردانه

مدل های مختلفی از حوله پالتویی مردانه در بازار موجود است. دو مورد اولی که برای مدل های زنانه توضیح دادیم برای مدل های مردانه نیز صدق می کند؛ یعنی در بازار حوله ی مردانه نیز مدل هایی که کاملا ساده می باشند به وفور دیده می شود؛ همچنین مدل هایی که بدنه ساده اما یقه طرح دار می باشد نیز جزو مدل های محبوب مردانه می باشند.

مورد بعدی که حوله های تماما طرح دار هستند، در حوزه ی مردانه با طرح های ساده تری تولید شده و فانتزی نیستند. این طرح ها به گونه ای هستند که قابلیت استفاده برای آقایان را به خوبی فراهم کرده و می توانند گزینه ی خوبی برای انتخاب باشند. این طرح ها گاهی به صورت برجسته روی پارچه بوده و رنگی غیر از رنگ‌زمینه نیستند.

در حیطه رنگ بندی حوله ی مردانه باید بگوییم که حوله های پالتویی مردانه اندکی نسبت به مدل های زنانه تنوع رنگی کمتری داشته و رنگ های آن ها کاملا مناسب سلیقه ی آقایان می باشد. از جمله رنگ های پرفروش برای آقایان می توان از این رنگ ها نام برد: طوسی، قرمز، آبی تیره و آبی روشن، قهوه ای و…

حوله پالتویی کودکانه

در ابتدای ورود حوله های پالتویی به بازار، اکثرا روی تولید مدل های زنانه و مردانه تمرکز و حوله کودک به صورت تن پوش کمتر یافت میشد؛ اما بعد از رونق گرفتن صنعت حوله پالتویی، مدل های کودکانه نیز در تنوع بالایی به بازار راه پیدا کردند.‌ باید گفت رنگ بندی حوله های کودکانه بسیار زیاد است و هیچ محدودیت خاصی ندارد و عموما طرح دار هستند. طرح های آن ها به دو مدل پسرانه و دخترانه فانتزی تقسیم می شوند.

صورت دخترانه ی تن پوش ها اصولا شخصیت های کارتونی یا طرح های فانتزی مورد علاقه ی دختر بچه ها می باشد. در مورد مدل های پسرانه نیز همین گونه شخصیت ها و طرح های فانتزی اما مطابق سلیقه پسر بچه ها روی حوله ها اعمال می شود. البته برای کودکان نیز حوله های ساده با رنگ بندی جذاب همواره موجود است.

تا اینجا مشخصات جزئی مدل حوله ها را به تفکیک جنسیت توضیح دادیم. یک سری ویژگی های دیگر وجود دارند که برای سه دسته صدق می کنند. تمام حوله ها اصولا با کمربندی بسته شده و اکثریت یک یا دو جیب دارند. حوله های زنانه و مردانه در در طرح های کاملا ساده و مدل های یقه طرح دار، گاها به صورت ست عروس داماد ارائه می گردند که بسیار شکیل بوده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. حوله های تن پوش در سایز‌های کوچک، متوسط و بزرگ تولید شده تا هر فردی مطابق سایز خود حوله ی دلخواه را خریداری کند؛ درضمن قد حوله ها نیز متفاوت بوده و هر شخص می تواند میزان بلندی دلخواه را انتخاب کند؛ پس اطمینان داشته باشید که قد و سایز متناسب با خود را خریداری می کنید.

بررسی انواع حوله بر اساس جنس

همانطور که پیش تر اشاره ی مختصری کردیم، حوله ها در جنس های مختلفی تولید می شوند. دوام، قیمت، ضخامت، وزن و … در هر‌ کدام از این انواع باهم متفاوت بوده و هر جنسی ویژگی های مخصوص به خودش را داشته و انتخاب هرکدام به سلیقه فرد و نوع کاربرد بستگی دارد. شما تا چه میزان با انواع جنس حوله آشنایی دارید؟ در ادامه ی مقاله این جنس ها را در جزئیات بیشتری بررسی می کنیم؛ پس در صورت تمایل به آگاهی بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

حوله های پنبه ای

بدون شک حوله های پنبه ای پرطرفدارترین حوله های موجود در بازار می باشند. ویژگی های عالی این جنس از جمله نرمی و جذب بالای آب را قبل تر گفتیم؛ در اینجا ضدحساسیت بودن را نیز به این خصوصیات اضافه می کنیم. جنس پنبه به دلیل داشتن این مجموعه عالی از خصوصیات مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

حوله های بامبو

این حوله ها از مواد طبیعی ساخته شده اند؛ بنابراین همانند حوله های پنبه ای ضدحساسیت بوده و برای افراد با پوست حساس مناسب هستند‌. از دیگر ویژگی این حوله ها، سبک و نازک بودن آن ها می باشد.

حوله های ساتن و ابریشم

این حوله های تن پوش بیشتر جنبه ی زیبایی داشته و بسیار مجلل و دارای ظرافت زیاد هستند. جنس آن ها از الیاف ساتن و ابریشم می باشد. این حوله ها جنس نازک و سبکی داشته و در مقابل شستشو بسیار حساس هستند و در صورت شستشوی اشتباه آسیب زیادی می بینند.

حوله های پنبه ای ارگانیک

حوله هایی با این جنس، کاملا با محیط زیست سازگار بوده و برای ساخت آن ها از هیچ گونه ماده ی شیمیایی استفاده نشده است. پنبه های مورد استفاده در آن ها کاملا به صورت اگانیک تولید شده و در سراسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این حوله ها به دلایل گفته شده برای نوزادان و یا بزرگسالانی با پوست های حساس بسیار مناسب هستند.

حوله های پشم مصنوعی

این جنس حوله ها توانایی جذب آب و مقاومت بالایی داشته و اکثرا برای حوله های آشپزخانه و استخری به کار گرفته می شوند.

حوله های میکروفیبر

این گونه حوله ها قدرت جذب بالایی داشته و از دوام خوبی برخوردار هستند. این حوله ها نیز برای پوست های حساس مناسب می باشند. لازم به ذکر است که حوله هایی با این جنس معمولا قیمت بالایی داشته و از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه نیستند.

حوله های ریون

جنس ریون برای حوله نسبت دیگر جنس ها کیفیت پایین تری دارد؛ اما به دلیل وزن سبک و نازکی آن به راحتی قابل جمع شدن است و برای استفاده حین سفر می تواند گزینه ی خوبی باشد.‌ شایان ذکر است که این حوله ها قیمت ارزانی دارند.

در این قسمت به جنس های مختلف حوله و ویژگی های آن ها پرداختیم. در انتخاب حوله باید تعیین کنید که چه ویژگی های کیفی مدنظر دارید و حوله ی مدنظر برای چه مصرفی می باشد. پس از تعیین این موارد، مدل های مختلف فروشگاه های عرضه کننده ی حوله را بررسی نموده و سپس انتخاب خود را انجام دهید. درمورد مراکز عرضه کننده ی حوله های پالتویی در قسمت های پیش رو صحبت خواهیم کرد.

خرید ارزان حوله پالتویی از معتبرترین فروشگاه

خرید ارزان حوله پالتویی از معتبرترین فروشگاه اگر قصد خربد حوله پالتویی را دارید، بکوشید تا آن را از مراکز معتبری تهیه نمایید تا جنسی از همه نظر عالی را دریافت کنید. به جرات می توانیم اعلام کنیم که مجموعه ی ما یکی از معتبرترین فروشگاه های حوله پالتویی می باشد که بهترین جنس ها، باکیفیت ترین دوخت ها و زیباترین مدل ها را در قیمتی ارزان به شما عزیزان ارائه می دهد. تنوع مدل های ما به حدی بالاست که با هر نوع سلیقه ای می توانید به راحتی از ما خرید کنید. خود را از لذت یک خرید عالی و مقرون به صرفه محروم نکنید.

مراکز توزیع حوله پالتویی در سطح کشور

همواره مراکز زیادی وجود دارند که نیاز حوله پالتویی را در سطح کل کشور فراهم کرده و در حجم عمده به خریداران ارائه می دهند‌. مجموعه ی لامیا نیز محصولات خود را در حجم و مدل درخواستی مشتری به سراسر کشور پخش کرده و انتظارات تمام مشتری ها را به بهترین نحو برآورده می سازد. انواع حوله تن پوش زنانه، مردانه و بچگانه در طرح های جذاب در فروشگاه ما موجود است.

عرضه بی واسطه حوله پالتویی به تمام نقاط ایران

عرضه بی واسطه حوله پالتویی به تمام نقاط ایران لازم به ذکر است شرکت لامیا حوله های پالتویی را با حذف تمام واسطه ها و به صورت مستقیم عرضه می کند و مشتری در هر نقطه از کشور که باشد می تواند به سهولت سفارشات خود را ثبت کند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت را برایتان فراهم کرده و باعث رضایتمندی شما خواهیم شد؛ پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.