فروش عمده حوله حمامی آبی

مجموعه بازرگانی لامیا در زمینه تولید و پخش انواع قیمت حوله تن پوش نوجوان عمده فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است تا بتواند محصولات با کیفیت و متنوع خود را در بستر اینترنت و آنلاین به آسانی در اختیار کسبه و بازاریان با قیمتی بسیار ارزانتر قرار میدهد تا بتواند پاسخگوی نیاز افراد سراسر کشور باشد.

فروش عمده حوله حمامی آبی

تنوع رنگ در انواع حوله حمامی

تنوع رنگ در انواع حوله حمامی

حوله حمام در گذشته به صورت پارچه ضخیم سفید و مستطیلی به صورت دستی ساده و عموما به رنگ سفید بافته می‌شد که امروزه اکثر حاجیان هنگام طواف از این نوع حوله استفاده میکنند.

با ورود دستگاه های پیشرفته و تنوع رنگ در بازار پارچه ها خلاقیت افراد در تولید انواع حوله حمامی با طرح و نقش های متنوع گل کرد و سلیقه های متفاوت در انتخاب حوله حمام باعث شد حوله های تن پوش نیز وارد بازار شوند.

حوله های تن پوش در رنگ های مختلف از جمله پر طرفدار ترین حوله های تولیدی در بازار می باشند که در طرح و رنگ های متنوع در بازار یافت میشود

اما علاوه بر طرح و نقش نکته قابل توجه در انتخاب حوله حمامی جنس محصول در کنار کیفیت و قیمت مناسب آن می باشد در واقع امروزه شاهدیم حتی از پارچه های نخی ضخیم نیز در تولید حوله حمامی که بیشتر مناسب کودکان و نوزادان می باشد استفاده میکنند.

اما گاهی در تولید حوله حمامی از نخ های پلاستیکی با درصد نخ بسیار پایین استفاده میشود که علاوه بر اینکه رطوبت را به خوبی جذب نمی‌کند بلکه پلاستیک باعث سائییده شدن و قرمزی پوست فرزند شما میشود.

حوله های حمامی با جنس های متفاوت را در بازار در تمام رنگ های موجود میتوان پیدا کرد که با توجه به سلیقه افراد انتخاب میشوند بیشتر افرادی که کسب و کارشان طوری است که مجبور به دوش گرفتن روزانه هستند بهتر است از رنگ های تیره تر و جنس ضخیم تر استفاده کنند زیرا این رنگ حوله ها علاوه بر رنگ خاصیت مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی از خود نشان میدهند.

اما رنگ های روشن تر و ظریف بیشتر مناسب بانوان و کودکان می باشد زیرا بخاطر آناتومی فیزیکی پوست این قشر از جامعه بسیار نازک و آسیب پذیر می باشد بنابراین انتخاب حوله مناسب میتواند در محافظت از پوست شما تاثیر به سزایی داشته باشد

قیمت انواع حوله حمامی ایرانی

قیمت انواع حوله حمامی ایرانی

قیمت انواع حوله حمامی ایرانی با توجه به نوع حوله جنس و برند تولید شده متفاوت است عموما در مناطقی که حوله حمامی به صورت دستی بافته و در اختیار مشتریان قرار میگیرد قیمت ارزانتری نسبت به سایر مناطق دارند.

اما مجموعه بازرگانی لامیا اقدام به فروش عمده حوله حمامی در رنگ های مختلف به صورت آنلاین و تحویل درب منزل با تضمین صد در صد با کیفیت بودن محصول نموده است.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.