فروش عمده حوله استخری نانو زیر قیمت بازار از مراکز معتبر

فروش عمده حوله استخری نانو زیر قیمت بازار توسط مراکز متعددی صورت می‌ گیرد و از رونق بسیار خوبی برخوردار است. شرکت ما نیز با داشتن تیم پشتیبانی کارآموخته در این زمینه فعالیت می‌ کند و حوله های استخری درجه یک را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین به شما خریداران و فروشندگان حوله استخری پیشنهاد می کنیم جهت خرید این محصول مراجعه به مجموعه ما را در اولویت قرار دهید تا خیال شما از بابت کیفیت خوب و نرخ مناسب حوله آسوده باشد و سودتان چند برابر شود.

فروش عمده حوله استخری نانو زیر قیمت بازار از مراکز معتبر

مدل های جدید حوله استخری درجه یک

مدل های جدید حوله استخری درجه یک تنوع در مدل‌های حوله استخری فراوان است که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و همه مدل‌های حوله استخری می تواند ضخامت زیاد داشته و یا نازک باشد که این امر در قیمت‌ گذاری آن تاثیر زیادی دارد و از این جهت حوله های جدید و خاص و ضخیم‌تر، قیمت بیشتری دارد.

  • یکی از جدیدترین مدل های استخری درجه یک نوع فانتزی است که با اشکال عروسکی و جذاب تولید می‌ شود و بیشتر مخصوص بچه ها و کودکان است و خریداران فراوانی دارد.
  • از دیگر مدل‌های جدید این حوله، حوله های طرح دار برجسته است که با اشکال و نقوش بسیار جذاب روانه بازار می‌ شود.
  • یکی دیگر از مدل های جدید و پرطرفدار حوله استخری، حوله تن پواست که دارای کلاه، جیب و کمربند بوده و در رنگ‌های تیره و روشن تولید می شود و علاوه بر استخر، برای حمام هم استفاده می شود و در انواع زنانه و مردانه موجود است.
  • حوله استخری گلدار از دیگر مدل های این محصول است که بیشترین خریداران آن را بانوان جوان تشکیل می دهد و دارای گل‌های ریز و درشت است که ظاهر بسیار جذاب و شیک به حوله بخشیده است.
  • حوله استخری اسپرت مدل جدید دیگری است که در اغلب موارد از جنس پنبه است و وزن سبکی دارد. این حوله ها کیفیت رنگ بالایی داشته و گاهی حاشیه های اطراف آن از نخ های ابریشمی سفید و طلایی تولید شده و از مدل های بسیار زیبا و پرطرفدار است.

بهترین مارک حوله استخری با کیفیت

بهترین مارک حوله استخری با کیفیت حوله استخری در بازار برندهای گوناگونی دارد که از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت است و برخی از آن‌ها بدین شرح است:

  • یکی از بهترین مارک های حوله استخری با کیفیت، حوله هنر است که در بازار ایران بسیار شناخته شده بوده و با داشتن محصولات بسیار مرغوب، توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. حوله های تولید شده توسط این برند از پنبه خالص است و بسیار نرم بوده و پرز نمی دهد.
  • حوله پود ایران از دیگر برندهای تولید کننده حوله است که در این زمینه سابقه‌ای بیش از چهل سال دارد و با هدف جلب رضایت مشتری به تولید با کیفیت ترین حوله می پردازد.
  • پردیس از دیگر مارک های معتبر در زمینه تولید حوله است که حوله فانتزی برای کودکان و همچنین حوله مناسب بزرگسالان و جوانان و نوجوانان تهیه می‌ کند که از جنس پنبه خالص است و با بهترین نخ تولید می‌ شود و از این رو عمر طولانی دارد.
  • حوله گلبافت بهترین مارک حوله است که برای همه شناخته شده بوده و محصولات آن به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت عالی خریداران و طرفداران فراوانی دارد.
  • حوله سلین از دیگر مارک‌های معتبری است که در سال های اخیر به تولید حوله باکیفیت در تمامی گروه های سنی و با طرح های جذاب پرداخته و در این زمینه از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده می کند.

آشنایی با ابعاد حوله های استخری

آشنایی با ابعاد حوله های استخری یکی از بهترین محصولات حاصل از علم نانو انواع حوله و از جمله حوله آشپزخانه، حوله استخری و غیره است که در بازار با اندازه های گوناگونی مشاهده می شود. اغلب حوله های استخری با عرض نسبتا خوب و بیش از ۵۰ سانتی‌ متر تولید می‌ شود؛ اما در بازار می‌ توان عرض کمتر از آن را نیز مشاهده کرد و پهنای برخی از این حوله ها تا حدود ۱7۰ سانتیمتر هم می رسد و گاهی بیشتر از آن نیز هست. ابعاد حوله استخری در تعیین قیمت آن نیز تاثیر زیادی دارد و معمولا هر چقدر حوله بزرگ‌تر باشد، قیمت گران‌تری دارد.

حوله هایی که با اندازه و سایز کوچک‌تر تولید می شود، بیشتر مخصوص نوزا و بچه ها است. معمولا حوله هایی که اندازه بزرگ‌تری دارد، خریداران بیشتری داشته و بازار فروش آن پررونق‌تر است؛ زیرا با استفاده از حوله های بزرگ راحت تر و آسان تر می توان بدن را با آن خشک کرد و معمولا حوله های کوچک برای خشک کردن بدن و صورت مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از آنجایی که حوله استخری تنها برای خشک کردن بدن استفاده نشده و گاهی به عنوان زیر انداز از آن استفاده می شود و از این جهت در سایزهای بزرگ تولید می شود تا عرض و طول مناسب داشته باشد.

صادرات حوله استخری نانو به سایر کشورها

صادرات حوله استخری نانو به سایر کشورها حوله استخری نانو به دلیل ویژگی های خاص و کیفیت بالایی که دارد، در همه دنیا مورد استفاده قرار گرفته و خریداران فراوانی را جذب خود کرده است و از این رو یکی از محصولات صادراتی باارزش محسوب می شود. تعدادی از شرکت های تولیدی حوله نانو به صادرات این محصول به کشورهایی مانند عراق، آذربایجان، ارمنستان و غیره می پردازند.

برخی از تولیدکنندگان حوله جهت جذب بیشتر مشتری و رونق بازار صادرات حوله استخری، تلاش می کنند با فراهم کردن مواد اولیه و الیاف مرغوب کیفیت حوله را افزایش دهند و از طرف دیگر قیمت مناسب و ارزان‌تری در مقایسه با دیگر رقبا برای حوله در نظر بگیرند؛ در این صورت در صادرات این محصول موفقیت بیشتری دارند.

صادرات حوله استخری نانو دخترانه و پسرانه به سایر کشورها هم به صورت حضوری و هم توسط مراکز صادراتی مجازی انجام می‌ گیرد. تولیدکنندگان خود یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین صادرکنندگان این محصول به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی هستند که پس از تهیه بهترین کیفیت حوله، آن را با بسته بندی جذاب و مناسب روانه بازار صادرات می کنند.

سایت‌های اینترنتی مانند سایت حاضر نیز در صادرات انواع حوله استخری فعالیت دارند و با به نمایش گذاشتن تصویر، ویژگی ها و نرخ انواع حوله مانند حوله نوزاد، کار خرید و فروش و صادرات را آسان‌تر می‌ کنند و این گونه موجب رشد بیشتر صادرات حوله نانو می شوند، همچنین صادرکنندگان با مراجعه به این مراکز صادرات مجازی به دلیل حذف دلال‌ها می توانند محصول ارزان‌تری خریداری نموده و سود خود را افزایش دهند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.