فروش حوله پالتویی درجه یک به صورت عمده و ارزان

فروش حوله پالتویی درجه یک، به صورت عمده و ارزان انجام می شود. این مرکز محصول درجه یک و امروزی را بدون واسطه و مستقیم، به بازارهای مصرف ارائه می دهد؛ بنابراین می توانید از این طریق، با پرداخت قیمت مناسب کارخانه‌ای، بهترین انواع حوله های باکیفیت را خریداری نمایید. این مرکز تولیدی، طبق فناوری‌های پیشرفته اقدام کرده و حوله تولید شده مورد تایید و استاندارد می باشد. بنابراین بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی فرار گرفته است و محصولی صادراتی و منحصر به فرد به شمار می‌رود.

فروش حوله پالتویی درجه یک به صورت عمده و ارزان

آشنایی با مراحل تولید حوله پالتویی

آشنایی با مراحل تولید حوله پالتویی مراحل تولید حوله پالتویی، طبق استانداردهای جهانی و با روش های مدرن صورت می گیرد. این حوله ها از بهترین و مرغوب ترین الیاف نخی و پنبه ای ساخته می شوند. امروزه استفاده از نخ های طبیعی، محکم و باکیفیت برای تولید حوله های زیبای پالتویی، بسیار رواج دارد؛ زیرا مزیت های ویژه ای دارد که باعث شده تا بسیار مورد توجه طراحان و دوزندگان باشد. این مرکز تولیدی، از خیاطان و طراحان مجرب و خبره استفاده می کند و بهترین مهندسین طراح، نسبت به تولید این حوله ها اقدام می کنند.

این مرکز تولیدی در این زمینه، از دانش روز استفاده کرده و با بکارگیری روش های جدید و مدرن، بهترین و کاربردی ترین حوله ها را برای مصارف مختلف تولید کرده و ارائه می دهد. این مرکز، خلاقیت و نوآوری را به کار برده و بهترین و جدیدترین انواع حوله را تولید می کند. این حوله ها برای مصارف مختلف بوده و به صورت تن پوش می باشند و در سایزها و اندازه های متنوع، برای اندام های مختلف تولید می شوند.

حوله ها تنوع بالایی دارند و بسیار شیک و زیبا می باشند. طی زمان استفاده، در برابر عوامل آسیب زای مختلف، محافظت می‌شوند. طراحی آن ها بسیار پیشرفته، کاربردی و مناسب است و می توان آن ها را با سایر تجهیزات حمام ست نمود. تولید حوله پالتویی شامل مراحلی همچون تهیه پارچه، طراحی الگو، برش، دوخت، نصب یراق آلات و بسته بندی می باشد.

چند نکته جهت صادرات حوله

چند نکته جهت صادرات حوله چند نکته جهت صادرات حوله را در ادامه مطلب به اختصار شرح می دهیم. این حوله ها جنسی ممتاز و درجه یک دارند و به دلیل مزایای عالی و منحصر به فرد، محصولی صادراتی می باشند و در سراسر جهان متقاضیان و خریداران زیادی دارند. این حوله ها با بهترین دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه درجه یک، تولید می‌شوند و جنسی بسیار نرم و باکیفیت دارند. طرح ها و شکل های آن ها نیز بسیار متنوع است و در مدل های زیبا و شیک ارائه می‌شوند. به دلیل این ویژگی‌ها، این حوله ها در بازارهای خارجی نیز بسیار شناخته شده می باشند و به میزان انبوهی، به بازار سایر کشورها صادر می‌شوند.

برای صادرات حوله، ابتدا لازم است که بسته‌بندی مناسب و با کیفیتی را در نظر گرفت و پس از بسته بندی و انجام تمامی مراحل صادرات و انجام امور گمرکی، حوله ها به بازار سایر کشورها صادر می‌شوند. این حوله ها را می توان برای مصارف خانگی، همچنین برای انواع هتل ها و مراکز دیگر به کار برد و استفاده از حوله در مراکز عمومی، نشان از میزان بهداشت محیط دارد؛ بنابراین در خرید آن باید بسیار دقت نمود می توان آرم شرکت و برند مورد نظر هتل را روی این حوله ها درج نمود.

انواع حوله پالتویی مرغوب با کیفیت ممتاز، برای مصارف گوناگون ارائه می شوند. این حوله ها موارد مصرف زیادی دارند و باید از بین جنس های درجه یک و اصل، آنها را انتخاب نمود. جنسی نرم و لطیف دارند و سبکی و راحتی این حوله ها و میزان نرمی لطافت بالا، مزیت های بارز آن ها می باشند. به دلیل جنس پنبه ای اصل و مرغوب، بسیار راحت بوده و با استفاده از آن ها می توان احساس آرامش زیادی را به دست آورد. قدرت جذب آب بسیار بالایی دارند و این نشان از کیفیت ممتاز حوله است. همچنین مناسب سنین مختلف بوده و برای اندام های مختلف، طراحی می شوند.

بررسی انواع حوله بر اساس ضخامت

بررسی انواع حوله بر اساس ضخامت انواع حوله بر اساس ضخامت، شامل مدل های مختلفی می شوند و هرچه حوله، پنبه ای تر باشد؛ نرم تر و لطیف تر است و ضخامت مناسبی نیز خواهد داشت. انواع حوله ها، با کیفیت بالایی تولید می شوند و بهترین نخ های پنبه ای خالص و اصل را برای این منظور به کار می برند؛ بنابراین حوله تولیدی بسیار لطیف است.

کیفیت حوله های ضخیم بسیار بی نظیر است و به دلیل ضخامت مناسب، مقاومت زیادی در برابر عوامل مختلف دارد. دوام حوله ها بالاست و پوشیدن آن ها، با احساس راحتی و آرامش زیادی همراه است.

این حوله ها به دلیل ضخامت عالی، به راحتی آسیب نمی بینند؛ به گونه ای که در شستن های زیاد و استفاده های طولانی مدت، کیفیت آن ها تغییر نکرده و همان کیفیت ممتاز اولیه را دارا می باشند. مدل های مختلف آن ها دوام و استحکام بالایی دارند.

حوله های ضخیم، طول عمر بالایی دارند و در طول زمان و طی شستشوهای مکرر، تغییر رنگ نداده و کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند. اندازه و سایزهای متنوعی دارند و می توانید حوله را بر حسب نیاز خود، خریداری کنید. جنس خوب حوله باعث شده که لک به خود نگرفته و در صورت لک و کثیفی نیز می توان به راحتی آن ها را شسته و تمیز کرد.

البته ضخیم بودن حوله، موجب سنگین شدن وزن آن می شود و از طرفی خشک شدن حوله نیز به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. حوله های پشمی، بیشترین میزان ضخامت را دارند و حوله های بامبو نیز نازک ترین محصول در بازار می باشند.

خرید اینترنتی حوله پالتویی درجه یک با قیمت مناسب

خرید اینترنتی حوله پالتویی درجه یک با قیمت مناسب خرید اینترنتی حوله پالتویی درجه یک، با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد و حوله از این طریق، به صورت کاملا تضمینی ارائه می‌شود. مراکز اینترنتی فروش حوله و وب‌سایت‌های معتبر و مجاز، اقدام به فروش حوله به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌کنند. به این صورت که حوله را از کارخانه تولیدی، مستقیم به دست مصرف‌کننده می‌رسانند؛ بنابراین می‌توانید از کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید.

خرید از طریق مراکز فروش اینترنتی مزایای زیادی را نصیب خریداران می‌کنند. می توانید از این طریق با صرف کمترین زمان و کمترین هزینه ها بهترین محصول را خریداری کنید. فقط با چند کلیک ساده به وبسایت مورد نظر وارد شوید. علاوه بر آن، در این مراکز، کارشناسان اینترنتی حضور دارند که در زمینه خرید حوله، مشاوره های لازم را ارائه می دهند و می توانید با آگاهی کامل نسبت به خرید عمده حوله دخترانه، عروسکی و انواع حوله کوتاه و بلند، اقدام کنید.

305

  1. حوله های پالتویی امروز خیلی کاربردی شدن
    هم حسابی گرم میکنن هم خشک میکنن کامل بدن رو

  2. حوله های پالتویی از اون دست حوله هایی هستند که به راحتی میتونید اونها بعد از استحمام بپوشید

    • سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  3. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید

    • سلام
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  4. سلام خسته نباشید لطفا لیست قیمت بفرمایید تا بهتر تصمیم گیری کنیم طاعات و عبادات شما قبول

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  5. با سلام و عرض وقت بخير
    مطالب سایتتون رو مطالعه کردم و برایم مفید بود . ممنون که این محصولات رو بصورت اینترنتی ارائه میکنید تا تهیه اون آسون باشه . لطفا در مورد راههای ارتباطی بیشتر راهنمایی بفرمایید .

    • سلام روز بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  6. باسلام ببخشید کجا میتونم طرح بیشتر از حوله ها رو همراه قیمت ببینم؟جنس پارچه مصرفی چیه آیا بعد شستشو رنگ پس نمیده؟به مرور زمان پرز نمیده؟

    • سلام جناب رحیمی کمال
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  7. سلام مدل هاتونو دیدم رنگ آمیزیشون خوب بود فروش حضوری هم دارید یا فقط از طریق اینترنت؟

    • سلام جناب رازی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  8. با عر ض سلام
    حوله های پالتویی این سایت متنوع و زیباست ایا تک فروشی هم دارد ممنون

    • سلام وقتتون بخیر خداقوت حوله های تن پوش بهترین دوام رو دارن وتاحدی کارمیکنن که خسته ازرنگشون بشیم.نرم لطیف خوش شور وزیبا💫

    • سلام وقت بخیر حوله های تن پوش در چه رنگ هایی وجود دارد من برای دریافت کاتالوگ از محصولات کجا می‌توانند با شما ارتباط بگیرم

  9. سلام روزتون بخير ،من حوله ست بخواهم موجود دارين ،و اينكه حوله برايه بچه ٩ساله چي دارين ايا؟قيمت ها به چه صورته؟

    • سلام خانم علیپور عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  10. حوله های شما چند درصد پلی استر دارن چند درصد پنبه هستن بنظرم پلی استر حوله ها زیاد باشه درسته؟

    • سلام خانم گل پروری عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  11. سلام وقت بخیر
    من از محصولات شما خرید کردم و واقعا لذت بردم ممنون از شما و محصولات خوبتون.

  12. وقتتون بخیر
    برای تمام سایز ها موجود است؟ چه رنگ های دارید؟ جایی نیست که بتونم مدل ها رو ببینم؟

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  13. سلام روز بخير همگي ،خريد كردم چندباري از شما و وقتي قيمتهاتونو با بازار مقايسه ميكنم قيمت شما خيلي مناسب تره .

    • به غیر از حوله های تن پوش آیا حوله های دیگر را نیز دارید ؟ از کجا میتوانم اطلاعات کسب کنم؟

      • سلام خانم داودی
        در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  14. ضخامت به تنهایی مهم نیست باید جنس حوله از الیافت بسیار خوب تشکیل بشه تا عمر طولانی تری داشته باشه

  15. سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون در مجموعه ی حوله ی لامیا. اطلاعات مفیدتون رو در مورد حوله ی پالتویی مطالعه کردم و بسیار مفید بود. حوله های پالتویی بزرگسال شما از کیفیت بالایی برخوردار بود. اگر امکانش هست نمونه های بیش‌تری از طرح و رنگ حوله های پالتویی و تن پوش کودکانه در سایت بارگذاری کنید. با تشکر از شما.

  16. سلام و خسته نباشید.مواردی که در یک حوله حمام باید مد نظر گرفته شود علاوه بر زیبایی ،کیفیت و قدرت ابگیری حوله است که کاملا بدن را خشک کند.و اینکه به مرور زمان حوله حالت پوسته پوسته شدن و ساییدگی پیدا نکند.وقتی محصولی به مرحله صادرات خارجی می رسد ،با اطمینان داشت که از کیفیت و مرغوبیت و همینطور زیبایی برخوردار است.و این مطلب که این حوله ها ،لک به خود نگرفته و به اسانی هم شسته و مثل روز اول تمیز میشوند،بسیار حائز اهمیت است. خرید این حوله ها رو در این سایت با قیمت مناسب پیشنهاد میکنم.این حوله با مرغوبیتی که دارند ،در پوست بدن نیز ایجاد حساسیت نمی کنند.بسیار عالی و مقرون بصرفه می باشد.پیشنهاد می کنم هر فردی در خانواده یک عدد از این حوله های پالتویی می بایست داشته باشد.

  17. سلام روزتون بخير ،ست هاتون داشتم نگاه ميكردم و چندتا از كارتون نظرم رو جذب كرد،قيمتهاتون به چه صورت هست ؟شما عمده اي هم بخواهيم دارين يا خير ؟

    • سلام جناب سروری عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرن

  18. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه لامیا .حوله پالتویی امروزه بسیار کاربردیه و اکثر افراد بعد از استحمام به دلیل راحت بودن و گرم نگه داشتن بدنشون از حوله پالتویی استفاده می کنند .حوله پالتویی های مجموعه شما از کیفیت درجه یک تولید شده که نخ نما نمیشه و استحکامی خوبی داره در برابر رطوبت

  19. سلام جنس پالتوهاتون از چه نخي هست؟واينكه ايا همه حوله ها يك جنس هست يا نه از جنس مختلف هم موجود دارين؟راهايه ارتباطي از راهه دور هست يا حضوري هم ميشه كالا رو ديد

    • سلام خانم غلامی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  20. با سلام و خسته نباشید خدمت عوامل سایت . محصولات خیلی با کیفیتی دارید که تنوع خوبی هم دارند . میخواستم بدونم ارسال به شهرستان هم دارید . ممنون از خدمات خوبتون

  21. کیفیت این حوله ها عالی است و من و خانواده از استفاده این حوله ها راضی هستیم و به دوستان هم پیشنهاد خرید دادیم.

  22. سلام وقتتون بخیر
    من از این حوله ها برای همسرم خریدم خیلی راضی بودم
    فقط قبل استفاده باید چند بار شسته بشه تا از خشکی در بیاد

  23. من از این مجموعه خرید کردم و از خرید خودم خیلی راضی هستم.ممنون از محصولات باکیفیتتون وخدمات عالیتون

  24. سلام روزتون بخير ،من يكبار خريد كردم ازتون ،ميخواستم بدونم همون جنسي كه خريدم ازتون به تعداد و رنگ بندي مختلف شما موجود دارين؟

    • سلام خانم کوردی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  25. سلام و تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصول و پاسخگویی شما بسیار راضیم

    • سلام جناب واسعی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  26. سلام وقتتون بخیر ☘️ واقعا خوشحالم با سایت شما آشنا شدم، این حوله پالتویی واقعا درجه یک است من تصمیم دارم از سایت شما بصورت عمده تهیه کنم.

  27. سلام از این سایت خرید کردم از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم. به شما هم توصیه می کنم .

  28. سلام
    روزتون بخير شما فروشتون به چه صورت اگه سفارش بديم،تكي هست يا عمده اي؟من خودم مغازه حوله فروشي دارم در مشهد

    • سلام جناب دلاور عزیز
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

  29. با سلام عالی من از این حولها سفارش دادم فوقالعاده جنس خوب و مرغوبی داره همچنین رایحه خوبی هم داره بو نو میده قشنگم خشک میکنه

  30. سلام خسته نباشید
    بنده از حوله های پالتویی این سایت دیدن کردم‌ بسیار زیبا بودند و از تنوع بالایی برخوردار می باشند فقط یک سوال آیا می توانم‌به صورت تکی آن ها را سفارش دهم؟

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند تا در خصوص سوالاتتون شما رو راهنمایی کنند

  31. سلام روز بخير
    بنده چندباري خريد كردم ازتون ،جنسايه حولتون خوبه وقيمتهاتون مناسب مصرف كنندهاس

    • جنس حوله هارو از کجا بفهمم من فکر کردم که نهایتا باید یک نمونه از شما خریداری کنم و پس از تایید حجم بالا از شما بخرم

  32. سلام وقتبخیر بنده ازاین سایت ومحصول حوله ان خریداری کردم ازنظر جنس وکیفیت ورنگ بندی خیلی عالی بود توصیه میکنم شماهم ازاین حوله های زیبا خریداری کنید

  33. سلام من از سایت شما حوله پالتویی خرید کردم کیفیتش خوب بود و قیمت خیلی مناسبی نسبت به بفیه جاها داشت

  34. حوله های پالتویی خیلی کاربردی هستن . خیلی سریع کل بدن آدمو خشک میکنه . هر فردی یه دونه از این حوله ها باید داشته باشه .

  35. سلام ،
    شما نمايندگي در همه استانها دارين ؟مركز فروشگاهي كه بخواييم خريد كنيم كجاست؟اگه كارخانه هستين ميشه سفارش بديم برامون ارسال كنيد؟

    • سلام جناب بهلول عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  36. حوله هایی که موجود دارین در چه سایزها و چه رنگ هایی موجود هست ؟
    لطفا کاتالوگشون رو به برام ارسال کنین .

    • سلام جناب محمدی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  37. سلام ممنون از مجموعه خوب لامیا کیفیت اجناستون بی نظیر بود از خریدی که داشتم خیلی راضیم

  38. سلام وقتتون بخير،
    داشتم سايتها رو ميديم چشم خورد به حوله هايه شما ،قيمتها به چه صورت هست ؟ست هم دارين ايا؟

    • سلام خانم میر ناصری عزیز
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  39. یه سری از محصولات هستن که تو کل دنیا فروش میرن و تو همه ی کشورا طرفدار داره . حوله پالتویی هم از این دست محصولاته .

    • سلام خانم امیری عزیز
      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

  40. سلام وقتتون بخير
    خريد حضوري بايد باشه حتما يا تلفني هم ميشه خريد كرد ،اگه تلفني هست بهم اطلاع بدين كه مزاحمتون بشم ،من ١٠جفت سفارش خريد دارم ازتون،البته ١٠جفت اول نمونه ميخوام

    • سلام خانم شهیدی عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  41. سلام
    با توجه به خریدی که داشتم، باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  42. من ازتون حوله خریدم و مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  43. سلام به عوامل فروش
    خيلي ممنون از همگي سفارشم به دستم رسيد حتما شما رو به دوستان و فاميلها معرفي ميكنم كه از شما خريد كنن ،چون جنسي كه رسيد دستم عالي بود عالي

  44. تو خریدش شک نکنید،
    هیچ جا با این قیمت، حوله ای با این کیفیت و زیبایی پیدا نمی کنید. من خریدم و پیشنهادش می کنم.

  45. من دوتا حوله از این سایت خریدم
    و کیفیت بالایی داره و دوخت و جنس پارچه ش هم بسیار عالیه.

  46. از لحاظ زیبایی و کیفیت می تونم بگم عالیه و خیلیم لطیفه.
    من که پوستم حساسه راضیم ازش پیشنهاد می کنم حتما خریداری کنید.

  47. سلام روزتون بخير،فروشگاه من واقع در دزفول هست و كالايه خواب ارائه ميدم و كنارش هم ميخوام حوله اضافه كنم،قيمتها به چه صورت هست؟از يك مدل به تعداد هم سفارش بديم موجود دارين؟

    • سلام جناب رحیمی عزیز
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  48. سلام وقت بخير از عوامل محترم
    قيمت ها به چه صورت هست؟و اينكه حوله برايه كودكان به تعداد بخواهيم هم موجود دارين در انبار ؟

    • سلام جناب سلیم عزیز
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  49. باسلام
    در صورت راضی نبودن از محصولات چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟
    با توجه به محتوای سایت حوله هایی که عرضه میکنید از ضخامت خوبی برخورداره که به راحتی آسیب نمی بیند یا با شستن زیاد کیفیت و رنگش تغییر نمیکنه و اگه اینطوری باشه خیلی عالی میشه چون میتونیم با قیمت بهتر محصولی رو خریداری کنیم که کیفیت بالاتری هم داره.

    • سلام خانم کتاب عزیز

      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  50. انواع هوله های ابریشمی با برندهای مختلف ورنگ بندی متنوع وسازمان مختلف هستن ک قیمتشون باور نکردنی

  51. سلام خسته نباشید
    جنس حوله پالتویی از چه نخی تهیه شده که به طور کامل نم و رطوبت جذب میکنه

  52. طرح های حوله های پالتویی تون رو بررسی کردم سوالی که دارم اینه که طرح مد نظر خودم رو به شما بدم امکان چاپ و بافت اون رو حوله تون هست ؟

    • سلام کاربر گرامی
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  53. سلام
    بنده خودم فروشگاه لوازم ارايشي و حوله و خلعتي عروس و داماد دارم در تهران،نحوه همكاري با شما به چه صورت هست كه با شما همكاري داشته باشم؟

    • سلام جناب مراد بیگی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  54. با سلام
    قیمت حوله ها بسیار ارزان است و قیمت تک و عمده تفاوتی با هم ندارد خیلی با کیفیت است

  55. سلام وقت بخیر به مجموعه لامیا
    حوله چون تماس مستقیم با پوست داره حتما با از الیاف خوبی در تهیه اون استفاده شده باشه حوله های این سایت بسیار باکیفیت و جنس نخی و درجه یک دارند توصیه میکنم به بازدیدکنندگان خرید کنند ازاین سایت

  56. حوله ای خوبه که در عین نرم و نازک بودن آب رو هم خوب جذب کنه مشخصات حوله خوب چی هست

  57. با سلام، برای حوله های بچه گانه مدل های متنوع تری می خوام ببینم، اگر دارید لطفا عکس آنها را در سایت بگذارید. آنهایی که مدل عروسکی هستند خصوصا برای دختربچه ها// ممنون

  58. سلام با سپاس از سایت خوب و کاملتون.
    با این اطلاعات و توضیحات میتونم خیلی بهتر انتخاب کنم.

  59. سلام روز بخیر
    محصولات بسیار عالی و باکیفیت است .چندین بار از این سایت خرید کرده ام، بافت نرم این کالا باعث شده آن را به اطرافیانم معرفی کنم.

  60. با عرض سلام من از این سایت حوله پالتویی خریدم کیفیت بسیار خوبی داشت و از خریدم بسیار راضی بودم پیشنهاد می کنم شما هم از این سایت خرید کنید

  61. سلام و درود
    این نوع حوله ها بهترین و مرغوب ترین الیاف نخی و پنبه ای می باشد.
    بنده به صورت عمده از این سایت خرید کردم و بسیار راضی بودم از طرح و کیفیت آن
    به شما هم پیشنهاد می کنم از این سایت با خیال راحت محصول خود را سفارش دهید.

  62. سلام خسته نباشید از مجموعه حوله لامیا کمال تشکر را دارم بابت محصولات درجه یک و عالی شون. من برای جهزیه ام خرید کرده ام و بسیار راضی هستم. به تمامی دوستانی که به قصد خرید به این مجموعه مراجعه می کنند توصیه میکنم حتما خریدشان را نهایی کنند.

  63. سلام خسته نباشید از محصولات خوبتون حوله های پالتویی خیلی فروشش خوبی واسه نو عروس دامادهای عزیز داره ،ممنونم از قیمت خوب و جنس درجه یکتون.

  64. سلام روزتون بخیر
    چقدر تنوع محصول دارین واقعا عالیه
    فقط ممنون میشم قیمت رو بگید تشکر
    فروش حضوری هم دارین؟

    • سلام خانم یاری عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  65. سلام روزتون خوش
    من‌سفارش‌دادم ۵تا به تعداد افراد خانوادمم واقعا خیلی خوشگلن و خیلی لطیفن و باکیفیت هستن
    قیمت هم بسیار عالی بود
    تشکر از سایت خوبتون

  66. سلام وقتتون بخیر
    حوله های پالتویی یکی از بهترین هاست من ازین حوله ها دارم واقعا عالی هست. پشنهاد میکنم شما هم ازین محصول عالی خریداری کنید.

  67. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید شما فروش حضوری هم دارین
    چون من خیلی اعتماد به خرید اینترنتی ندارم
    ممنون میشم زودتر جواب بدین تشکر

    • سلام خانم پرکار عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  68. سلام من حوله شما رو توی بازار دیدم و اتفاقا خیلی جنس و طرح و رنگهای متنوعی داشت و فروشنده این حوله رو به عنوان یکی از بهترین برندها به من معرفی کرد و اتفاقا قیمت حوله پالتویی هاش خیلی بالا بود اینکه بشود از خوتون وبه صورت مستقیم حوله رو تهیه کنیم خیلی عالی هست و اینطوری میشه با قیمت مناسب تری کیفیت بهتری رو خریداری کرد اما ایا نحوه فروش شما فقط به صورت عمده هست یا اینکه جینی میفروشید و یا اینکه تک فروشی هم دارید

  69. سلام وقتتون بخیر
    اگر واقعا جنسش عالی باشه خیلی راحته که بتونیم
    به سرعت و‌راحت حوله سفارش بدیم
    فک نمیکردم یه روز‌حوله رو اینترنتی هم بشه خرید
    میخواستم سفارش بدم فقط میشه راهنمایی کنید برای خرید من آشنایی ندارم
    ممنون از سایت خوبتون

  70. باسلام
    این حوله هاجنس ممتاز ودرجه یک دارند وبه دلیل مزایای عالی ومنحصربه فردمحصولی صادراتی میباشندودرسراسرجهان متقاضیان وخریدران زیادی دارند

  71. سلام وقت بخیر مطالب سایت رو مطالعه کردم حوله های پلتویی عالی هستن قبلاً هم ازسایت خرید کردم رنگها متنوع و زیبا هستن و به هموطنانم پیشنهاد میکنم از این سایت خرید کنن

  72. با سلام. اولین باره که چنین سایت خوبی دیدم و اطلاعات مفیدی درباره حوله ها و انواع اونها مطالعه کردم.ممنون از سایت خوبتون.

  73. حوله پالتویی درجه یک کفیت عالی ونرم ولطیف سبک بدون حساسییت و پرز دهی قیمیت مناسب من خریدم راضیم به شماهم پیشنهاد میکنم حتما خرید کنید

  74. طوری که مطالعه نمودم محصولات این سایت از تنوع بالایی برخوردار بوده که هر کس میتواند مطابق سلیقه و نیاز خود از این سایت خرید کنه از کیفیت اجناس این سایت مطمئن هستم و خودم از این محصولات استفاده میکنم و به دوستانم هم پیشنهاد میکنم

  75. بسیارعالی ممنون از توضیحات جامع و کاملتون
    حوله های دست بافت خیلی برام جالب بودن حتما سفارش میدم

  76. خدمت سایت خوبتون که چنین محصولات متنوع و باکیفیتی رو ارائه میدین حوله های دست بافت خیلی بهتر عمل خشک کردن رو انجام میدن در خرید از این محصول تردید نکنید

  77. سلام و عرض ادب
    بنده از حوله پالتو سفارش دادم با قیمت مرغوب
    وهم از کیفیت خوب محصول و هم از ارسال کاملا راضی هستم و مشتری ها هم از خرید این محصول حوله پالتوی راضی هستند
    به شما هم پیشنهاد میکنم استفاده کنید وجلب مشتری

  78. بنده ازاین سایت حوله خریداری کردم وخیلی هم راضی هستم امیدوارم شماهم ازاین سایت خریداری کرده وازخریدخودلذت ببرید

  79. سلام خسته نباشید خدمت شما.. آیا فروش به صورت تکی هم دارید یا خیر ممنونم از سایت خوبتون با تشکر فراوان

  80. سلام وقت بخیر با تشکر نظرات سازنده ی شما کامنت ها را مطالعه کردم علاقه مند شدم از سایت خوب شما ثبت سفارش کنم

  81. سلام این تن پوش ها از دوخت خوبی برخوردار هستند کیفیت بالایی دارند و استفاده از آن بسیار راحت است

  82. سلام خسته نباشید خیلی تن پوشه‌ای عروسکیتون عالیه و به نظر میاد که کیفیت هم خوب باشه ممنون میشم برای دختر ۶ ساله بفرمایید دارید یا خیر

  83. یک حوله و تن پوش خوب طول عمر بالایی دارد اما به دلیل بهداشتی باید هر سال حوله خود را تعویض کنیم

  84. دوست عزیز وقتتون بخیر
    محصول برند شما قابل تایید و با کیفیت به نظر میرسد.

    با تشکر از اطلاعات عالی برند شما، خسته نباشید

  85. این حوله های تن پوش از کیفیت بالایی برخوردار هستند و و دوخت مقاومی دارند و همچنین در انداز های خوب تولید شده است

  86. حوله های با کیفیت معمولا با نخ شانه شده تهیه می شوند و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای لطافت است

  87. انواع دیگری از این حوله را برای ارائه دارید؟ یا فقط عکس هایی که در سایت قرار دادید را عرضه می کنید؟

  88. حوله تن پوش باید جذب آب بالایی داشته باشد و باید به سرعت تن را خشک و آبگیری کند و این از اهمیت بالایی برخوردار است

  89. سلام خسته نباشید حوله تن پوش باید با پوست مهربان باشد و نرم و لطیف باشد تا ما احساس راحتی کنیم

  90. سلام وقت بخیر افراد حوله ی سنگین را دوس ندارند حوله باید سبک و دارای آبگیری خوبی باشد تا مورد استقبال قرار گیرد

  91. سلام خسته نباشید این تن پوش ها از الگوی عالی و طرح و رنگ خوبی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد

    • سلام خانم نیازی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

    • سلام خانم شریفی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  92. سلام و خداقوت
    لطفا بفرمایید که قیمت گذاری محصول به چه عواملی بستگی دارد؟ باتشکر

    • سلام وقت بخیر
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  93. این حوله ها با بهترین دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه درجه یک، تولید می‌شوند و جنسی بسیار نرم و باکیفیت دارند. طرح ها و شکل های آن ها نیز بسیار متنوع است و در مدل های زیبا و شیک ارائه می‌شوند.ممنون از شما

  94. سلام و خداقوت
    درحین شستشو این حوله ها رنگ نمیدن به لباس های دیگه
    لطفا پاسخگو باشید

  95. به صورت تکی هم محصولاتتونو به فروش می رسونید؟ برای خرید حضوری باید کجا مراجعه کنیم؟

    • سلام جناب داودی عزیز
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  96. سلام و خدا قوت به مجموعه خوب حوله لامیا. از اینجا خواستم تشکر کنم بابت محصولات باکیفیت و تنوع بالای محصولات که به مشتریا ارایه میکنین.

  97. سلام واقعا ممنون از سایت خوبتون و کیفیت بالای حوله ها واقعا با کیفیت و بادوام بودند با تشکر

    • سلام احسان عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  98. واقعا حوله هاتون با کیفیت و از جنس مرغوب ساخته شده اند من که از خرید خودم راضی هستم و فقط خواستم تشکر کنم ازتون

  99. این مرکز محصول درجه یک و امروزی را بدون واسطه و مستقیم، به بازارهای مصرف ارائه می دهد.

  100. سلام از اطلاعات جالب و کاملی که تو سایت برای ما قرار دادید کمالتشکر دارم فقط میخواستم بدونم سایز های بزرگ و کوچک و زنانه و مردانه همه مدل و در طرح ها مختلف دارید جهت سفارش و چه جور میتونم سفارش بدم که سریع بدستم برسه چون استخرها مجوز باز شدنش رو دادن میخوام برای خانوادم بخرم

  101. این مرکز تولیدی، طبق فناوری‌های پیشرفته اقدام کرده و حوله تولید شده مورد تایید و استاندارد می باشد.

  102. حوله ها تنوع بالایی دارند و بسیار شیک و زیبا می باشند. طی زمان استفاده، در برابر عوامل آسیب زای مختلف، محافظت می‌شوند. 

  103. در تعداد بالا می تونید حوله پالتوی رو تامین کنید برای توزیع بین چندتا مغازه می خوام

  104. سلام. وقتتون بخیر. این حوله پالتویی ها خیلی باکیفیت هستند. من خرید داشتم ازتون. خسته نباشید

  105. برای صادرات حوله، ابتدا لازم است که بسته‌بندی مناسب و با کیفیتی را در نظر گرفت

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  106. عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان .
    ممنون از شما بابت سایت خوبتون من از محصولات شما خریداری کردم از کیفیت و نرمی و دوخت حوله ها من واقعا راضی بودم وبه همه توصیه میکنن ازش خرید کنند رو داره حتما برای کل خانواده بخرید و تو استخرها و تو خونه استفاده کنیدو از مجموعه پرتلاش حوله لامیا مخصوصا قسمت فروش که اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار میده تشکر میکنم

  107. حوله با توجه به سایز و سلیقه افراد در طرح‌، رنگ‌ و اندازه‌های مختلف تولید شده است. حوله‌های تن پوش معمولا قدرت جذب آب مناسبی دارند و با پنبه خالص تولید شده‌اند.

  108. سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمت آن چقدره؟

    • سلام آقای جوادی
      برای اطلاع از قیمت خرید لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  109. من به این رسیدم که کیفیت در محصولات شما حرف اول را می‌زند وشما با تمام وجود در تلاش هستید تا این موضوع را به همگان بشناسانید.

    • سلام خانم بیات
      در خصوص پیگیری محصولتون لطفا از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید، همکاران ما پیگیر کار شما عزیزان هستند.

  110. سلام برای سفارش عمده تخفیف در نظر می گیرید؟ چکی هم کار می کنید؟ ممنون میشم اگر زود تر پاسخگو باشید.

  111. سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

  112. خانم‌ها معمولا به دنبال رنگ‌های شاد و طرح و نقش‌های زیبا روی وسایل خود هستند. حوله تن پوش زنانه هم با توجه به روحیه خانم‌ها طراحی و دوخته را می توان در این سایت پیدا کرد.

  113. سلام و درود مطالب بسیار جالب و کارایی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. شما با خرید از این مجموعه کیفیت تضمین شده دریافت خواهید کرد.

  114. همه ما درباره حساسیت بیشتر پوست کودکان نسبت به بزرگسالان اطلاع داریم. به همین دلیل حوله این کوچولوهای دوست‌داشتنی باید از الیاف نرم، پنبه‌ای و ضد حساسیت تولید شده باشد.

  115. سلام تشکر می کنم از شما بابت ارائه محصولی با کیفیت بسیار عالی، از آنچه که تصور می کردم زودتر به دستم رسید. ممنونم از سایت معتبر این مجموعه.

  116. سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  117. یکی دیگر از انواع حوله تن پوش، ست حوله عروس و داماد است. این ست‌ها علاوه‌بر تکه‌های کاربردی در تزئینات جهیزیه عروس هم نقش پر رنگی دارند

  118. حوله پالتویی حوله ای است که مانند یک لباس بلند سر تا پایی به تن می کنید و با خیال آسوده از حمام خارج می شوید.

  119. با تولید حوله پالتویی یا همان حوله تنپوش هیچ قسمت از بدن مشخص نخواهد بود و به راحتی مانند یک پالتوی بلند آن را به تن می کنید

  120. وجود کلاه در این حوله ها باعث می شود که موهای شما هم خیلی سریع تر از حالت معمولی خشک شوند

  121. حوله های پالتویی امروزه در رنگ های متنوع و برای هر دو جنس زن و مرد وارد بازار شده اند

  122. نام های دیگر حوله پالتویی عبارتند از حوله تن پوش، حوله بَشگیر، آب چین، حوله لباسی و یا حوله پوشیدنی است.

  123. سلام و عرض ادب، با تشکر از مجموعه لامیا، از کیفیت و قیمت مناسب، از مجموعه ای لامیا تعدادی حوله خریداری کردم واقعا عالی بود، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بود، چون هنگام ارائه به مشتری با رضایت کامل خرید می کردن، پیشنهاد میکنم حتما شما هم خرید کنید،

  124. حوله پالتویی در واقع وسیله ای می باشد که پرز ها و الیاف های موجود در آن باعث جذب آب و رطوبت خواهند شد.

  125. در اصل پرزهای موجود بر روی حوله است که به جذب آب کمک می کند، هرچه این پرزها ضخیم تر و تعداد آن ها بیشتر باشد، رطوبت خیلی سریع تر جمع می شود.

  126. به دلیل بزرگی ظاهر حوله پالتویی تمامی قسمت های بدن را خیلی خوب می پوشاند و به وسیله ی کمربندی که در قسمت کمر وجود دارد، محکم گره می خورد

  127. از حوله های پالتویی برای استخر هم می توان استفاده کرد؛ برای اسپا و سالن ریلکسیشن هم همین طور.

  128. آیا شما فروش حضوری هم دارید؟ آدرس بفرمایید تا در اسرع وقت مزاحمتون بشم
    ممنون

  129. حوله پالتویی درجه یک کفیت خوب ونرم سبک بدون حساسیت قیمیت مناسب من خریدم راضیم به شماهم پیشنهاد میکنم حتما خرید کنید

  130. از کیفیت خوب محصول و هم از ارسال کاملا راضی هستم و مشتری ها هم از خرید این محصول حوله پالتوی راضی هستند
    به شما هم پیشنهاد میکنم استفاده کنید وجلب مشتری

  131. سلام وقت بخیر من از این سایت حوله خریداری کرده ام به شما توصیه می کنم از این سایت خریداری کنید چون از ایفیت عالی هست و از قیمت ارزان تری هم دارد. به شما توصیه می کنم از این سایت خریداری کنید

  132. سلام وقت بخیر. اگر بخام خرید حوله رو به صورت اینترنتی انجام بدم نحوه ی پرداخت به چه صورت انجام میشه؟ درب منزل یا از طریق درگاه اینترنتی؟ مشاوران فروش بنده رو. در زمینه ی خرید راهنمایی میکنن؟ ممنون میشم پاسخ بدید. موفق باشید

  133. باعرض‌ سلام‌ وخسته‌ نباشیدبرای‌ این‌ محصول‌ خوب‌ من‌ خیلی‌ وقت‌ بوددنبال همچین‌ تواله‌ ای‌ بودوقتی‌ سایت‌ شمارودیدم‌ خوشحال شدم‌ لطفا‌ قیمتهاشم‌ توسایت‌ بزنید

  134. سلام، وقت به خیر.
    مطالبی که درباره حوله پالتویی گذاشتید را مطالعه کردم، مفید واقع شد، خدا قوت.

  135. حوله تن پوش دررنگها و طرح های مختلف وجود دارد و درخریدش باید به جنس حوله هم دقت کرد.

  136. حوله ها انواع مختلفی دارند و ضخیم بودن حوله تاثیر بسزایی درکیفیت آن دارد حتما موقع خرید دقت کنید.

  137. سلام روز بخیر
    مطالب سایت شما بسیار مفید و کارآمد بود و به ما در تهیه ی حوله ی مناسب کمک شایانی می کند من قصد خرید حوله برای فرزندم را دارم و می خواهم از نرمی و لطافت بالایی برخودار باشد آیا سایت شما در زمینه ی فروش حوله بچگانه هم فعالیت دارد

  138. تنوع حوله هاتون خیلی پایین بود لطفا اگه مقدوره مدل و رنگ های بیشتری در سایت قرار بدید

    • سلام احسان عزیز
      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  139. حوله پالتویی به صورت تن پوش می باشد و در سایزها و اندازه های متنوع، برای اندام های مختلف تولید می شود این حوله ها تنوع بالایی دارند و بسیار شیک می باشند چون طراحی آن ها بسیار پیشرفته، کاربردی و مناسب است و می توان آن ها را با سایر تجهیزات حمام ست نمود.

  140. سلام حوله های پالتویی خیلی عالیه یعد حمام کل بدن رو میپوشونه مخصوصا زمستونها که یه دوش میگیری بدن و گرم میکنه

  141. با سلام و وقت بخیر ،حوله یکی از وسایل خیلی مهم در تضمین سلامت و بهداشت است و باید در انتخاب و خرید اون دقت زیادی بخرج داد،من از این سایت حوله پالتویی خریداری کردم ،کیفیت بسیار خوبی دارد و اصلا بعد از استفاده پرز نمیده ،چون بعضی از جنس ها بعد از استفاده پرز زیادی از خودش میریزن،این حوله که ما از این مجموعه خریداری کردیم ضخامت خیلی خوبی هم داره و آب بدن رو کاملا میگیره قیمتش هم نسبت به جاهای دیگه مناسب تر بود و همین مزایا باعث شد که من چندین بار دیگه حوله خریداری کنم و به تمام دوستان و آشنایان هم معرفیش کنم ،تشکر از تیم خوبتون که همیشه بهترین محصولات رو عرضه میکند ،موفق باشید

  142. با سلام و وقت بخير
    لطفا در مورد خرید حضوری این محصول بیشتر راهنمایی کنید و اصلا امکانش هست که به صورت حضوری خرید انجام بدهیم ؟ ممنون از راهنمایی که میکنید.

    • سلام خانم سهلی وند عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  143. سلام و وقت بخییر .مطالب سایت را مطالعه کردم بسیار مفید و کاربردی بود
    خیلی لذت بردم تشکر از عوامل سایت بابت درج مطالب مفید

  144. سلام من خرید کردم به تازگی کیفیت محصولات عالی بود خواستم تشکر کنم از مشاوران فروش حرفه ای و بااخلاقتون

  145. سلام وقتتون بخیر، رنگ بندی کارهاتون چطوره؟ میتونم ببینم؟ قیمت ها به چه صورته؟ ممنون از سایت خوبتون.

  146. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید

    • سلام وقت بخیر
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  147. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام روز بخیر

      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  148. سلام وقت شما بخیر مطالب سایت رو مطالعه کردم بسیار مفید و کامل بود سوالم از شما این هستش که اگر که بخواهیم نمایندگی با برند شما برای شهرستان بگیریم چه کاری باید انجام داد ؟ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

  149. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر.
    حوله های تن پوش پالتویی خیلی کیفیت بالایی دارن من برای دخترام خریدم خیلی راضی بودم. تنوع رنگ های عالی و جذاب و کیفیت درجه یک حوله منو به عنوان مشتری تونست راضی کنه و به همه هم این سایت رو پیشنهاد میدم. واقعا عالی و درجه یک هستن
    موفق باشید

  150. سلام. من میخواستم برای تولد دختر خاله ام یک حوله ی پالتویی خیلی شیک سفارش بدم. البته ایشون پنج سالش بیشتر نیست و میخوام که حوله طرح دخترانه روش داشته باشه و از لحاظ قدی نه کوتاه باشه نه بلند و دقیقا برای یک کودک پنج ساله مناسب باشه. اگر من میتونم این محصول رو از شما خریداری کنم و سفارش بدم حتما به من پاسخ دهید.

    • سلام کاربر گرامی
      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

  151. سلام و وقت بخیر کاش از حوله پالتویی عکس های بیشتری در رنگهای متنوع قرارمیدادین اما کاملا مشخصه که از کیفیت بالایی برخوردارند ویه سوال از حوله پالتویی بچگانه در چه سایزهایی تولید میکنید؟تشکر

    • سلام خانم محمودی عزیز
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار داره اقدام بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل کنند

  152. سلام روز بخیر من برای کل خانوادم یک دست از این حوله پالتویی خریداری کردم خیلی جنسش خوب بود رنگاشم خیلی متنوع بود

  153. با سلام و درود
    مزایای مهم حوله پالتویی درجه یک، پُرز ندادن، نخ نما نشدن به مرور،خوب خشک کردن بدن، سبک بودن، نرمی و لطافت که فروشگاه حوله لامیا محصولاتی را با این مشخصه ها و ویژگی های عرضه می کند و به فروش می رساند. و خریداران و متقاضیان خاص خود را داراست.

  154. سلام عصر بخیر
    من برای خودم و همسرم از سایت شما خرید کردم واقعا جنس عالی دارن و بعد چند وقت استفاده هنوز هیچ تغییری در جنس و ظاهرش نداشته
    اصلا از انتخاب خودم برای خرید از سایتتون پشیمون نیستم
    خدا خیرتون بده برای محصولات خوبتون.

  155. سلام و عرض ادب واحترام
    میخواستم از این حوله های پالتویی سفارش بدم.کمترین حجم واسه ارسالتون چقد هست؟
    آیا در سایز و جنس و ظاهر تنوع دارید یا همه یه شکل هستند؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند تا در خصوص سوالاتتون شما رو راهنمایی کنند

  156. سلام وقت بخیر .ممنونم از شما و از سایت خوبتون .من از طریق این سایت خرید کردم .عالی توصیه میکنم .حتما برای یکبار امتحان کنید .عالی

  157. سلام و ادب
    تو فضای مجازی هم فعالیت دارید ؟ مخصوصا اینستا ؟
    چون تو اینستا بهتر میشه محصولات رو دید . خرید غیرحضوری فقط از طریق سایت هست یا اینستا هم میشه ؟

    • سلام خانم سلیمانی عزیز
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  158. با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    استفاده این حوله ها خیلی راحت و لذت بخشه و بخاطر جنس مرغوبش جذب آب خوبی داره
    تشکر میکنم از مجموعه حوله لامیا برای کیفیت خوب و قیمت مناسب و ارزان محصولات
    سفارش این محصول رو پیشنهاد میکنم

  159. سلام وقت بخیر
    از سایت شما دیدن کردم حوله های تن پوش بسیار زیبا وشیک وبا کیفیت وضخیم هستن
    وامروزه طرفداران بسیاری دارد

  160. سلام وقت بخیر
    حوله های پالتویی که برامون ارسال کردید از کیفیت خوبی برخوردار است.
    هم نرمه و هم جنس خوبی داره
    همون چیزی بود که نشانم دادید.
    ممنون و خسته نباشید
    خدا برکت بده به کسب و کار شما

  161. سلام روز بخیر
    این حوله ها از بافت ضخیم ضخیم با کیفیت تولید می شوند و آبکش بالایی دارند و پرز نمی دهند .

  162. سلام و درود وقت شما بخیر خواستم بگم که من حدود دو ماه پیش از این حوله ها سفارش دادم و تا الان خیلی راضی بودم جنس و کیفیت خیلی خوبی داره ، به خوبی آب رو جذب میکنه و سریع بوی بد رطوبت نمیگیره ، تا الان تو این دو ماه پود پود هم نشده ، ممنون از شما که جنس با کیفیت رو در اختیار مردم قرار می دید خسته نباشید

  163. سلام خدمت دوستان
    حوله پالتوی لامیاعالی بادوام زیبا خوش رنگ با جذب رطوبت بالاواز همه مهم تر قیمت مناسب برای مصرف کننده سالهاست دربازارهای داخلی وخارجی حرفی برای گفتن داره من برخوردم وظیفه دونستم بگم چرا که خوب همیشه خوبه

  164. درود و خداقوت
    حوله یکی از لوازم بهداشتی برای هر فرد محسوب میشود استفاده از حوله های پالتویی از آن جهت اهمیت دارد که به خوبی رطوبت پوست را جذب میکند و به بهداشت وسلامت پوست کمک میکند.
    استفاده از پنبه در این حوله ها باعث شده است که علاوه بر اینکه نرمی و لطافت را ایجاد میکند ازبروز حساسیت نیز جلوگیری میکند.
    یکی از پشنهاد های من به شما این است که پس از هربار استفاده از حوله آن را در فضای آزاد پهن کرده تا بو نگیرد.
    حوله ها در انواع مختلف زنانه و مردانه تقسیم بندی می‌شوند.
    حوله ها پارچه هایی از جنس پنبه، کتان، پلی استر و الیاف بامبو هستند که خاصیت جذب آب داشته و برای خشک کردن بدن استفاده میشود میزان آبگیری حوله ها ارتباط مستقیمی با جنس آن دارد به همین دلیل در خریدن حوله به الیاف به کار رفته در آن خیلی دقت کنید تا حوله ای متناسب با پوست بدن و کار کرد مورد نظر تهیه کنید.

  165. سلام به مجموعه حوله لامیا شما که تخصص تون این کاره حوله پالتویی که از تو بازار میخوایم بخریم با به چه ویژگی هایی دقت کنیم؟ چجوری متوجه بشیم که جنس نخش خوبه یا ضعیفه؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا از طریق مقالاتی که در گوگل هست رو مطالعه کنید تا پاسخ سوالتون رو دریافت کنید

  166. سلام خسته نباشید
    حوله خوب باید جنس خوبی داشته باشه یعنی زبر نباشه پوست کودک اسیب نبینه نرم باشه…
    و کیفیت این حوله ها هم خیلی مهمه
    چون باید به طور خیلی خوب اب بدن رو به خودش بکشه.
    و در اخر اینکه اگر در شکل و اندازه های متنوعی هم باشه خیلی زیباست🥰

  167. با سلام
    حوله ها از بهترین و مرغوب ترین الیاف نخی و پنبه ای ساخته می شوند. امروزه استفاده از نخ های طبیعی، محکم و باکیفیت برای تولید حوله های زیبای پالتویی، بسیار رواج دارد.

  168. حوله هاتون خیلی کیوت و بامزه هستن
    ویژگی خیلی مهمی ‌که داره اینه جنسشون کاملا پنبه اس ازشون خیلی راضیم دستتون درد نکنه

  169. سلام چه رنگ هایی الان دارید؟ میخوام ست بخرم مشه رنگ بندی رو برام بفرستید ؟ ممنون از شما

    • سلام خانم احدی عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  170. سلام. مگه میشه کسی عاشق حمام نباشه وبراش مهم نباشه حوله اش از چه جنس ورنگی باشه؟ حوله ی پالتویی درجه یک عمده وارزان و با قیمت کارخانه از طریق اینترنت شفارش بدین واقعا عالیه توصیه میکنم بهتون بسیار نرمو باکیفیته تازه میتونی قیمت کارخونه بخری سودشو ببری صادر کنی به خارج کشور

  171. با سلام خداقوت. حوله پالتویی جنس نرم و آب گیری عالی دارد که امروزه بیشتر مردم برای استحمام کردن از آن استفاده می کنند.

  172. با سلام و خسته نباشید حوله ها اگه از جنس نخ طبیعی باشه کیفیت بالایی داره از این که تو حوله هاتون نخ طبیعی استفاده می‌کنید خیلی عالیه

  173. سلام روزتون بخیر این عکس هایی که از حوله ها کذاشتید عکس نزدیک از خود کار ها هستند؟ من عکس نزدیک از خود حوله میخاستم ببینم باید چیکار کرد؟

    • سلام کاربر گرامی
      لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند تا در خصوص سوالاتتون شما رو راهنمایی کنند

  174. سلام وقت بخیر…من وارد سایتتون شدم واز توضیحات مربوط به حوله پالتویی که دراین سایت گفته شده خیلی خوشم اومده..ظاهرا کیفیت بالایی دارن…میخوام این محصول رو سفارش بدم…لطفا برای ثبت سفارش راهنمایی کنید…ممنون

  175. باسلام و خسته نباشید
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    حوله های پالتویی جنس نرم و ابگیری و راحت تر هستن
    ایا حوله پالتویی کودک هم تولید میکنید؟

    • سلام دوست عزیز
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  176. سلام حوله تن پوش بسیار عالی وزیبای هستن خیلی از خریدم راضی هستم حوله های خوب وگرمی درزمستان و باکیفیت بالایی دارن ممنونم از سایت خوبتون ببخشید میخواستم براپسرم سفارش بدم درچه سایزهای دارین؟

    • سلام خانم کردانی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  177. باسلام ووقت بخیر. حوله پالتویی این سایت فوق العاده زیباباکیفیت ونرم ولطیف میباشدازجنس نخ وپنبه است تنوع رنگ وطرح داردازتولیدکنندگان کمال تشکروخسته نباشی دارم انشالاکسب وکارتون پررونق باشه حتمابرای خریدحوله باکیفیت عالی به این سایت مراجعه فرمایید

  178. سلام وقت بخیر
    از محصولات حوله شما خریداری و استفاده کردم بسیار با کیفیت ارزان و نرم بود به بقیه مصرف کنندگان عزیز هم توصیه میکنم از این حوله ها خریداری و استفاده کنند
    باتشکر

  179. سلام
    با عرض معذرت همه چی عالی بود ولی پست ۶ روز طول کشید تنها نکته منفی همین بود

  180. سلام من از این سایت حوله تن پوش خریداری کردم جنس خیلی خوبی داشت و قیمتشم هم مناسب بود

  181. سلام و درود حوله ها خیلی با کیفیت هستند من به صورت عمده برای مغازم از این سایت خرید کردم این حوله ها مشتریهای زیادی دارن و من باز هم قصد سفارش دارم چون خیلی مقرون به صرفه است

  182. باسلام
    ایجاد شرایط خرید محصولات حوله شما بدون واسطه با توجه به کیفیت خوبی که دارا هستند بسیار عالی و ارزشمند است
    با توجه به اینکه حوله تن پوش بسیار گران شده و اینگونه میشه با قیمت مناسب تهیه کرد.
    پایدار باشید.

  183. با سلام و درود خدمت همه دوستان عزیز ادمین جان حوله پالتویی خرید به صورت حضوری هم امکان پذیر می باشد یا خیر ؟اگه امکان خرید حضوری می باشد لطفا راهنمایی فرمایین با تشکر فراوان

  184. سلام مطالب سایتتون عالی بود. خیلی خوب به این موضوع پرداخته بود. ممنونم از شما

  185. سلام لطیف و جاذب بودن حوله تن پوش اهمیت بالایی داره.من از سایتتون خریداری کردم جنس حوله ها عالیه.ممنون از مجموعه خوبتون

  186. سلام از این حوزه هایی که شما در سایت گذاشته اما قبلا خریداری کردیم ولی هنوز به دستم نرسیده لطف میکنید یک پیگیری بفرمایید

    • سلام جناب بابالوئی عزیز
      جهت دریافت پاسختون در راستای سفارشات فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند

  187. سلام حوله های تن پوش پالتویی بسیار با کیفیت وبا ضخامت عالی هستن بنده به صورت عمده از سایت خوب ومحترم شما سفارش دادم واقعا همه چیز عالی بود هم‌جنس حوله ها هم رنگشون وهم نوع ارسالتون

  188. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه شما و بابت توزیع و پخش و فروش حوله پالتویی درجه یک با کیفیت عالی و قیمت مناسب از شما تشکر میکنم.این حوله ها تنوع بالایی دارند و بسیار شیک و زیبا می باشند

  189. سلام … سود آوری حاصل از صادرات انواع این محصول به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

  190. سلام
    من از این سایت به صورت عمده برای مغازه ام حوله پالتویی سفارش دادم،کاملا با کیفیت وبا دوخت عالی.

    • سلام دوست عزیز
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  191. باسلام محصولات سایت شما رادیدم حوله پالتویی ها در رنگهای زیبا ومتنوع است حتما ازاین سایت خرید خواهم کرد

  192. حوله های پالتویی جنس الیاف نخی و پنبه ای دارن خیلی نرم و ضخیم هستن قیمتشون ارزان هست برای فروشگاهها خرید عمده خیلی به صرفه هست. مشتری زیادی هم دارن بخاطر کیفیت بالا طی شستشوی مکرر هم کیفیتشون رو از دست نمیدن

  193. من برای سیسمونی خرید کردم و خیلی راضی هستم.به شما هم توصیه میکنم حتما خرید کنید که اگر نخرید پشیمون میشید

  194. با سلام و وقت بخیر
    حوله یکی از وسایل خیلی مهم در تضمین سلامت و بهداشت است و باید در انتخاب و خرید اون دقت زیادی بخرج داد،من از این سایت حوله پالتویی خریداری کردم ،کیفیت بسیار خوبی دارد و اصلا بعد از استفاده پرز نمیده ،چون بعضی از جنس ها بعد از استفاده پرز زیادی از خودش میریزن،این حوله که ما از این مجموعه خریداری کردیم ضخامت خیلی خوبی هم داره و آب بدن رو کاملا میگیره قیمتش هم نسبت به جاهای دیگه مناسب تر بود 

  195. سلام وقتتون بخیر . بنده از محصول حوله پالتویی خریداری کردم . واقعا کیفیت و طرح خوبی داره . همچنین بسته بندی اون خیلی زیبا بود . با ارزو موفقیت برای این سایت خوب .

  196. سلام و درود فراوان خدمت عوامل فروش مجموعه
    وقتتون بخیر
    من برای خودم و همسرم حوله با ست کاملش از سایت شما خریدم
    حوله ها به دستم رسید
    خیلی جنس خوبی دارند
    بسیار نرم و لطیف هستند
    ممنون از تولیدات بسیار خوبتون

  197. سلام وقت بخیر خواستم بدونم واسه خرید عمده حداقل خریدش چقدر هست ؟ و اینکه تفاوت قیمتتون با سایر عمده فروش ها به چه صورت هست؟ چکی هم کار میکنید؟

  198. سلام خدمت شما . سوالم اینه که حوله پالتویی نخ نخ نمیشه ؟ اگه کثیف بشه یک ماه یا ۲ ماه ازش بگذره مثل اولش تمیز میشه ؟

  199. شما طرح هاوتنوع های زیادی دارین وبسیارجذاب وشیک هستن حتما سفارش میدم

  200. سلام وقت بخیر طوری که مطالعه نمودم محصولات این سایت از تنوع بالایی برخوردار بوده که هر کس میتواند مطابق سلیقه و نیاز خود از این سایت خرید کنه از کیفیت اجناس این سایت مطمئن هستم و خودم از این محصولات استفاده میکنم و به دوستانم هم پیشنهاد میکنم

  201. من برای جهاز دخترم از حوله ست اینجا سفارش دادم و به شدت راضیم و دوباره حتما سفارش میدم. ممنونم

  202. سلام این حوله ها خیلی خوب هستن البته همون طور که در مقاله اشاره شد اگر با کیفیت خوبی باشن چون من حوله های بی کیفیت رو هم دیدم که خیلی خشک و خشن هستن البته از اون ها هم می شه به عنوان حوله استفاده کرد و برای حوله بودن خوب هستن ولی، آرامشی که حوله های نرم با کیفیت می دن رو ندارن.

  203. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید نحوی ارسال و هزینه ارسال را بفرمایید ممنون میشم

  204. خریداینترنتی ازاین سایت بهترین حوله تن پوش،پالتویی،استخری،مسافرتی دست وصورت باقیمت مناسب وارزان عجله کنید ازدستش ندین

  205. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات شما قبول امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما اگر قیمتهاتون برای عمده اوکی باشه ازتون خریداری میکنم هميشه

  206. با سلام و عرض وقت بخير
    مطالب سایتتون رو مطالعه کردم و برایم مفید بود . ممنون که این محصولات رو بصورت اینترنتی ارائه میکنید تا تهیه اون آسون باشه . لطفا در مورد راههای ارتباطی بیشتر راهنمایی بفرمایید
    این حوله ها برای مصارف مختلف بوده و به صورت تن پوش می باشند و در سایزها و اندازه های متنوع، برای اندام های مختلف تولید می شوند.

    حوله ها تنوع بالایی دارند و بسیار شیک و زیبا می باشند. طی زمان استفاده، در برابر عوامل آسیب زای مختلف، محافظت می‌شوند. طراحی آن ها بسیار پیشرفته، کاربردی و مناسب است و می توان آن ها را با سایر تجهیزات حمام ست نمود. تولید حوله پالتویی شامل مراحلی همچون تهیه پارچه، طراحی الگو، برش، دوخت، نصب یراق آلات و بسته بندی می باشد.

  207. سلام.این مرکز تولیدی در این زمینه، از دانش روز استفاده کرده و با بکارگیری روش های جدید و مدرن، بهترین و کاربردی ترین حوله ها را برای مصارف مختلف تولید کرده و ارائه می دهد.

  208. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر. کیفیت حوله تن پوش هایی که از سایت شما خریدم واقعا عالی بود و خیلی زود کلی براشون مشتری پیدا شد. ممنون از شما که کیفیت درجه یک رو با حذف واسطه و قیمت مناسب به دست مشتری میرسونید. از قیمت خیلی مناسب تون هم خیلی سپاسگزارم. موفق باشید

  209. این حوله ها بسیار مناسب است برای خانه و منزلی ممنونم این محصول را به ما معرفی کردید

  210. سلام. حوله هایی که از سایت سفارش دادم عالی بود. حوله های پالتویی از اون دست حوله هایی هستند که به راحتی میتونید اونها بعد از استحمام بپوشید.

  211. باسلام ببخشید کجا میتونم طرح بیشتر از حوله ها رو همراه قیمت ببینم؟جنس پارچه مصرفی چیه آیا بعد شستشو رنگ پس نمیده؟به مرور زمان پرز نمیده؟

  212. سلام‌وقت بخیر.
    حوله پالتویی درجه یک پسرونه میخوام سایز ۱۱سال.ممنون میشم تماس بگیرید راهنمایی کنید چطور و از کجا بخرم.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.