فروشندگان حوله پالتویی بامبو

 حوله پالتویی بامبو یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع حوله محسوب می شود که در رنگ های متنوعی تولید می شود این محصول از آنجایی که از جنس بامبو می باشد تمام ویژگی های یک حوله خوب و مرغوب را در خود دارد. فروشندگان قیمت حوله زنانه بامبو انواع طرح و مدل های این محصول را در با قیمت بسیار ارزان و استثنایی بدون واسطه به صورت عمده به فروش می رساند.

فروشندگان حوله پالتویی بامبو

مشخصات حوله پالتویی بامبو

مشخصات حوله پالتویی بامبو

از مشخصات  حوله پالتویی بامبو این است که یکی از بهترین و مرغوبترین جنس ها را دارد جنس حوله بامبو الیاف طبیعی و گیاهی است که هیچ گونه مواد شیمیایی و مضری ندارد به همین دلیل هیچ گونه حساسیت و آلرژی بر روی پوست ایجاد نمی کند و بسیار نرم و لطیف می باشد و نسبت به حوله های دیگر سبک تر است این محصول بسیار شیک می باشد ویژگی دیگر این محصول این است که هیچ گونه پرز دهی ندارد و از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد و از انجایی که یک الیاف طبیعی محسوب می شود از ثبات رنگی فوق العاده ای برخوردار می باشد و با شستشو از رنگ و کیفیت آن تغییر نمی کند.

 ویژگی و مشخصه خیلی خوب این محصول قدرت جذب آب بالای آن است که حتی قدرت جذب آن را بیشتر از پنبه می دانند و حتی قدرت جذب آن بیشتر از وزن خود حوله می باشد این محصول خاصیت ضد باکتریایی دارد به همین دلیل رطوبت و خیس شدن آن باعث رشد هیچ گونه باکتری و جذب میکروبی نمی شود.

قیمت حوله استخری از انجایی که با پوست بدن ارتباط و تماس مستقیم دارد باید از استانداردهای لازم برخوردار و کاملا با پوست سازگار باشد الیاف بامبو تمام ویزگی های و مشخصات یک حوله خوب را در خود دارد.

قیمت خرید حوله پالتویی

قیمت خرید حوله پالتویی

 در هنگام خرید حوله پالتویی بیش از آنکه به رنگ و ظاهر آن توجه شود باید جنس و لطافت آن را در نظر بگیرید قیمت خرید حوله پالتویی در درجه اول به جنس و مرغوبیت آن بستگی دارد و اگر تمام ملاک ها و معیارهای یک حوله خوب و با کیفیت را داشته باشد مطمئنا با قیمت بالاتری هم عرضه خواهد شد فقط تولید کنندگان و عرضه کنندگان اصلی این محصول هستند که آن را بدون واسطه با قیمت تولیدی به فروش می رسانند و بهترین و مرغوبترین نوع این محصول را نیز برای عرضه در اختیار دارند.

 ارتباط و خرید از این مراکز معتبر که مستقیم اجناس خود را به فروش می رسانند راحت انجام می شود فقط لازم است محصولات را در سایت مشاهده کنید و بهترین را سفارش دهید و با قیمت ارزان خریداری نمایید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.