فروشندگان حوله تن پوش عمده

حوله تن پوش، یکی از مدل های جدید و پرطرفدار حوله می باشد که در ایران تولید می شود. این محصول سایزها و طرح های مختلفی دارد و به صورت عمده به بازار توزیع می شود. فروشندگان حوله تن پوش عمده، این محصول را با قیمت بسیار ارزان و استثنائی در اختیار مشتریان قرار می دهند. فروش عمده هم به نفع مشتری و هم به نفع فروشنده است. زیرا فروشندگان در یک نوبت خرید محصول بیشتری می فروشند و خریداران در هزینه ها صرفه جویی می کنند. 

فروشندگان حوله تن پوش عمده

ویژگی های حوله تن پوش خوب

ویژگی های حوله تن پوش خوب

حوله تن پوش خوب ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. 

  1. این محصول باید دارای بافت نرمی باشد. از آن جا که حوله در تماس مستقیم با پوست قرار دارد، بنابراین بسیار مهم است که دارای بافت نرم باشد تا به پوست بدن آسیب نرساند و باعث آزار دیدن آن نشود. 
  2. حوله باکیفیت رنگ ثابت است. یعنی باید طی شست و شو های مداوم و در تماس با آب و آنزیم های موجود در مواد شوینده، رنگ خود را از دست ندهد و هم چنان خوش رنگ باقی بماند. 
  3. حوله تن پوش خوب پرز نمی دهد. پرز دادن حوله باعث می شود تا در طول گذشت زمان، از کیفیت حوله کاسته شود و حوله نازک گردد. هم چنین در صورتی که حوله برای کودکان استفاده شود، ورود پرزها به سیستم تنفسی کودک باعث آسیب رساندن به آن می شود و ممکن از خطر آفرین باشد. 
  4. از دیگر ویژگی های حوله خوب می توان به خاصیت جذب آب آن اشاره کرد. حوله مرغوب به خوبی می تواند بدن را گرم نگه دارد و رطوبت پس از حمام رفتن را به خود جذب نماید. 

قیمت خرید حوله تن پوش عمده

قیمت خرید حوله تن پوش عمده

قیمت خرید حوله تن پوش در بازار مدام در حال نوسان است. همان طور که گفته شد این محصول دارای سایز های متنوعی می باشد. به طور معمول سایزهای بزرگتر و بلندتر و به خصوص حوله های مردانه( به دلیل استفاده بیشتر از مواد اولیه) نسبت به حوله های زنانه و بچه گانه گران قیمت تر هستند. 

در برخی از موارد این حوله ها به صورت ست با دمپایی و کلاه ارائه می شوند. بدیهی است که این ست ها نسبت به حوله های تک شیک تر و گران قیمت تر هستند.  

خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت خرید حوله تن پوش، از طریق همین سایت اقدام نمایند. در این سایت مدل های مختلف حوله به همراه قیمت موجود می باشد و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت، حوله مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند و در اسرع وقت در هر نقطه از کشور آن را دریافت نمایند.   

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.