عرضه حوله تن‌پوش بچه‌گانه عروسکی

این شرکت تولیدی یکی از معتبرترین و بهترین مراکز عرضه حوله تن‌پوش بچه‌گانه عروسکی در کشور می‌باشد. معمولا بهترین نوع الیاف در دوخت این تن‌پوش‌ها به کار برده می‌شود. ضمن اینکه با توجه به شرایط سنی این مشتریان بهترین و شیک ترین طراحی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

 

عرضه حوله تن پوش بچه گانه عروسکی

همه چیز درباره حوله تن‌پوش بچه گانه

این حوله‌ها به نام حوله پوشیدنی شهرت دارند. حوله تن‌پوش تقریبا تمامی نواحی بدن را در بر می گیرد. به همین علت از آن با نام حوله لباسی نیز نام برده می‌شود. حوله تن‌پوش بچه‌گانه در طرح‌های عروسکی، با جنس مرغوب نخ پنبه و با قابلیت جذب بسیار بالا یکی از تولیدات ویژه این شرکت محسوب می‌شود. این محصول به علت حساسیت پوستی کودکان با دقت ویژه ای تولید می‌شود. به این ترتیب حمام کودک دلبندتان دلپذیرتر می‌شود.

معمولاً الیاف حوله در قیمت آن بسیار تأثیرگذار می‌باشد. برندهای مختلف برای تولید حوله، یکی از الیاف زیر را به عنوان ماده اصلی مورد استفاده قرار می‌دهند:

  •    پنبه
  •   پنبه و الیاف پلی استر
  •   بامبو
  • پشم
  • میکروفیبر

میزان آبگیری حوله ها ارتباط مستقیم با جنس آنها دارد. به همین دلیل هنگام خرید حوله باید به الیاف آن توجه ویژه ای داشت. در نتیجه حوله ای متناسب با کارکرد و هماهنگ با نوع پوست خود تهیه نمود. لازم به ذکر است حوله هایی با جنس پنبه درصد بالاتری از آب را به خود جذب می‌کنند.

حوله‌های تن‌پوش کودکانه اغلب سبک و در ابعاد کوچک تولید می شوند تا در شرایط لزوم حمل و نقل آن‌ها راحت‌تر انجام شود. البته عده ای تمایل دارند حوله به صورت پالتویی و پوشیدنی باشد. ضمن اینکه در انتخاب حوله، سلیقه و راحتی در الویت است.

 

همه چیز درباره حوله تن پوش بچه گانه

شرکت پخش حوله تن‌پوش بچه‌گانه عروسکی

شرکت پخش حوله تن‌پوش بچه‌گانه عروسکی مفتخر است به شما خریداران عزیز که همیشه در جستجوی محصولی باکیفیت و بی نظیر هستید، نمونه‌ای شایسته را عرضه نماید.

این حوله‌ها در سایز‌های مختلف مناسب سنین بچه‌گانه در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار خاص و جذاب تهیه می‌گردد. به این ترتیب رضایت را برای شما و کودکتان به ارمغان می آورد.

حوله تن‌پوش عروسکی در ردیف یکی از پر فروش‌ترین تن‌پوش‌های بچه‌گانه قرار گرفته است. بدین ترتیب همواره مورد تقاضای مشتریان داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. این محصول بی نظیر علاوه بر مرغوبیت بالا و جنس درجه یک، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. چنانچه شما نیز خواهان خرید حوله‌ای عالی و باکیفیت هستید می‌توانید هم اکنون این محصول را سفارش دهید.

 

شرکت پخش حوله تن پوش بچه گانه عروسکی

1

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.