صادر کننده حوله تن پوش مخمل با بهترین رنگبندی

حوله تن پوش مخمل در بازار فروش بی نظیری را تجربه می‌کند و ایران یکی از تولیدکنندگان این محصول در بازار خاورمیانه است که می‌تواند حوله‌های بی‌نظیری را با قدرت جذب بالا و لطافت مطلوب به تولید برساند و این کشور به عنوان صادر کننده حوله تن پوش مخمل با بهترین رنگ بندی ها در بازارهای خاورمیانه و نیز کشورهای اروپایی شناخته می‌شود که با صادرات این دسته از منسوجات رونق قابل توجهی وارد چرخه اقتصاد ایران می شود.

صادر کننده حوله تن پوش مخمل با بهترین رنگبندی

آشنایی با مراحل تولید انواع حوله تن پوش

آشنایی با مراحل تولید انواع حوله تن پوش حوله های تن پوش یکی از کاربردی ترین کالاهای مورد مصرف در زندگی روزمره ما هستند که در انواع و اقسام مختلفی با رنگبندی های گوناگون تولید می‌شوند و هر یک با توجه به میزان کیفیت و نوع طراحی قیمت مشخصی دارند. اما اگر می‌خواهید با مراحل تولید انواع حوله تن پوش آشنا شوید می توانید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

اولین مرحله تولید انواع حوله تن پوش ابتدا برداشت پنبه است که در این مرحله نخ های طبیعی با کیفیتی تولید می‌شود که این نخ ها می توانند سطح کیفی حوله ها را افزایش دهند. پس از این مرحله پنبه ها را از پوسته خارجی می کنند و آن را تمیز می‌کند که به آن کاردینگ گفته می‌شود.

پس از تمیز کردن الیاف پنبه اقدام به شانه کردن آن ها می‌کنند که با شانه کردن، الیاف بلندتر پنبه و نیز الیاف کوتاه تر و ناخالصی ها از یکدیگر جدا شده و حذف می‌شوند و الیاف هایی با اندازه یکسان و بلند برای تولید حوله آماده می گردند.

سپس با استفاده از دستگاه های ریسندگی مدرن تولید کنندگان الیاف پنبه تولید شده را در ظرف استوانه ای شکل می ریزند و به گردش در می آورند که در این میان الیاف با طول محدود به الیافی با طول بلند تبدیل می‌شوند و پس از این مرحله الیاف را به یکدیگر می‌ تابانند که در نتیجه نخ های با کیفیتی تولید می‌ شود.

پس از تولید نخ اقدام به رنگرزی و بافت آن ها برای تولید حوله می‌ کنند که پس از تولید پارچه های حوله ای الگوهای مناسب تن پوش بر روی این پارچه ها پیاده می‌شود و طبق الگوها دوخت مناسب صورت می‌گیرد.

فروش ویژه حوله تن پوش مخمل با ارزانترین قیمت

فروش ویژه حوله تن پوش مخمل با ارزانترین قیمت حوله تن پوش مخمل از جمله پرفروش ترین نوع حوله ها است که قدرت جذب رطوبت بالایی دارد و معمولاً نمونه های سفید رنگ آن نسبت به رنگ‌های دیگر به میزان بیشتری به فروش می رسند. مجموعه ما در تلاش است فروش ویژه حوله تن پوش مخمل را با ارزان ترین قیمت انجام دهد. چرا که قادر است به صورت مستقیم با تولیدکنندگان این محصول ارتباط بگیرد و تمام واسطه ها را حذف نماید.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.