خرید حوله یکبار مصرف با کیفیت بالا برای حفظ بهداشت فردی

با پیشرفت علم و تکنولوژی حوله های یکبار مصرف تولید، و در بیشتر مواقع جایگزین حوله های معمولی شده است. خرید حوله یکبار مصرف با کیفیت بالا برای حفظ بهداشت فردی جزو ضروریات می باشد مخصوصا هنگام مسافرت و در اماکن عمومی بهترین و واجب ترین گزینه است.

خرید حوله یکبار مصرف با کیفیت بالا برای حفظ بهداشت فردی

خرید حوله یکبار مصرف

خرید حوله یکبار مصرف حوله های یکبار مصرف اگر از جنس خوبی باشند شما می توانید بیشتر از یکبار به طور شخصی استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است دور انداخته شوند. معمولا این حوله ها در بسته های تکی و هفتاد و پنج تایی تولید می شوند. موارد استفاده از این حوله ها برای خشک کردن ظروف، پاکسازی پوست و استفاده در موارد بهداشتی می باشد.

از ویژگیهای پارچه حوله یکبار مصرف به این مورد اشاره نمود که این حوله ها دارای تار و پود نیستند. و الیاف آنها ویسکوز نام دارد. و پارچه این حوله های یکبار مصرف اسپانلس نامیده می شود. این پارچه اگر از پنبه تولید شده باشد آب زیادی جذب می کند.

استفاده از حوله های یکبار مصرف می تواند تاثیر مستقیمی بر روی بعضی مشاغل داشته باشد مانند: استفاده در هتل ها و مسافرخانه ها زیرا بیشتر مسافران هنگامی که متوجه می شوند مکانی که به آن مراجعه کرده اند به بهداشت فردی اهمیت می دهند و از حوله و دیگر لوازم یکبار مصرف با کیفیت استفاده می کنند ترجیح می دهند در آن مکان اقامت داشته باشند. و این رضایت مندی باعث رونق در کسب و کار این اماکن می شود.

برای انتخاب و خرید یک حوله یکبار مصرف باید به کیفیت، ضخامت، رنگ، جنس و قیمت آن توجه کرد. همچنین با در نظر گرفتن شغل و درآمد خود این حوله ها را سفارش داد. برای خرید حوله های یکبار مصرف می توانید به فروشگاه های بزرگ مربوط به عرضه این محصولات مراجعه کنید. همچنین از طریق اینترنت و به صورت آنلاین ثبت سفارش داده و آنها را به صورت کلی و جزئی خریداری کنید.

برای خرید حضوری این حوله ها می توان به داروخانه ها و مغازه های لوازم بهداشتی مراجعه کرد. حوله یکبار مصرف طبق اندازه و ابعاد تولیدی و بسته بندی شده و کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آن قیمت گذاری می شود. اگر به بهداشت فردی خود توجه دارید بهتر است از خرید حوله های بی کیفیت جدا خودداری کنید.

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و سهولت بتوانید از مشاورین زحمت کش درباره کیفیت و قیمت انواع حوله یکبار مصرف اطلاعات لازم را کسب کرده و با توجه به آن اقدام به خرید به صورت عمده و یا جزئی بنمایید.

قیمت حوله یکبار مصرف توسط عمده فروشان در محدوده بسیار مناسبی قراردارد؛ بنابراین خرید به صورت کلی با صرفه تر است. و می توانید از تخفیفات چند درصدی آن بهره مند شوید. برای کسب اطلاع از قیمت حوله یکبار مصرف می توانید عضو کانال تلگرامی شده و با کارشناسان محترم در حیطه فروش آنها تماس حاصل کنید. شما با رجوع به سایت های تولیدی این کالا می توانید از طریق شماره تلفن های تولیدیهای فعال درخواست خرید خود را به اطلاع آنها برسانید.

میزان خرید حوله های یکبار مصرف در آرایشگاه ها، هتل ها و بیمارستانها بسیار خوشحال کننده است. زیرا نشانه رعایت بهداشت فردی و توجه به حفظ سلامتی افراد جامعه می باشد. همچنین دلیل فروش بالا و درآمد زایی برای تولید کنندگان این کالای بهداشتی است. ترغیب مردم به خرید حوله یکبار مصرف باعث تعلیم افراد جامعه و اهمیت دادن و توجه کردن به بهداشت فردی می شود.جامعه ای که مردم آن بهداشت را رعایت کنند آن جامعه از نظر سلامت جسمی و روانی بالایی برخوردار است.

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی حوله یکبار مصرف در اماکن عمومی نظیر هتلی و بیمارستان ها کاربرد دارد. به دلیل بهداشتی بودن و از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند. انها جایگزین مناسبی برای انواع مختلف حوله های معمولی می باشند. ضخامت آنها بسیار مناسب، با کیفیت و با هر نوع پوستی سازگار هستند و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند.

در هتل ها و مهمان خانه ها برای رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از آلودگی ها و انتقال آن به یکدیگر و برای راحتی مسافران از حمل حوله های پارچه ای سنگین ملزم به استفاده از حوله های یکبار مصرف بهداشتی و استریل در این اماکن می باشند.

بهتر است در اماکن عمومی برای رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری ها به وسیله حوله های پارچه ای مشترک از حوله های یکبار مصرف بهداشتی و باکیفیت استفاده شود. باید متذکر شد این حوله ها به دلیل اینکه فضای کمی اشغال می کنند برای استفاده در مکانهایی مانند هتل ها، ارایشگاه ها، استخرهای شنا و بیمارستانها مناسب هستند.

حوله های یکبار مصرف معمولی در سرویس های بهداشتی هتل ها و رستوران ها و دیگر مراکز عمومی استفاده می شوند. انواع مختلف حوله یکبار مصرف وجود دارد از جمله: حوله یکبار مصرف هتلی، حوله مسافرتی، حوله استخر، حوله آزمایشگاهی، حوله آرایشگاهی، حوله یکبار مصرف حمامی و حوله دستی.

استفاده از حوله های یکبار مصرف دلایل زیادی دارد. بعضی مکان های عمومی به دلیل رفت و آمد زیاد در آنها و احتمال وجود باکتری و میکروب در آن محیط ها و برای جلوگیری از انتقال آنها به همدیگر مانند هتل ها، باشگاه ها، آرایشگاه ها و بیمارستانها واجب می باشد که از این حوله های یکبار مصرف استفاده شود.

گاهی بردن بعضی وسایل شخصی مانند حوله دستی در بعضی مکانها میسر نیست و یا به دلیل فراموشی و بی دقتی از بردن حوله شخصی غافل بوده باشیم. و یا به هر دلیل دیگری باید از حوله های یکبار مصرف با خیال راحت استفاده کرد. به جرات می توان گفت که این حوله ها از ضروری ترین وسایل بهداشتی محسوب می شوند.

اشخاصی که مشاغلی مانند ارایشگاه، رستوران و بخصوص هتل‌ داران که مشتریان زیادی دارند خرید عمده حوله های یکبار مصرف هتلی برای آنها با تخفیفات خرید کلی مقرون به صرفه می باشد. همچنین فروش عمده برای تولید کنندگان باعث کسب سودهای فراوانی می شود.

از معروف ترین حوله های یکبار مصرف می توان به حوله های رولی اشاره کرد. این حوله ها و حوله های هتلی تمام استانداردهای لازم را دارند. آنها فضای کمی اشغال می کنند و الیاف بکار رفته در آنها جاذب آب بالایی هستند و بسیار بهداشتی و مورد جلب رضایت مصرف کنندگان بوده اند.

1

  1. یکی از دغدغه های مهم استفاده از حوله هایی است که در هتلها دفعات مکرر شستشو و استفاده میشود که حس خوبی به انسان نمی دهد. حوله های یک بار مصرف هتلی در صورتی که با کیفیت بالا و از مواد اولیه بهداشتی تهیه شود جایگزین خوبی برای حوله های چندبار مصرف هتل ها می باشد

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.