خرید حوله یکبار مصرف اپیلاسیون با طرح و رنگ های ساده

حوله یکبار مصرف مخصوص آرایشگاه و اپیلاسیون در طرح و رنگ های ساده و متنوعی تولید شده و در دسترس مردم قرار می گیرد، چرا که کارایی حوله بسیار زیاد است.

خرید حوله یکبار مصرف اپیلاسیون با طرح و رنگ های ساده

حوله یکبار مصرف اپیلاسیون

حوله یکبار مصرف اپیلاسیون همه ما زمانی که به آرایشگاه و مراکز اپلاسیون و لیزر مراجعه می کنیم نیاز به بهره گیری از لوازم شخصی کاربردی و مهمی مانند انواع حوله داریم؛ زن و مرد هم ندارد، چرا که استفاده از لوازم شخصی پرمصرف مانند حوله به سلامت پوست و مو کمک شایانی را خواهد کرد.

متاسفانه در برخی از آرایشگاه ها به این موضوع توجه چندانی نمی کنند و از یک حوله ثابت برای خشک کردن موهای مشتریان خود استفاده می کنند! این کار ضمن آنکه اصلا عملی بهداشتی به شمار نمی رود، به مو و پوست فرد نیز آسیب جدی وارد می کند و به انتقال آلودگی و بیماری از فردی به فرد دیگر نیز کمک خواهد کرد.

برخی از مردم دلیل عدم استفاده از حوله در مراکز آرایشی را بعضا فراموشی و یا حمل سخت آن اعلام می کنند که هر چند توجیه چندان قابل قبولی نیست اما معقول است؛ برای این منظور می توانید به انواع حوله یکبار مصرف پناه ببرید که به تازگی وارد بازار شده اند.

حوله یکبار مصرف در اندازه و سایزهای مختلفی تولید و پخش می گردد که همین مسئله قابلیت کارایی و استفاده در اماکن گوناگون را با توجه به نوع نیازی که شخص به آن خواهد داشت، مرتفع خواهد ساخت.

برای مثال از حوله یکبار مصرف استخری همانطور که از نامش پیداست برای استخر و حمام استفاده می شود و از حوله یکبار مصرف دستی برای خشک کردن دست و صورت و به عنوان حوله روزانه بهره گیری می شود.

حوله یکبار مصرف اپیلاسیون در ابعاد و سایز نسبتا بزرگی تولید شده و در اختیار مردم قرار می گیرد، تنوع تولید در حوله های یکبار مصرف مخصوص اپیلاسیون بسیار بیشتر به چسم می خورد چرا که در برخی از موارد بستگی به جثه فرد مورد استفاده داشته و در دسته بندی مردانه و زنانه قرار می گیرد.

در هنگام خرید حوله یکبار مصرف ویژه اپیلاسیون به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. حوله یکبار مصرف خوب و درجه یک به صورت لبه دوزی شده تولید شده و اثری از نخ کشی بر روی آن دیده نمی شود، به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار است.
  2. انواع حوله یکبار مصرف باکیفیتی که برای اپیلاسیون و لیزر مورد کاربرد قرار می گیرد در رنگ بندی روشن تولید می شوند تا آلودگی های بر روی آن قابل مشاهده باشد.
  3. حوله های یکبار مصرف را همانطور که از نامش پیداست باید تنها برای یک بار مورد استفاده قرار داد نه چندین بار، اما در نمونه های باکیفیت و مرغوب امکان استفاده تا دو بار از حوله نیز وجود دارد.
  4. حوله یکبار مصرف درجه یک ایرانی، به دلیل آن که تار و پودهای آن بافته نمی شود از نرمی و لطافت بی اندازه ای برخوردار بوده و موجب آسیب به پوست صورت و بدن نمی گردد.
  5. حوله یکبار مصرفی که برای اپیلاسیون مورد کاربرد قرار می گیرد با الیاف ضد حساسیت تولید شده که موجبات ایجاد آلرژی و حساسیت را برای پوست و مو را فراهم نکرده و می توان به سادگی از آن در اماکن مختلف استفاده کرد.

حوله یکبار مصرف کیلویی

حوله یکبار مصرف کیلویی تولید و پخش حوله یکبار مصرف به صورت کیلویی و فله ای هم انجام می گیرد که قابلیت استفاده برای اماکن مختلف را دارا بوده و از لحاظ کمی، برای خریدار و فروشنده حوله یکبار مصرف مقرون به صرفه تر باشد.

حوله یکبار مصرف کیلویی را در قالب بسته بندی های مناسب و باکیفیتی تولید و عرضه می کنند و به صورت تا خورده و منظم روانه بازار می نمایند؛ ابعاد و اندازه این مدل از حوله ها با توجه به نوع کارایی که خواهند داشت، متفاوت است.

حوله یکبار مصرف درجه یک، به دلیل الیاف خوب و مناسب، ابدا پرز پس نداده و باعث ایجاد ناخوشایندی در زمان استفاده از آن نمی گردد و این مسئله یکی از دلایل مهم در انتخاب و خرید انواع حوله یکبار مصرف به شمار می رود و نشان از مرغوبیت بالای کالا دارد.

7 دلیل مهم برای خرید و انتخاب حوله یکبار مصرف ایده آل:

  1. حوله یکبار مصرف بهداشتی تر بوده و قابلیت حمل آسان تری را دارد، حتی برخی از مراکز به صورت رایگان انواع مدل حوله یکبار مصرف را در اختیار شما قرار می دهد و جزیی از خدمات آن ها به شمار می رود.
  2. حوله یکبار مصرف تنوع و طرح های متنوعی داشته که برای هر نوع سلیقه ای یک پیشنهاد عالی خواهد داشت و نشان می دهد که تولیدکننده حوله یکبار مصرف تا چه اندازه به این مسئله اهمیت می دهد.
  3. حوله های یکبار مصرف باکیفیت و مرغوب، الیاف ضدحساسیت دارند و سازگاری کافی با پوست و موی افراد داشته و افراد مستعد و دارای آلرژی نیز می توانند از آن به سادگی استفاده نمایند.
  4. حوله یکبار مصرفی که به صورت کیلویی در بازار عرضه می گردند اغلب برای اماکنی مورد کاربرد قرار می گیرد که بیشترین استفاده از این کالای بهداشتی را داشته و جزو محصولات بهداشتی پرمصرف محسوب می شود به همین دلیل از قیمت بسیار مناسب و ارزانی برخوردار است.
  5. اگر اقدام به خرید انواع حوله یکبار مصرف باکیفیت نمایید، به دلیل مرغوبیت بالا در تار و پودر آن، امکان بهره گیری از حوله تا دو الی سه بار نیز وجود خواهد داشت.
  6. برعکس باور عموم مدل های مختلف از حوله یکبار مصرف، از قابلیت جذب آب و رطوبت بسیار خوبی برخوردار هستند و با یکبار استفاده می توانید به خوبی پوست و موی خود را خشک کنید و رطوبت را برطرف نمایید.
  7. با کمک حوله یکبار مصرف می توان از انواع بیماری های پوستی در امان ماند و از انتقال میکروب و آلودگی های پوستی در سطحی گسترده جلوگیری کرد.

فروش حوله یکبار مصرف کیلویی و تک به صورت کلی و جزیی در بازار با نرخ نسبتا مشخص و ثابتی انجام می گیرد و بسته بندی و روکش روی آن، به گونه ای است که امکان نفود آلودگی به سطح حوله وجود نداشته و ایمنی بالایی را دارد.

قیمت حوله یکبار مصرف با توجه به نوع استفاده و کارایی که خواهد داشت، متفاوت است و به بیان دیگر نوع کاربرد حوله یکبار مصرف، تعیین کننده قیمت روز حوله یکبار مصرف خواهد بود.

سایت حوله، تلاش بر این دارد که تنوع گسترده ای از حوله یکبار مصرف را در اختیار خریداران محترم قرار دهد تا ضمن برطرف نمودن نیاز مردم به این کالای بهداشتی، به رعایت نکات بهداشتی در اماکن مختلف تاکید کند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.