خرید حوله ورزشی درجه یک با قیمت ارزان

خرید حوله ورزشی درجه یک با قیمت ارزان در صورتی امکان پذیر است که به صورت عمده و از طریق مرجع معتبر صورت گیرد. اصولا هر محصولی که در بازار عرضه می شود، پس از مدتی نوع تقلبی آن نیز به بازارهای فروش راه پیدا می نماید. در این شرایط اگر خریدار، با خصوصیات محصول اصل آشنایی کافی نداشته باشد، متحمل ضررهای مالی زیادی خواهد شد. به همین منظور نیز در این مطلب قصد داریم تا ویژگی های یک حوله ورزشی درجه یک را بررسی کنیم، به مبحث صادرات این محصول بپردازیم و مراکز معتبری جهت خرید آن را معرفی نماییم.
خرید حوله ورزشی درجه یک با قیمت ارزان

بررسی سایز استاندارد انواع حوله های ورزشی

بررسی سایز استاندارد انواع حوله های ورزشی حوله ورزشی از جمله ملزوماتی است که باید در هنگام انتخاب آن، به نکات زیادی توجه داشت. یکی از این نکات، سایز حوله می باشد؛ می دانیم که هر مدل از حوله هایی که در بازار به فروش می رسند، با توجه به نوع کاربردی که دارند، شامل سایزبندی خاصی می شوند و حوله های ورزشی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. متداولترین سایزبندی انواع حوله های ورزشی شامل موارد زیر می شوند:

  • ۹۰ در ۳۰ سانتی متر
  • ۱۴۰ در ۷۰ سانتی متر
  • ۱۰۰ در ۵۰ سانتی متر
  • ۱۳۰ در ۸۰ سانتی متر
  • ۱۸۰ در ۸۰ سانتی متر
  • ۱۱۰ در ۸۵ سانتی متر

شاید حوله هایی با سایزهای متفرقه در بازار مشاهده کنید؛ اما استاندارد بین المللی برای تولید حوله های ورزشی، گزینه آخری که در لیست بالا ذکر شد، یعنی سایز ۱۱۰ در ۸۵ سانتی متر است. اما سوالی که شاید در ذهن بسیاری از خریداران نقش بندد، این است که چرا سایز مناسب این حوله حائز اهمیت است؟ در پاسخ باید گفت که این حوله ها به جهت کاربردی که دارند، در صورتی که ابعاد مناسبی نداشته باشند؛ مصرف کننده را با مشکلاتی مواجه خواهند نمود.

می دانیم که از این محصول به جهت خشک نگه داشتن بدن در طول فعالیت ورزشی استفاده می شود. حال تصور کنید که طول حوله ای که انتخاب می کنید، بیشتر از حد استاندارد باشد؛ در این صورت، انداختن آن بر روی شانه، مانع از انجام درست حرکات ورزشی خواهد شد. عکس این اتفاق نیز امکان پذیر است؛ اگر از حوله هایی با ابعاد کوچک استفاده کنید، پس از مدت کوتاهی قدرت جذب رطوبت بدن را از دست داده و غیر قابل استفاده خواهند شد. اینجاست که اهمیت یک حوله با ابعاد استاندارد، بر همگان روشن می شود.

نحوه صادرات حوله از راه هوایی

هر محصولی که با کیفیت و قیمت مناسب تولید شود، قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و خارجی را خواهد داشت. انواع حوله های باکیفیتی که توسط تولید کنندگان معتبر در داخل کشور تهیه و تولید می شوند نیز از همین قاعده پیروی می کنند. اما برای صادرات انواع حوله، راه های مختلفی وجود دارد؛ از قبیل راه هوایی، جاده ای، ریلی و دریایی و گزینه آخر نیز روش مرکب است که شامل همه یا بخشی از روش های ذکر شده می شود.

یکی از دغدغه هایی که برای اکثر تاجران در حوزه صادرات حوله وجود دارد، روش مناسب برای ارسال محصول به کشورهای مقصد می باشد. هر کدام از روش های ذکر شده معایب و مزایایی دارند؛ اما موضوعی که قصد داریم در این مطلب به صورت ویژه بر روی آن بحث داشته باشیم، ارسال محموله صادراتی از طریق هوایی است.

در این روش، محصولات مورد نظر بعد از انجام مراحل گمرکی، توسط هواپیماهای مسافربری یا باری به کشور مقصد ارسال می شوند. می توان گفت که این روش در برگیرنده بیشترین میزان هزینه ارسال است و از طرفی با موانعی نیز مواجه می باشد؛ اما نکته مهم این است که ارسال محصول در زمان کم و با ضریب اطمینان بالا صورت خواهد گرفت.

نحوه صادرات حوله از راه هوایی شامل مراحلی می باشد که آشنایی با آنها برای هر صادر کننده ای ضروری است. در ادامه، این مراحل به صورت خلاصه شرح داده می شوند.

  • تعیین مقصد صادرات با بازاریابی توسط کارشناسان بین المللی که مسلط به نیاز بازارهای کشورهای مختلف هستند
  • اخذ مجوزهای لازم برای صادرات، از قبیل کارت بازرگانی، گواهی استاندارد، شناسنامه محصول، بارنامه حمل، بیمه نامه و …
  • انجام تشریفات گمرکی همچون ورود به بخش گمرک فرودگاه، بسته بندی و لیبل گذاری محصول و بارگیری در هواپیما

نکاتی مهم هنگام خرید انواع مختلف حوله

نکاتی مهم هنگام خرید انواع مختلف حوله در هنگام انتخاب حوله، توجه به نکاتی ضروری است که این موارد ممکن است متناسب با نوع کاربری که مد نظر دارید، کمی متفاوت باشند. ولی به صورت کلی می توان گفت که برای خرید یک حوله درجه یک، فارغ از نوع کاربرد آن؛ باید موارد زیر به دقت مورد بررسی قرار گیرند:

جنس: از حیث جنس پارچه ای که برای تولید حوله در نظر گرفته شده، می توان انواع مختلف این محصول را در دسته بندی های پشمی، پنبه ای، بامبو، ابرشم، ساتن، میکروفایبر و نایلون در بازار مشاهده نمود. هر کدام از موارد ذکر شده ویژگی های منحصر به فردی دارند که می توانند از جهات مختلف، در میزان کیفیت محصول نقش داشته باشند. اگر به دنبال حوله ای لطیف و سازگار با پوست های مختلف هستید، به شما انتخاب حوله پشمی یا بامبو را پیشنهاد می کنیم.

سایز: در بخش ابتدایی متن، به صورت مفصل درباره سایزبندی انواع حوله ورزشی بحث شد؛ اما واقعیت این است که به صورت کلی هر حوله ای متناسب با کاربرد آن، دارای سایز استانداردی نیز می باشد. ناگفته پیداست که این سایزبندی ها با توجه به نوع حوله متفاوت می باشند و خریدار باید در هنگام انتخاب حوله، متناسب با نوع محصول، سایز مناسب را انتخاب نماید.

قدرت جذب آب: مهمترین وظیفه حوله را می توان خشک کردن بدن دانست. برای تحقق این امر نیز توجه به قدرت جذب آب محصول، حقیقتی غیر قابل انکار است. در این خصوص، بیان این نکته خالی از لطف نیست که حوله هایی که از جنس پنبه اصل تولید می شوند، قابلیت جذب آب تا ۲۵ برابر وزن خود را دارند؛ اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که حوله های پنبه ای، دیرتر خشک می شوند. از طرف دیگر ضخامت حوله نیز در میزان قدرت جذب آب تاثیر مستقیم دارد.

طرح: بخش قابل توجهی از میزان فروش حوله وابسته به طرح و مدل آن می باشد. هر کدام از حوله های زنانه، مردانه و بچگانه متناسب با گروه های سنی مختلف، دارای طراحی های خاصی هستند که توجه به آنها در هنگام خرید، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

ثبات رنگ: تمامی حوله هایی که تولید می شوند، ماهیتا در معرض شست و شوی مداوم هستند؛ عدم توجه به ثبات رنگ محصول موجب می شود که با چند بار استفاده، ظاهر اولیه خود را از دست بدهد. برای اطمینان از ثبات رنگ می توانید پارچه ای خیس را چند بار بر روی سطح حوله بکشید.

امکانات جانبی: برخی از حوله ها مانند ست های هتلی، به صورت چند تکه به بازار عرضه می شوند. در این صورت داشتن یک کیف مناسب جهت نگهداری و حمل و نقل تکه های مختلف آنها، می تواند در جذب بیشتر خریداران، تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

بررسی نحوه صادرات گسترده انواع حوله

در بخش های قبلی مراحل صادرات حوله از طریق هوایی بررسی شد. در این قسمت قصد داریم که به شرح مفصل تر آن بپردازیم و نحوه صادرات گسترده انواع حوله را بیان نماییم. ناگفته پیداست که هدف صادرات حوله به کشورهای مختلف، کسب سود بیشتر است؛ اما این امر محقق نخواهد شد، مگر اینکه کیفیت و قیمت محصول به گونه ای باشد که خرید آن برای مشتریان خارجی، توجیه اقتصادی داشته باشد.

به عنوان گام اول برای صادرات گسترده انواع حوله، باید استراتژی مشخصی را هدف قرار داد. در این مرحله کسب اطلاعات کامل از قوانین صادرات و واردات، روش های قیمت گذاری کارشناسی شده حوله و هزینه های لازم جهت صادرات آن حائز اهمیت است که توسط صادر کننده حرفه ای در نظر گرفته می شود.

مرحله بعدی تعیین نیاز بازار کشوری است که هدف صادرات قرار می گیرد. در این خصوص توجه به آداب و رسوم، نحوه توزیع جمعیت و میزان مصرف گرایی کشوری که به عنوان مقصد صادرات در نظر گرفته می شود، نقشی اساسی در میزان فروش حوله خواهد داشت.

سومین مرحله صادرات گسترده حوله مرتبط با انتخاب نحوه صادرات محصول و انجام کارهای اداری آن می باشد که در این خصوص نیز اخذ مجوزهای لازم متناسب با هر کدام از روش های صادرات زمینی، هوایی و دریایی ضروری به نظر می رسد.

مرکز توزیع حوله ورزشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

مرکز توزیع حوله ورزشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب اصولا برای خرید یک حوله ورزشی مناسب، دو اصل مهم مورد توجه همه خریداران قرار می گیرد. نکته اول کیفیت محصول است و نکته بعدی، قیمت مناسب آن. اما شاید همه خریداران تخصص کافی را برای تشخیص درجه کیفیت حوله نداشته باشند؛ از طرفی قیمت آن نیز مانند دیگر محصولات در بازار، دچار نوسانات زیادی است. پس بهترین راه جهت خرید حوله ورزشی، مراجعه به مرکز توزیع معتبر می باشد.

در این مراکز علاوه بر حوله های ورزشی، می توانید انواع حوله مردانه و زنانه را در مدل های قدی، پالتویی، دستی، لباسی و در رنگ های مختلف سفید، قرمز، زرد، طوسی و یا به صورت ترکیبی مشاهده کنید. اگر یک مرکز توزیع، معتبر باشد؛ خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، پاسخگوی تمامی نیازهای خریداران خواهد بود. در این مراکز می توانید بدون دغدغه از بابت قیمت و کیفیت، محصول مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. این خدمات شامل موارد زیر می شوند:

تضمین کیفیت و قیمت: توزیع کنندگان برتر حوله ورزشی، به علت ارتباط مستقیم با تولید کنندگان معتبر، از کیفیت محصولات خود اطمینان کامل دارند؛ در نتیجه می توانند محصول را با تضمین کیفیت در اختیار مشتری قرار دهند. از طرفی با پخش محصول به صورت عمده و بی واسطه، حوله ها را با قیمت مناسب تری عرضه می نمایند.

تحویل به موقع: برای همه خریداران عمده حوله ورزشی، تحویل گرفتن کالا در مدت زمان کوتاه و مشخص اهمیت دارد و مرکزی که از اعتبار کافی برخوردار باشد، جهت جلب رضایت مشتریان خود، سفارشات دریافتی را در اسرع وقت آماده تحویل می نماید.

بسته بندی مناسب: هنگام نقل و انتقال حوله از کارخانه به انبار و از آنجا به مقصدی که مشتری اعلام می کند، اگر محصول مورد نظر بسته بندی نامناسبی داشته باشد، در برابر فشار، رطوبت و دما و … کیفیت اولیه خود را از دست می دهد. مرکز توزیع معتبر حوله ورزشی، جهت پخش این محصول از بهترین بسته بندی که از استحکام کافی برخوردار بوده و در عین حال جذابیت بصری نیز دارد، استفاده می کند.

ارائه مشاوره: برای بسیاری از متقاضیان حوله ورزشی، انتخاب محصول مد نظر خود از بین مدل های گوناگونی که در بازار عرضه می شوند، شاید کمی مشکل باشد؛ مراکز توزیع با سابقه، جهت رفع این مشکل، آماده ارائه مشاوره های لازم به این افراد هستند.

بستر مناسب جهت سفارش: امروزه با پیشرفت هایی که در همه علوم شاهد هستیم، روش های خرید و فروش کالا نیز با تحولی شگرف همراه شده اند. تجارت یک محصول مانند گذشته، محدود به مکان خاصی نیست. مراکز توزیع حوله ورزشی معتبر نیز در همین راستا اقدام به فراهم کردن زیرساخت هایی نموده اند که همه متقاضیان در داخل و خارج از کشور، بدون نیاز به طی کردن مسافت های طولانی، قادر به سفارش محصولات مد نظر خود باشند. راه اندازی سایت های اینترنتی جهت معرفی و فروش کالا، تنها یکی از راه های مدرن فروش است.

فروش اینترنتی حوله ورزشی با تخفیف ویژه

برای خریداران عمده حوله ورزشی، بعد از کیفیت، قیمت محصول در بالاترین درجه اهمیت قرار دارد؛ به همین جهت به دنبال راه هایی برای خرید محصول هستند که هزینه های جانبی را تا حد امکان کاهش دهند. از این رو شاهد هستیم که روز به روز بر میزان مراجعه آنها به فروشگاه های اینترنتی افزوده می شود.

علت این امر را می توان در راحتی، سرعت و ضریب اطمینان بالایی دانست که با سفارش اینترنتی محصول، برای خریداران فراهم می شود. علاوه بر موارد ذکر شده، بسیاری از مراکز فروش اینترنتی به جهت جلب توجه مشتریان، اقدام به ارائه محصولات با تخفیفات ویژه می نمایند.

معمولا این تخفیفات شامل سفارشات عمده می شوند که نرخ ها را تا حد زیادی کاهش داده و خرید محصول را برای همه متقاضیان مقرون به صرفه می سازند.

بهترین قیمت حوله ورزشی در بازار روز

بهترین قیمت حوله ورزشی در بازار روز می دانیم که وضعیت اقتصاد کشور ما در حال حاضر به گونه ای است که همه محصولات و خدماتی که در بازار ارائه می شوند، نرخ ثابتی نداشته و گاهی به صورت روزانه دچار تغییرات زیادی می شوند. حوله ورزشی نیز مانند دیگر محصولات، با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود.

جهت اطلاع از بهترین قیمت حوله ورزشی در بازار روز، می توان به مرکزی مراجعه نمود که در حوزه خرید و فروش این محصول، فعالیت مستمر داشته و انواع حوله را با در نظر گرفتن شرایط خریداران، قیمت گذاری عادلانه نموده و به صورت مستقیم در سراسر کشور پخش می کند.

این قیمت ها می توانند تحت تاثیر عواملی همچون، هزینه مواد اولیه، دستمزد کارگران، هزینه های حمل و نقل و انبارداری و بسیاری موارد دیگر قرار گیرند؛ اما شرکت های فروش معتبر و با سابقه، در جهت عرضه محصول درجه یک و ارزان قیمت، دست از تلاش برنداشته و پایین ترین نرخ ها را برای بهترین محصولات خود در نظر می گیرند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.