خرید حوله مسافرتی نانو آنتی باکتریال با جذب بالای آب

به منظور داشتن اوقاتی بسیار خوش و انرژی بخش و البته همراه با حفظ سلامت و بهداشت در هنگام سفر، خرید حوله مسافرتی نانو آنتی باکتریال با جذب بالای آب، یکی از جمله عالی ترین گزینه های پیشنهادی برای مخاطبان عزیز می باشد. خرید حوله مسافرتی نانو آنتی باکتریال با جذب بالای آب

حوله مسافرتی نانو

حوله مسافرتی نانو افزایش انتظارات و گسترش خواسته های به جا و درست مشتریان در رابطه با ارتقاء کارآمدی از متصدیان طراحی واحدها و صنایع تولید کننده ی حوله، در مدل های مختلف، مخصوصاً انواع مسافرتی آن، باعث شده تا ایشان با بکار گیری علوم جدید به ویژه نانو فنآوری، تا حد زیادی به خواسته های مشتریان خود جامعه عمل بپوشانند.

صرف نظر از کاهش بهای تمام شده که پایه ی ثابت و همیشگی در نظر سنجی های مصرف کندگان حوله ی مسافرتی می باشد، برخی از دیگر مطالبات مهم ذکر شده توسط ایشان در بر گیرنده ی محورهای زیر بوده است:

۱- افزایش کیفیت متریال به کار رفته، به نحوی که حتی المقدور ذرصد بیشتری از الیاف طبیعی در بافت پارچه ی حوله ای مورد استفاده قرار گیرد.

۲- قدرت جذب رطوبت و آبگیری بیشتر در عین لطافت و نرمی.

۳- کم حجم بودن برای قرار دادن در ساک و یا چمدان های مسافرتی و داشتن وزنی سبک.

۴- برخورداری از قابلیتی که بتواند از سرایت انواع میکروب و باکتری موجود در اماکن به افراد استفاده کننده جلوگیری نماید.

۵- زیبایی ظاهری و چشم نواز بودن و در عین حال برخورداری از استحکام لازم و کافی در هنگام شستشوهای مکرر پس از استفاده و به ویژه پایداری در رنگ پس از این اقدامات.

۶- داشتن طرح و رنگ متنوع و همچنین ابعاد گوناگون که امکان تطبیق با انوع سلیقه ها و نیازمندی های خریداران را داشته باشد.

۷- سازگاری با بدن همه ی افراد، به ویژه کودکان و عدم ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست و مو پس از به کار بردن.

علم نانو، با حرکت سریع و برق آسای خود در لبه های دانش هایتک، در سالیان اخیر به کمک صنایع مختلفی از جمله صنایع تولید منسوجات آمده و در این حوزه با بهره گیری از بروز ترین فرمول ها و روش های علمی در نهایت سبب گریده تا تولید کنندگان انواع حوله های استخری موفق به پوشش تمامی محورهای یاد شده و در نتیجه کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان و خریداران این گونه حوله ها شوند.

حوله، از زمان های قدیم، به عنوان یکی از مهم ترین ملزومات اختصاصی و انفرادی توسط آقایان و بانوان محترم در راستای حفظ سلامت پوست و مو در اشکال و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار داشته و در سنوات اخیر فرهنگ استفاده از حوله های مسافرتی بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است و این در حالی است که به لطف دستاوردهای جدید علمی هر روز بر قابلیت ها و استقبال مشتریان افزوده می شود.

حضور افراد در اماکن خارج از محل زندگی ثابت، در قالب مسافرت های تفریحی، اداری و غیره، همواره ایشان را از بابت رعایت بهداشت و پاکیزگی در مکان قابل استقرار جدید، نگران نموده و یکی از ضروریات مهم به منظور انجام برنامه ریزی برای داشتن مسافرتی به یاد ماندنی و لذت بخش، در نظر گرفتن ابزار و وسایل انفرادی در طول سفر می باشد که خیال افراد را از دغدغه ی مورد اشاره راحت نماید.

همان طور که در سطور قبل نیز اشاره شد حوله های نسل جدید که بر پایه ی پارچه های مجهز به امکانات نانو فناوری تولید شده اند، به دلیل برخورداری از تاثیر فوق العاده موثر و قطعی بر روی انواع باکتری ها و میکروب های محیطی از انتقال آلودگی، قارچ و انواع بیماری های مسری به بدن ممانعت به عمل می آورند.

این حوله های نانو مسافرتی بسیار زیبا و شیک، در ابعاد و طرح های گوناگونی در بازار قابل خرید بوده و ضمن داشتن قیمتی مناسب و کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی، در جذب رطوبت پس از استحمام از بدن، دارای کار آیی بی نظیری بوده و ویژگی نانو، ضمن آنتی باکتریال کردن آن ها، پایداری در رنگ و حفظ جلوه ی ظاهری حوله ها را حتی بعد از مدت طولانی استفاده چندین برابر نمونه های عادی غیر نانو کرده است.

حوله مسافرتی یزدی

حوله مسافرتی یزدی تولیدات حوزه ی پوشاک و البسه به ویژه منسوجات یزدی نه تنها برای کشور خودمان، بلکه برای بسیاری از تجار و بازرگانان کشورهای همسایه کالایی ارزشمند و درجه ی یک محسوب شده و در این بین حوله های مسافرتی یزدی به دلیل استایل زیبا و منحصر به فرد مشتریان و طرف داران همیشگی و پر و پا قرصی دارد.

تار و پود پارچه ی حوله ای یزدی که مختص مسافرت طراحی شده است، از انعطاف و لطافت بی مثل و مانندی برخوردار بوده و با داشتن الیاف صد درصد طبیعی که با انواع پوست های مختلف آقایان و خانم ها و حتی پوست لطیف کودکان سازگاری دارد نمونه ای اعلا از تولیدات ایرانی است که به راحتی با انواع خارجی این کالا در حال رقابت است.

وجود ضخامت کم در پارچه ی این حوله، قرار دادن آن در وسایل افراد عازم سفر را به دلیل انعطاف و کم جا بودن به کاری آسان تبدیل نموده و تمام مزایایی بالا در حالی است به هیچ عنوان از قدرت جذب رطوبت و آب گیری این حوله کاسته نشده و حتی عده ای از فعالان صنف حوله، آن را درمقایسه با انواع ضخیم تر، بیشتر به مشتریان مشکل پسند و قدیمی خود توصیه می نمایند.

در حال حاضر گستردگی و وجود انواع تسهیلات زیر ساختی پیشرفته، کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی را به نحو چشمگیری در بازار حوله فعال کرده، به شکلی که در جای جای میهن عزیزمان واحدهای زیادی نسبت به فروش این کالا مبادرت می نمایند.

همین امر در کنار مزایای فراوان، بعضا مشکلاتی را برای خریدارن حضوری و یا اینترنتی ( به دلیل از دست دادن قدرت تصمیم گیری در برابر این همه تنوع متریال و قیمت های بالا و پایین ) ایجاد نموده است.

این مجموعه، با اتکا بر کوله باری از تجربه و مهارت که طی سالیان متمادی حضور در این صنف، به دست آمده، با افتخار تمام اعلام آمادگی می نماید که کارشناسان زبده و حرفه ای ما علاوه بر امکان ارائه ی مشاوره تخصصی حضوری، می توانند از طریق پاسخ گویی به تماس های تلفنی، تارنما و یا دیگر روش های ارتباطی در فضای مجازی، ریزه کاری ها و نکات طلایی را به استحضار مشتریان عزیز برسانند.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.