خرید حوله سر میکروفایبر در اندازه و سایز های گوناگون

با توجه به وجود تنوع زیاد در حوله سر میکروفایبر می توان متناسب با هدف خود از خرید این محصول اندازه و سایزهای گوناگون آن را تهیه کرد.

خرید حوله سر میکروفایبر در اندازه و سایز های گوناگون

خرید حوله سر میکروفایبر

خرید حوله سر میکروفایبر امروزه به خاطر مزایای بسیار زیادی که حوله سر میکروفایبر داشته متقاضیان خرید این محصول افزایش چشمگیری پیدا کرده است، در ابتدا بهتر بوده توضیح مختصری در مورد این محصول در اختیار شما بگذاریم، این حوله به محصولی گفته می شود که الیاف به کار رفته در آن از نوع پلی استر و همچنین نایلون است و با محصولاتی که از جنس پنبه ای و جنسهای دیگر بوده تفاوت بسیار زیادی دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید الیاف موجود در این حوله حتی از موی انسان نیز بسیار ریزتر بوده و به صورت تقریبی می توان گفت یک شانزدهم آن است، مواد به کار رفته به هنگام ساخت این حوله از نوعی بوده که برای محیط زیست هیچ خطری ندارد، در صورتی که طرفدار محیط زیست هستید این نوع حوله بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما می باشد.

میزان قدرت این حوله در جذب آب بسیار بیشتر از محصولات دیگر است علاوه بر این قادر بوده به میزان بیشتری باکتری و آلودگیهای ایجاد شده بر روی سر و موها را جمع آوری کند، با استفاده از این محصول می توانید در زمان بسیار کوتاه تری به نسبت قبل موهای خود را خشک نمایید.

هر چند که این نوع حوله از زمانهای قدیم توسط مردم استفاده شده است اما باید بدانید که در آن زمان تنها از این محصول برای دستمال کشیدن آشپزخانه و همچنین نظافت استفاده کرده اند و امروزه برای نظافت شخصی کارایی دارد، این محصول هیچ آسیبی را به موهای شما وارد نمی کند و از این نظر کاملا ایمن است.

باید بدانید که این نوع حوله را به گونه ای تولید کرده اند که بیشتر برای خشک کردن ناحیه سر دارای کاربرد است، هنوز تن پوشهایی که از جنس میکروفایبر باشد تولید نشده، در صورت مراقبت صحیح از حوله و استفاده درست از آن حتی می توانید برای مدت یک سال و بیشتر نیز از این حوله برای خشک کردن سر خود استفاده کنید.

برای شستشوی حوله سر میکروفایبر باید از روش اصولی و مناسب استفاده کنید تا به الیاف آن هیچ آسیبی وارد نشود، آب مناسب برای شستشوی آن آب سرد می باشد چون آب گرم الیاف و تراکم آن را کاهش می دهد، انواع مواد شوینده ساده نیز بهترین گزینه برای شستشوی آن محسوب می شود، بسیاری از افراد عادت کرده اند که به همراه مایع شوینده مقداری نرم کننده نیز میفزایند که برای این حوله استفاده از این مواد جایز نیست.

به هیچ عنوان در هنگام شستشوی حوله با استفاده از ماشین لباسشویی آن را با سایر لباسهای دیگر شستشو ندهید چون احتمال رنگ‌ گرفتن حوله وجود دارد، برای اینکه خیالتان از بابت تمیز بودن حوله نیز راحت شود حتما آن را طی مدت زمان کوتاهی در مقابل نور خورشید قرار دهید.

با توجه به اینکه شستشوی مداوم حوله سر برای جلوگیری از انتشار باکتری و قارچ لازم بوده بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که رنگ این حوله دچار تغییر نشود، باید بدانید که رنگ حوله میکروفایبر کاملا ثابت و بدون تغییر است پس با خیالی راحت شستشوی آن را در هر زمانی که مایل هستید انجام دهید.

نگران پرز دار شدن این حوله بعد از شسشتوی آن نباشید چون جنس و کیفیت این حوله به گونه ای بوده که هیچ پرزی از آن خارج نمی شود، میزان نرمی و لطافت آن به اندازه ای است که آدم از خشک کردن سر و پوست خود با استفاده از آن لذت می برد، دوام و ماندگاری این جنس حوله بی نظیر است و از طرفی میزان وزن آن نیز بسیار کمتر می باشد.

قیمت حوله سر دکمه دار

قیمت حوله سر دکمه دار برای افرادی که می خواهند انواع حوله سر دکمه دار را که جدیدا وارد بازار شده خریداری کنند میزان قیمت این محصول بسیار مهم است، با توجه به اینکه از پارچه های متنوعی برای ساخت این حوله استفاده شده میزان قیمت آنها با یکدیگر فرق می کند، علاوه بر این ابعاد حوله سر و تعداد دکمه های موجود بر روی آن و همچنین مدل حوله نیز به صورت مستقیم بر نرخ آن تاثیر می گذارد.

این حوله را می توان به راحت ترین شکل ممکن بر روی سرتان ببندید، حالت آن مثلثی شکل بوده و به خوبی تمامی موهای سر شما را می پوشاند، حتی افرادی که موهای بلندی دارند نیز می توانند این محصول را استفاده کنند، شما در بستن این حوله هیچ محدودیتی ندارید چون دکمه آن شرایطی را فراهم آورده که می توانید آن در در قسمت جلو و همچنین پشت ببندید.

حوله دکمه دار دارای کاربردهای بسیار زیادی است، علاوه بر اینکه اکثر افراد آن را برای نظافت شخصی خود استفاده می کنند در مکانهای عمومی همچون هتل، مسافرخانه ها نیز کاربرد زیادی دارد و به عنوان یکی از وسایل هتلی شناخته می شود، طرحها و مدلهای این حوله بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین خاطر نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.

میزان کیفیت یک حوله سر نیز به صورت مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد، برای تعیین کیفیت یک حوله از روشهای زیادی می توانید استفاده کنید که یکی از آنها در نظر گرفتن وزن حوله است، بر این اساس هر چقدر که وزن یک حوله سنگین تر باشد به خاطر اینکه پرزهای آن بیشتر بوده و قدرت جذب آن نیز افزایش می یابد از کیفیت و قیمت بیشتری برخودار است.

در صورتی که نتوانستید به صورت حضوری حوله دکمه دار با طرح دلخواه خود را خریداری کنید می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز این کار را انجام دهید، این روش خرید علاوه بر اینکه بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر می باشد بلکه به خاطر تنوع زیادی که وجود داشته امکان انتخاب و خرید حوله را راحت تر کرده است.

افرادی که به دنبال فروشگاه اینترنتی مناسب برای خرید حوله سر هستند می توانند از مجموعه ما خریدشان را انجام دهند، جنس انواع حوله موجود‌ در فروشگاه ما بسیار با کیفیت و مرغوب است بوده و کاملا سازگار با موهای مختلف می باشد، سایزبندی و تنوع رنگی انواع حوله مجموعه ما بسیار زیاد است به همین خاطر انتخاب حوله بسیار راحت می باشد.

Leave a Reply.

Your phone number will not be published.